De ce ne este greu să pierdem ultimele kilograme înainte de a atinge ”greutatea perfectă”?

Cel mai mare mit de pierdere în greutate dezvăluit

Personal Trainer: Antrenament functional pentru pierderea in greutate multi subtire bg

PIN IT De câte ori te-ai bazat pe pretenții dietetice fără să știi dacă acestea erau cu adevărat adevărate? Când cel mai mare mit de pierdere în greutate dezvăluit vorba de pierderea în greutate, o mulțime de informații apar în reviste, emisiuni TV sau pe internet care vorbesc despre strategii de dietă care promit miracole.

Dar dedicarea investită în aceste informații a fost o deșeu? Acum puteți răspunde la întrebări. La urma urmei, ce este adevărul și ce este mitul? Vezi câteva dintre cele mai comune mituri despre dietele dezvăluite de știință.

cel mai mare mit de pierdere în greutate dezvăluit

Mitul 1: Nu cel mai mare mit de pierdere în greutate dezvăluit rata micul dejun Aceasta este regula pe care o auzim cel mai mult când vine vorba de diete: alimentația sănătoasă începe cu un mic dejun frumos.

Există o singură problemă: Un mic dejun bun nu garantează că vei mânca sănătos restul zilei.

7 MITURI ALE DIETEI DEZVĂLUITE DE ȘTIINȚĂ - SĂNĂTATE

Adevărul: Nicio masă nu este mai importantă decât alta. Ceea ce contează cu adevărat este mâncarea pe care o alegi și cantitatea totală de calorii pe care o consumi în fiecare zi.

cel mai mare mit de pierdere în greutate dezvăluit

Deci, dacă nu îți place să mănânci de îndată ce te trezești, nu trebuie să te forțezi la asta. Și dacă ai obiceiul să mănânci această masă, trebuie doar să te asiguri că nu consumi mai multe calorii decât este necesar.

A pierde pentru a câștiga pierderea în greutate - vortecs.ro

Dar nutriționistul Denise Real explică că săritura acestei mese cu intenția de a reduce caloriile zilnice s-ar putea să nu fie o idee bună pentru toată lumea. În primul rând, pentru că micul dejun garantează energie pentru restul zilei.

  1. Pooping ajuta u pierde in greutate
  2. Dar care sunt explicațiile științifice din spatele acestui mit?
  3. Creșterea apetitului împiedică pierderea kilogramelor incomode Acest castan vechi are peste 50 de ani.

De asemenea, cei care mănâncă dimineața evită vârfurile foamei și exagerează alte mese, cum ar fi prânzul.

Mitul 2: Mâncarea noaptea se îngrașă Cina este cea mai obișnuită masă atunci când vorbim la o întâlnire cu prietenii sau familia.

Articole despre: bypass-gastric

Cu toate acestea, mulți oameni consideră că a mânca noaptea este cel mai mare păcat de pierdere în greutate. Și acesta este un mit. Cercetătorii italieni au efectuat un studiu care a comparat persoanele care au mâncat dimineața devreme la 10 dimineața și cele care au mâncat târziu la ora În studiu, nu a existat nicio diferență de greutate între participanți, dar cei care au mâncat mai târziu în timpul zilei au pierdut mai multe grăsimi.

Mai multe alte studii au concluzionat același lucru: timpul nu contează. Cercetătorii de la Universitatea din Oregon, Statele Unite, rezumă problema spunând că ceea ce provoacă creșterea în greutate este să consume prea multe calorii, indiferent de momentul în care sunt consumate. Adevărul: Te vei ingrasa daca mananci in orice moment al zilei.

cel mai mare mit de pierdere în greutate dezvăluit

Dar dacă știți cât de mult ar trebui să mâncați zilnic, puteți distribui calorii între mese în modul în care funcționează cel mai bine pentru corpul vostru. Mitul 3: Mâncând mici gustări între mese Când mănânci, se știe că arzi calorii pentru a digera alimentele.

Deci, în urmă cu aproximativ 30 de ani, s-a stabilit că dacă mănânci mai des, vei arde mai multe calorii.

A pierde pentru a câștiga pierderea în greutate Simple Modalitate De A Pierde Greutate Cu Pierderea De Grăsime Băuturi pierdere în greutate la de kilograme Raport de ardere a grăsimilor adderall cea mai bună doză pentru pierderea în greutate, pierderea în greutate a mesagerului cel mai mare mit al pierderii în greutate dezvăluit. Pierdere în greutate mandy mccormack corpul meu nu arde grăsime, poate bara de clif te poate ajuta să slăbești cum să slăbești eficient și sănătos. Personal Trainer: Antrenament functional pentru pierderea in greutate multi subtire bg Performanță pierdere în greutate madison ms moduri ciudate de a pierde grăsime, pierzi în greutate pe duloxetină pierdere în greutate omnilife. Pierde grăsime pe părți costume de corp pierdere în greutate, cum îmi pierd grăsimea blaturi de slăbit.

Metoda a devenit cunoscută și multe persoane au început să mănânce mese pe zi, inclusiv mici gustări între mesele principale. Cu toate acestea, cercetătorii francezi susțin că?

Mit mitul pierderii în greutate a fost dezvăluit

Nu există dovezi de îmbunătățire a pierderii în greutate? Ba mai mult, uneori mănâncă multe mese pe zi sfârșește consumând și mai multe calorii. Adevărul: Din nou, nu contează modul în care se distribuie caloriile pe parcursul zilei, ci dacă consumi cantitatea potrivită pentru a-ți pierde sau menține greutatea.

Dacă corpul tău are nevoie de de calorii pe zi, nu contează dacă sunt separate în cinci mese de de calorii sau două mese de 1. Numărul de mese trebuie planificat în funcție de ceea ce funcționează cel mai bine pentru zi de zi. Dar, după cum subliniază nutriționistul Denise Real, perioade lungi de post pot crește foamea, ceea ce facilitează supraalimentarea în următoarea masă.

Dacă acest lucru se întâmplă frecvent, comportamentul poate duce la creșterea în greutate pe termen lung. Din această cauză, mulți nutriționiști recomandă consumul de mese mai mici pe tot parcursul zilei.

Dieta care te va ajuta să obţii rezultate fugler Să slăbeşti rapid nu e atât de simplu pe cât pare, dar uneori ai nevoie s-o faci. Iată cea mai bună dietă care te va ajuta să atingi greutatea dorită.

Mitul 4: Dacă doriți să slăbești, nu mâncați carbohidrați De ceva timp, carbohidrații au fost văzuți drept ticăloșii mari ai dietelor de slăbit. Cu toate acestea, singura problemă cu aceste alimente este că un mare consum de carbohidrați este sub formă de alimente procesate și zahăr? Iar acestea pot împiedica pierderea în greutate.

Cât ar putea costa? Ioana Matei

Există însă alimente sănătoase care sunt și o sursă a acestui nutrient! O dietă echilibrată, cu conținut scăzut de zahăr, cu mai multe alimente întregi, dă rezultate grozave. O dovadă în acest sens este Japonia, una dintre țările campioane în ceea ce privește sănătatea populației.

exercițiu pentru scăderea în greutate cu mirchiuri dzhillian - pierde in greutate rapid si gustos

Țara a avut întotdeauna rate scăzute de diabet și obezitate, iar dacă carbohidrații, în general, ar fi cu adevărat dușmani, un aport mare de amidon orez și cartof dulce ar face cu siguranță japonezii cei mai obezi și diabetici de pe planetă.

Adevărul: Corpul tău are nevoie de carbohidrați, deoarece sunt principala sursă de energie a organismului.

cel mai mare mit de pierdere în greutate dezvăluit

Dacă excludeți complet acest nutrient esențial, este posibil să aveți probleme hormonale care controlează pierderea de grăsime, făcând visul de a avea corpul dorit și mai departe. Potrivit nutriționistului Denise Real, lipsa de carbohidrați poate provoca în continuare organismul să folosească masa slabă ca sursă de energie, reducând metabolismul și poate provoca scădere.