Planul care te pregătește pentru maraton • World Class România

A scăzut înainte de o cursă

  • Все это твоя затея.
  • Cum de a arde grăsimea de grăsime de burtă
  • Эта большая комната называется обсервационной палубой, - продолжил робот.
  • Planul care te pregătește pentru maraton • World Class România
  • А мне приходится бодрствовать, пока он ест.
  • Едем к Симоне и Майклу или возвращаемся в госпиталь.

Planul care te pregătește pentru maraton joi, octombrie 31, scris de World Class Romania Se spune că maratonul este mai mult o cursă psihică decât una fizică. Însă doar de la un anumit punct.

Articole recente

Pentru că până acolo trebuie să te poarte picioarele. Și ca asta să fie posibil, ai nevoie de un plan de antrenament. Înainte să începi gândește-te puțin la 42, kilometri.

Acesta e obiectivul tău final și pentru a-l atinge vei avea nevoie de perseverență, disciplină în antrenament și răbdare.

a scăzut înainte de o cursă

Creșterea prea rapidă a distanței sau a vitezei de alergare poate duce la accidentări. Prima discuție pe care trebuie să o ai este cu tine sau cu un antrenor personal pentru a face o evaluare obiectivă de început.

Sfaturi privind seara de Revelion | Uber Blog

Trebuie punctate cel puțin aspectele legate de condiția ta fizică reală, obiectivele și timpul alocat antrenamentelor. Dar orice plan de antrenament pentru un maraton ar trebui să conțină următoarele faze: Adaptate, toate aceste faze te pot ajuta să alergi și curse mai scurte într-un timp mult redus.

Pre-condiționare Timp necesar: 4 săptămâni, cu minimum 2 alergări pe săptămână Această faza conține multe alergări ușoare jogașa că bucură-te de ritmul scăzut.

Cum te asiguri că ai curse sigure cu Bolt March 31, Share La Bolt, misiunea noastră este de a le oferi pasagerilor noștri curse accesibile la o apăsare de buton. La baza acestei misiuni stă ideea că sănătatea și siguranța pasagerilor și șoferilor noștri parteneri sunt asigurate de la preluare până la destinație.

Vei avea suficient timp să crești intensitatea antrenamentelor în următoarele etape. Distanță minimă parcursă ar trebui să fie de 2 km la primele alergări și să crească treptat până la 9 km. Alternare Timp necesar: săptămâni, cu minimum 2 alergări pe săptămână Vei începe să alternezi alergările mai rapide cu cele în care crești distanța parcursă.

Cum devii șofer partener...

Astfel, vei forma un set de exerciții de viteză și anduranță a scăzut înainte de o cursă a-ți crește nivelul condiției fizice. Distanțele încep de la 9 km și cresc până la 18 km.

a scăzut înainte de o cursă

Alege o alergare mai lungă și una mai scurtă în cadrul aceleiași săptămâni. De exemplu, dacă alergi duminică 18 km, păstrează pentru miercuri o tură de 9 km, la o viteză care să te facă să respiri puternic și să nu te lase să întreții o conversație mai mult decât monosilabică.

Creșterea vitezei pe distanțe lungi Timp necesar: săptămâni, cu minimum 2 alergări pe săptămână În această a treia fază a antrenamentului întâi vei crește viteza, apoi, treptat, distanța la fiecare antrenament. Astfel, vei construi rezistență în menținerea unei viteze de alergare crescută pentru distanțe din ce în ce mai lungi.

Account Options

Deja cele mai scurte alergări ar trebui să plece de la km și să ajungă spre 20 km. La fel ca în faza precedentă, evita să faci consecutiv două alergări de distanță lungă.

Despre nutritie Modul de alimentatie, alaturi de efectuarea de exercitii fizice influenteaza sanatatea oricarei persoane, dar au si capacitatea de a influenta decisiv performanta atletilor.

Mărirea distanței Timp necesar: săptămâni, cu minimum 2 alergări pe săptămână Faza a 4-a continuă cu același ritm rapid cu care te-ai obișnuit în etapa precedentă, crescând treptat distanța parcursă. Acum crești puterea picioarelor și rezistența lor la efortul susținut.

Meniu cont utilizator

Distanță minimă parcursă la un antrenament ajunge la 13 km, iar cea maximă la 25 km. Din acest moment începi să folosești un ritm constant.

Adăugați în lista de dorințe Instalați La Uber, siguranța ta este o prioritate. Am creat Standarde pentru siguranță în care poți avea încredere. Ai dreptul să călătorești fără teamă. Iar cu Uber ajungi ușor la destinație. Deschizi aplicația, introduci locul unde vrei să ajungi, și un șofer partener aflat în apropiere te va duce la destinație în deplină siguranță.

Simularea cursei Timp necesar: 4 săptămâni, cu minimum 3 alergări pe săptămână Această etapă te apropie de ziua cursei. Încearcă să îți găsești ritmul pe care vrei să îl menții în ziua maratonului și să folosești la alergările lungi pantofii pe care intenționezi să îi porți în acea zi.

Cuvinte cheie de căutare

Cum distanțele vor crește și se apropie de km, în această faza are loc și pregătirea mentală. Ideal ar fi să termini această faza, a scăzut înainte de o cursă ultimul ei long-run cu aproximativ săptămâni înainte de cursă. Lasă cel puțin 10 zile între două long run-uri; 6. Calibrarea și ziua cursei Timp necesar: săptămâni, cu minimum 2 alergări pe săptămână Acum, distanțele scad pentru a-ți lăsa timp să te odihnești înainte de cursă.

În această etapă încearcă să menții pasul de alergare constant la nivelul dorit.

a scăzut înainte de o cursă

Poți începe această faza cu 18 km și să scazi treptat distanța până la 9 km. În săptămâna cursei lasă-ți zile pentru odihnă și fă cel mult un jog de km.

APLICAȚIA WORLD CLASS

Ziua cursei. Începe cu pasul pe care știi că îl poți susține ușor, chiar dacă în primii km ți se va părea prea lejer. Pe la kilometrul 30 îți vei mulțumi că nu ai tras prea tare la început.

Un live mic inainte de a face cursa EXATLON ROMANIA!!!!

Recuperare Lasă o săptămână după cursă pentru a te odihni suficient de bine. Poți face alte activități fizice înot, de exempluapoi reia alergările cu un pas lejer jog și distanțe scurte.

  • E o seară în care poți să câștigi bine conducând și să îi ajuți pe pasagerii din oraș să sărbătorească Noul An în siguranță.
  • Cupru pentru pierderea în greutate
  • Да, я здесь, - воскликнула Николь.
  • 5 sfaturi pentru o nutritie adecvata la alergatori | vortecs.ro
  • Эпонина кивнула.
  • _Вовсе не теряю_, - перебила его Николь.

Articol redactat in colaborare cu antrenorii World Class Tag-uri:.