Mâncați 5 sau 6 mese mici pe zi pentru a pierde în greutate

6 mese mici o pierdere de grăsime de o zi

placebo pierdere în greutate recenzii

Bacsis Conceptul de trei mese pătrate pe zi nu este întotdeauna propice pentru pierderea în greutate cu succes. Mâncarea între șase și opt mese mai mici vă poate ajuta, de fapt, să pierdeți în greutate și să o mențineți. Corpul dvs.

Greutate mese piardă

Consumul de mese mici și frecvente este ușor de făcut. Pasul 1 Mâncați o masă mică la scurt timp după ce v-ați trezit, pentru a opri repezeala pe care a avut-o corpul în timp ce dormiți.

Mâncarea a șase mese echilibrate pe parcursul zilei poate ajuta dieterii să mențină glicemia stabilă, să oprească foamea și să creeze un mediu care să favorizeze arderea grăsimilor. Beneficiile a șase mese pe zi Mâncarea a șase mese mici pe zi te va ajuta să creezi un echilibru energetic adecvat, astfel încât să nu fii niciodată prea flămând sau prea plin. Dan Benardot, profesor de nutriție la Universitatea de Stat din Georgia, spune că atunci când oamenii rămân într-un interval de surplus sau deficit de de calorii pe parcursul zilei, sunt mai predispuși să prevină creșterea în greutate și să promoveze arderea grăsimilor, păstrând glicemia stabilă. Când zahărul din sânge scade prea jos, corpul tău va arde țesutul muscular valoros pentru energie, ceea ce duce la un metabolism redus.

Bea apă pentru a te rehidrata după ce dormi. Pasul 2 Mâncați numărul doi la jumătatea dimineții. Pasul 3 Mâncați prânzul aproape de prânz.

Mâncați mese greutate

Un sandviș cu carne slabă, salată verde, roșii și brânză pe pâine multigrain cu câteva nuci sau o bucată de fruct va fi suficient. Amintiți-vă că mesele trebuie să rămână mici.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE

Nu dublați cantitatea de alimente, ci doar frecvența meselor, conform RealAge. Pasul 4 Mâncați a patra masă la aproximativ ora 3. Acesta este de obicei momentul în care zahărul din sânge scade, iar oamenii ajung la gustări dulci.

Beneficiile a șase mese pe zi

Alegeți nucile, semințele, fructele sau legumele crude pentru a menține glicemia stabilă pe care ați creat-o pe parcursul zilei. Pasul 5 Mâncați o cină mică seara devreme, în concordanță cu dimensiunile porțiilor pe care le-ați mâncat toată ziua. Carnea slabă, salata, orezul sau pastele din grâu integral sunt alegeri bune.

pneumonia au pierdere în greutate

Orice resturi suplimentare pot fi folosite pentru prânzul de mâine. Pasul 6 Terminați ziua de masă în jurul orei 7 sau 8 pentru a ajuta la menținerea nivelului de zahăr din sânge stabil peste noapte.

Bacsis Conceptul a trei mese pătrate pe zi nu este întotdeauna favorabil pentru pierderea în greutate de succes. Mâncarea între șase și opt mese mai mici vă poate ajuta efectiv să pierdeți în greutate și să o mențineți.

Alegeți o gustare de seară cu o cantitate bună de fibre, astfel încât să se descompună încet în timp ce dormiți. Bacsis Includeți un amestec echilibrat de proteine, carbohidrați, grăsimi sănătoase și fibre pe tot parcursul zilei.

rob kardashian greutate pierde 2021

Respectați programul de alimentație, chiar dacă nu vă este foame de fiecare dată.