Câtă greutate trebuie să pierzi? - Greutate sănătoasă

2021pounds și doriți să pierdeți în greutate, Antrenament de forță pentru a crește volumul

Exerciții și pierderea în greutate

Înainte de a începe un program de exerciții Importanța pierderii în greutate și a exercițiilor fizice A transporta prea multă greutate se simte inconfortabil și vă poate afecta și sănătatea. Începând cu2021pounds și doriți să pierdeți în greutate mult de o treime din adulții americani au fost considerați obezi, definiți ca având un indice de masă corporală IMC de 30 sau mai mare.

Puteți calcula masa corporală urmând acești trei pași: Înmulțiți-vă greutatea în kilograme cu Calculați-vă înălțimea în centimetri pătrate.

2021pounds și doriți să pierdeți în greutate pierd greutatea când sunt bolnavi

Împărțiți numărul rezultat de la pasul 1 la numărul rezultat la pasul 3. Obezitatea poate duce la o serie de probleme grave de sănătate, inclusiv boli de inimă, diabet, accident vascular cerebral și unele tipuri de cancer.

2021pounds și doriți să pierdeți în greutate pierde greutatea și se simtă bine

O metodă care poate ajuta o persoană să piardă în greutate este de a limita numărul de calorii luate prin dieta lor. Cealaltă modalitate este de a arde calorii în plus cu exercițiile fizice.

Exercițiile fizice pot preveni sau chiar inversa efectele anumitor boli.

2021pounds și doriți să pierdeți în greutate biguerlai slimming beneficii ceai

Exercițiile fizice scad tensiunea arterială și colesterolul, ceea ce poate preveni un atac de cord. În plus, dacă faceți mișcare, vă reduceți riscul de a dezvolta anumite tipuri de cancer, cum ar fi cancerul de colon și de sân.

Exercițiul fizic este, de asemenea, cunoscut pentru a contribui la un sentiment de încredere și bunăstare, reducând astfel ratele de anxietate și depresie. Exercițiile fizice sunt utile pentru pierderea în greutate și menținerea pierderii în greutate.

2021pounds și doriți să pierdeți în greutate stridii bune pentru pierderea în greutate

Exercițiile fizice pot crește metabolismul sau câte calorii ardeți într-o zi. De asemenea, vă poate ajuta să mențineți 2021pounds și doriți să pierdeți în greutate să creșteți masa corporală slabă, ceea ce vă ajută și la creșterea numărului de calorii pe care le ardeți în fiecare zi.

Cât de mult este nevoie de exerciții fizice pentru pierderea în greutate? Pentru a profita de beneficiile pentru sănătate ale exercițiilor fizice, este recomandat să efectuați o formă de exercițiu aerob de cel puțin trei ori pe săptămână, timp de minimum 20 de minute pe sesiune.

A pierde in greutate

Cu toate acestea, mai bine de 20 de minute este mai bine dacă doriți să pierdeți în greutate. Încorporând doar 15 minute de exerciții fizice moderate - cum ar fi mersul pe jos o mile - zilnic, se vor arde până la de calorii în plus presupunând că nu consumați exces de calorii în dietă după aceea.

Arderea a de calorii pe săptămână poate fi egală cu 10 lbs. Calculul ritmului cardiac vizat Pentru a primi toate beneficiile exercițiilor asupra sănătății, va trebui să amestecați în exerciții de intensitate mai mare.

2021pounds și doriți să pierdeți în greutate scaunul de ardere a grăsimilor

Pentru a vă face o idee despre cât de mult lucrați, vă puteți verifica ritmul cardiac. Formula de bază pentru determinarea ritmului cardiac țintă este scăderea vârstei de la și apoi calcularea la sută din acest număr.

Cum să faceți masă și să pierdeți în greutate

Discutați cu un antrenor sau echipa dvs. Cei cu probleme speciale de sănătate, cum ar fi o leziune, diabet sau o afecțiune cardiacă, ar trebui să consulte un medic înainte de a începe orice program de fitness.

Care sunt câteva exemple ale diferitelor tipuri de exerciții? Tipul de exercițiu pe care îl alegeți pentru pierderea în greutate nu contează la fel de mult ca și dacă îl faceți sau nu.

2021pounds și doriți să pierdeți în greutate cum de a determina procentul pierdere în greutate corporală

De aceea, experții vă recomandă să alegeți exerciții care vă plac, astfel încât să rămâneți la o rutină obișnuită. Aerobic Indiferent de programul de exerciții pe care îl implementați, acesta ar trebui să includă o formă de exercițiu aerob sau cardiovascular. Exercițiile aerobice cresc ritmul cardiac și pompa sângelui.

Exercițiile aerobice pot include mersul pe jos, jogging, ciclism, înot și dans. Puteți, de asemenea, să vă antrenați pe un aparat de fitness, cum ar fi o bandă de alergat, eliptică sau cu trepte.

Când trebuie ă călătorești dintr-un loc în altul, îți faci un plan și apoi mergi după el.

Antrenament cu greutati Un mare avantaj al antrenamentului cu greutăți este că, pe lângă vărsarea de grăsime, vei construi mușchi. La rândul său, mușchiul arde calorii. Vorbește despre o buclă de feedback sănătos!

  • Pierdere în greutate trucuri la domiciliu
  • Vreau doar să pierd greutatea
  • Provocarea pierderii în greutate între aplicația prietenilor

Experții recomandă lucrul tuturor grupurilor musculare majore de trei ori pe săptămână. Aceasta include: abs.

  1. Healths Câtă greutate trebuie să pierzi?
  2. La pachet În societatea noastră cu experiență tehnologică, ne-am obișnuit și mai mult să obținem rezultate rapid.