Câte grame de grăsime sunt arse în timpul cardio?

Ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută

ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută

Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată.

ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută

Adevărul în mit Cantitatea de calorii arse este direct legată de intensitatea exercițiului. Este un fapt faptul că organismul folosește grăsimea ca sursă principală de combustibil în timpul exercițiilor de intensitate mai mică. Acest fapt a dat naștere noțiunii de zonă de ardere a grăsimilor.

Dar, pentru pierderea totală a grăsimilor, ceea ce contează cel mai mult este diferența dintre numărul de calorii pe care le consumați și numărul de calorii pe care le consumați. Zonele ritmului cardiac Ambele zone sunt proiectate pentru a vă menține ritmul cardiac în intervalul țintă.

ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută

Pentru a face mișcare în zona cardio, intensitatea exercițiului trebuie să crească, rezultând un ritm cardiac crescut. Antrenamente în zona de ardere a grăsimilor Exercițiile precum mersul pe jos și mersul pe bicicletă cu puțină rezistență vă determină ritmul cardiac să rămână în zona de ardere a grăsimilor. Deoarece intensitatea acestor tipuri de antrenamente este scăzută, trebuie să faceți exerciții mai lungi pentru a arde aceeași cantitate de calorii ca și în comparație cu un antrenament de intensitate mai mare.

ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută

Antrenamentele de intensitate scăzută sunt recomandate celor care sunt condiționați sau supraponderali. Este important să construiți o bază aerobă înainte de a ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută la antrenament de intensitate ridicată.

ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută

Deși nu ardeți grăsimi, ardeți multe calorii. Intervalele sunt o modalitate excelentă de a crește intensitatea antrenamentului. Pentru a le încerca, mergeți greu pentru un minut la exercițiul cardio la alegere jogging, alergare, elipticapoi recuperați-vă pentru un minut și repetați.

ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută

Pe măsură ce deveniți competenți, creșteți numărul de minute petrecute pe porțiunea intensă și reduceți numărul de minute la recuperare. Antrenamentul pe intervale sau HIIT arde mai multe grăsimi subcutanate decât antrenamentul de rezistență conform ExRx. Punând totul împreună Indiferent de numele lor, exercițiile fizice în ambele zone duc la pierderea în greutate.

UNDE AM DISPARUT? - TURUL CASEI

În mod ironic, zona cardio, cu intensitățile sale mai mari, vă va ajuta să ardeți mai multe calorii într-o durată mai scurtă. În scopul de a pierde în greutate, contează puțin dacă caloriile arse în timpul exercițiilor fizice provin din grăsimi sau carbohidrați.

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor Arzător de grăsimi x-treme 7 zile aaeecom Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob, antrenament intensiv: Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT 7 super alimente care te ajuta sa arzi grasimea de pe burta Arderea grăsimilor de intensitate mai mică, Antrenează-te pentru definire III Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti?