Cele mai bune macro-uri pentru tăiere (cu un calculator!)

Bune procente macro pentru pierderea de grăsimi. Înțelegeți pierderea în greutate

5 moduri de a stăpâni dieta Keto, potrivit experților - Pierdere În Greutate

Ar trebui să numărați macro-urile, nu caloriile! De fapt, este foarte greu să găsești pe cineva pe această planetă căruia nu i-ar plăcea să rămână în formă și să se mențină în formă.

În acest scop, bune procente macro pentru pierderea de grăsimi experților în fitness vă vor spune să reduceți numărul de calorii și să aveți un consum maxim de calorii pe zi.

Macro-urile, pe de altă parte, sunt mai utile decât caloriile pentru reducerea greutății. Pe baza obiectivului de reducere a greutății pe care îl aveți, va trebui să consumați acești trei nutrienți macro cu un număr adecvat.

Dieta macro este o combinație de carbohidrați, grăsimi și proteine

Macronutrienții echipează corpul cu energia maximă. Cu alte cuvinte, obțineți rezultate fizice mai bune atunci când vă concentrați pe o dietă macro și nu pe reducerea caloriilor. Numărați macro-urile, nu caloriile.

Politica De Confidențialitate 5 moduri de a stăpâni dieta Keto, potrivit experților Există trucuri pe care dieteticii le pot folosi pentru a le ajuta să rămână în cetoză, făcând astfel dieta mai eficientă și mai eficientă - iată-le. Pierdere În Greutate Dacă ați încercat vreodată dieta keto - sau a vorbit cu cineva care a experimentat - probabil că ești conștient de asta cel mai dificil lucru al dietei bogate în grăsimi și cu conținut scăzut de carbohidrați este să rămâneți în cetoză.

Cele mai bune rezultate macro pot fi obținute numai atunci când urmați pașii corecți. În afară de asta, este benefic și să folosiți un calculator macro.

Cum să vă configurați macro-urile pentru tăiere pentru vară

Iată un ghid despre modul în care puteți număra macro-urile pentru pierderea în greutate. Dieta macro este o combinație de carbohidrați, grăsimi și proteine După cum sa menționat anterior, o dietă macro este o combinație de trei constituenți, inclusiv carbohidrați, grăsimi și proteine. Pe baza asda pierdere în greutate mese de reducere a greutății pe care îl aveți, trebuie să consumați acești trei constituenți cu numărul corespunzător.

Marginea cheie a macro-urilor asupra caloriilor este creșterea energiei corpului.

  1. Există tot atâtea teorii despre cum să slăbești, deoarece trebuie să se piardă kilogramele, iar una dintre cele mai noi tendințe de pierdere în greutate implică un contor de macro-uri alimentare.
  2. Cele 4 principii nutritionale pe care trebuie sa le stii pentru pierderea grasimii. - ProteineMag
  3. Cele mai bune macro-uri pentru tăiere (cu un calculator!)
  4. Pierderea în greutate îndepărtați vergeturile
  5. Revizuirea organizației de scădere în greutate
  6. Adică puteți să vă uitați la ce calorii consumați în comparație cu numărul de calorii pe care le ardeți.
  7. Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  8. Rpg fat burner

Aceste componente vă alimentează corpul cu energie. Odată cu aceasta, carbohidrații reduc pofta de zahăr și alte produse alimentare care cauzează creșterea în greutate. Defalcarea consumului fiecărui macronutrienți Când vorbiți despre macro-uri, trebuie să vă concentrați asupra consumului de carbohidrați, grăsimi și proteine. Consumul total al acestor componente ar evidenția consumul total de calorii pentru o zi.

Consumul de carbohidrati Dacă te uiți la ce conțin carbohidrați, acestea includ amidon și zahăr.

Ar trebui să numărați macro-urile, nu caloriile! Diet - Jurnal de sănătate

Raportul pe care îl au este de 4 calorii pe gram. Cu alte cuvinte, 1 gram de carbohidrați ar duce la o creștere de 4 calorii.

Cele mai bune macro-uri pentru tăiere cu un calculator! Cum să vă configurați macro-urile pentru tăiere pentru vară Dacă aveți următoarele întrebări: Cum pot configura macrocomenzi pentru tăiere?

Pentru majoritatea oamenilor, carbohidrații sunt consumați mai mult decât alți macronutrienți. Cu alte cuvinte, carbohidrații contribuie la procentul maxim de calorii consumate la sfârșitul fiecărei zile.

bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

În funcție de ținta pe care o aveți, determinați carbohidrații pe care trebuie să îi consumați în fiecare zi. Consumul de grăsimi La fel ca carbohidrații, fiecare persoană care lucrează la o dietă macro de reducere a greutății ar trebui să decidă consumul zilnic de grăsimi.

bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

În comparație cu alți macronutrienți, grăsimile adaugă mai multe calorii corpului uman, astfel încât atunci când selectați un produs comestibil, numărul de grăsimi trebuie verificat cu atenție. Consumul de grăsimi are ca rezultat adăugarea a 9 calorii pentru fiecare gram, astfel încât persoanele care sunt serioase în ceea ce privește reducerea greutății trebuie să fie foarte atenți. Unele dintre funcțiile cheie ale corpului uman sunt îndeplinite de grăsimi, inclusiv menținerea temperaturii corpului și furnizarea de energie.

Consumul de proteine Pentru a calcula consumul de proteine, abordarea ar fi aceeași cu grăsimile și carbohidrații.

Cum se vindecă bolile fără pastile?

Proteinele adaugă 4 calorii la consumul fiecărui gram. Cu alte cuvinte, suplimentul caloric al proteinelor este același cu carbohidrații.

Defalcarea consumului fiecărui macronutrienți

Acest factor de adăugare de calorii trebuie luat în considerare atunci când alegeți mesele. Pe baza proteinelor pe care le conține alimentul, puteți decide cantitatea.

bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

O masă ar trebui să fie o combinație a tuturor macronutrienților Dacă doriți să adoptați modul macro de reducere a greutății, fiți atenți la alegerea meselor. Când vă uitați la un aliment comestibil, descompuneți-l bune procente macro pentru pierderea de grăsimi baza tuturor macronutrienților. De exemplu, luați în considerare faptul că doriți pentru fiecare un sandviș - aruncați o privire la toate cele trei macronutrienți ai sandvișului pe bază de gram.

Când știți despre toți macronutrienții pe gram, înmulțiți-i cu greutatea sandvișului pentru a determina consumul total de calorii. Macronutrienții ca procent din calorii Caloriile totale consumate în fiecare zi includ un procent specific din fiecare macronutrienți.

Înainte de a face de fapt un program macro și a începe să-l implementați în viața de zi cu zi, este important să știți despre aceste procente.