Pot modificări ale microbiotei să ducă la obezitate?

Bacteriile intestinale pierd grăsime. Fresh articles

Related Content

Bacteriile Gut afectează modul în care stocăm grăsimi? Fibria intestinului, microbiota intestinului și microbiota gastrointestinală sunt alte denumiri comune utilizate pentru bacteriile intestinale.

  • Related Content Pierderea de grăsime a microbilor intestinale Acest mesaj vine ca rezultat al unui studiu complex, cercetatorii analizand genetica, bacteriile intestinale si fecalele oamenilor.
  • Ce puteți face acum?
  • Modalități de a pierde grăsimea intestinală. Forgotten Password?

Intestinele noastre conțin cea mai mare cantitate de bacterii comparativ cu alte părți ale corpului și cu o valoare estimată între și de specii. Aceste specii sunt defalcate în trilioane de microbi care populează intestinul. Incepem formarea bacteriilor intestinale de la nastere si echilibrul microbian este stabilit din alimentele si mediul nostru.

Există schimbări constante de bacterii intestinale bune și rele ca răspuns la ceea ce mâncăm pentru a echilibra tractul digestiv. Când consumăm alimente nesănătoase, hrănim bacteriile rele provocând un dezechilibru negativ.

  1. Articol tradus de pe blogul The Metabolic Effect, cu permisiunea amabilă.
  2. Metoda dovedită de a pierde grăsimea de burtă
  3. Poți să arzi grăsime saturată

Potrivit cercetărilor, bacteriile intestinale pot influența depozitele de grăsimi prin extragerea energiei din dietă. Aceasta înseamnă că ceea ce mâncăm în mod direct afectează microbii din intestinul nostru. Microbii fie lucrează pentru a crește grăsimile, fie pentru a ne ajuta să menținem o greutate sănătoasă. Este abundenta de bacterii proaste care stimuleaza formarea de grasime. Având mai multe bacterii rău în intestinul nostru va însemna, de asemenea, având mai multe magazine de grăsimi pe corpul nostru.

bacteriile intestinale pierd grăsime

Studiile indică schimbări ale bacteriilor intestinale de-a lungul timpului, ca răspuns la schimbările din dieta și condițiile de sănătate. Modul în care mâncăm se dovedește a schimba fie bacteriile noastre intestinale bune, fie proaste. Având mai multe bacterii intestinale rele se spune că cresc depozitele noastre de grăsimi și afectează modul în care corpul nostru arde grăsimi. Cercetătorii caută bacteriile intestinale ca un factor care contribuie la o epidemie în creștere a obezității.

Dovezile arată că flora intestinală nesănătoasă afectează capacitatea noastră de a pierde grăsime. Evident, dezechilibrele din bacteriile intestinale sunt legate de obezitate și bolile asociate. Studiile indică faptul că bacteriile intestinale mai proaste înseamnă mai multe magazine de grăsimi corporale.

11 modalităţi eficiente de a elimina grăsimea de pe burtă

Un studiu a examinat modul în care microbii intestinali au afectat șoarecii sănătoși. Cercetarea a inclus luarea de microbi din patru grupuri de gemeni umani si introducerea lor in soareci fara germeni.

bacteriile intestinale pierd grăsime

Un set de gemeni era slab și ceilalți obezi. Microbii bacteriile intestinale luate de la gemenii slabi au bacteriile intestinale pierd grăsime șoareci slabi, iar bacteriile din gemenii obezi au produs șoareci grași. Potrivit rezultatelor cercetărilor, microbii din gemeni slabi au avut un efect pozitiv asupra metabolismului și oxidării grase îmbunătățite ardere.

Un rezultat interesant sa întâmplat atunci când toți șoarecii au fost plasați în aceeași cușcă.

Account Options

Bacteriile intestinale slabe au fost transferate șoarecilor obezi, cauzându-i să piardă în greutate și să dezvolte profiluri bacteriene similare cu șoarecii slabi. Rezultatele cercetării arată că bacteriile din intestine sunt rele ca una dintre posibilele cauze ale obezității.

Jeunesse Longevity TV - Episode 10 - Understanding Zen Bodi

O importanță importantă din toate acestea este evitarea dietelor stimulând creșterea bacteriilor intestinale proaste. Aceasta înseamnă evitarea alimentelor procesate cu grăsimi saturate și zahăr.

Bacteriile Gut afectează modul în care stocăm grăsimi?

Pentru a îmbunătăți bacteriile intestinale bune și a crea flora intestinală ca șoarecii slabi, este esențial să consumați o dietă sănătoasă. Aceasta ar include consumul unei largi varietăți de legume, cereale integrale și fructe. Acest lucru poate apărea din cauza microbilor dezechilibrați bacterii intestinale conform cercetării.

  • Ce este Helicobacter Pylori și cum acționează Microbii speciali fac molecula anti-obezitate în intestin - Excesul de greutate și obezitatea Bacteriile intestinale diminuează efectele dietelor Suprapopularea bacteriană a intestinului subţire din perspectiva medicului de familie Meniu cont utilizator Bacteriile intestinale diminuează efectele dietelor Microbii speciali fac molecula anti-obezitate în intestin Microbii de intestin bun pentru pierderea în greutate Scapa de Constipatie Rapid si Natural!
  • Este posibil să slăbești fără modalități de a pierde grăsimea intestinală faci niciuna din aceste activități?

Un studiu a examinat modul în care comportamentul alimentar a fost manipulat de către microbiota gastrointestinală bacteriile intestinale. Organismul nostru este compus dintr-o diversitate de organisme care concurează pentru resurse nutriționale. Se pare că conflictul constant dintre corpul nostru și microbiota poate duce la pofte și alegeri alimentare nesănătoase. Poftele nesănătoase se pot datora microbilor răi care beneficiază de aceste alimente. Știința spune pur și simplu că bacteriile intestinale proaste doresc să fie ținute în viață de către gazdă voialimentându-l ceea ce vrea să fie menținut.

Exercitarea controlului asupra alegerilor de mâncare poate ajuta la suprimarea semnalelor microbiene care au originea în intestin. Conform cercetării, mâncarea mai sănătoasă poate reduce poftele noastre alimentare prin intervenția în microbiota noastră.

bacteriile intestinale pierd grăsime

Reducerea bacteriilor intestinale proaste ar ajuta la reducerea poftelor alimentare, va face o schimbare pozitivă în flora intestinală și ne va permite să scăpăm de greutate.

Promovarea unui tract digestiv sanatos plin de microbi bun va necesita eliminarea alimentelor care promovează bacteriile intestinale proaste. Efectele bacteriene din intestine se alimentează cu diete bogate în grăsimi saturate și cu conținut redus de fructe și legume. Implementarea modificărilor pentru a crește bacteriile intestinale bune este esențială pentru pierderea de grăsimi și sănătatea generală.

Veți găsi următoarele sfaturi utile pentru îmbunătățirea florei intestinale: Alimentație sănătoasă - mâncați o dietă bogată în fibre și alimente întregi.

Pentru a pierde grăsime, ai grijă de intestinele tale; Fit Sister, blogul

Incorporați alimente cum ar fi boabele, nucile, semințele, cerealele integrale, fructele și legumele, toate acestea alimentând bacteriile intestinale bune.

Eliminați alimentele procesate - mențineți aportul de zahăr, grăsimile animale și alimentele procesate la un minim absolut sau eliminați complet pentru a încuraja creșterea bacteriilor bune. Probioticele pot îmbunătăți flora intestinală și sănătatea digestivă, creând un mediu fericit pentru bacteriile intestinale bune. Consultați-vă medicul înainte de a lua orice suplimente, inclusiv pre și probiotice.

Lucruri de evitat - antibiotice, blocante de acid și antiinflamatoare sunt indicate pentru a distruge bacteriile bune și proaste bacteriile intestinale pierd grăsime nu creează un mediu favorabil pentru intestin.

Adăugați Sora potrivită

Antibioticele trebuie utilizate numai atunci când este necesar și prescrise de un medic. Promovează bacteriile intestinale bune și pierderea de grăsimi Iaurtul curat - sursă bogată de probiotice naturale. Conține culturi active vii S. Conține acizi laurici și caprilici care arată că reduc bacteriile intestinale bacteriile intestinale pierd grăsime și mențin nivelurile sănătoase ale acidității în stomac Usturoi - prebiotic natural care ajută la alimentarea și menținerea florei intestinale sănătoase existente Un cuvânt din Gut bacteriile joacă un rol important în modul în care organismul nostru stochează grăsime.

Putem face îmbunătățiri pozitive în reducerea bacteriile intestinale pierd grăsime corporale prin schimbarea florei noastre intestinale. Acest lucru se face prin aplicarea unor obiceiuri alimentare sănătoase care vor crește bacteriile noastre intestinale bune, reducând în același timp microbii răi. Funcțiile noastre corporale pot lucra în mod constant pentru a echilibra bacteriile intestinale, dar va fi punerea în aplicare a unei alimentații sănătoase bacteriile intestinale pierd grăsime ne permite să menținem un intestin sănătos.