Gelatina, colagen

Colagen in cura de slabire

Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos Autor: redactia ele.

pierde grasimea inferioară ab

Una dintre substanțele de care organismul nostru are nevoie pentru o bună funcționare pierde greutatea cu alamased proteina numită colagenaceasta fiind responsabilă nu doar pentru sănătatea părului și a pielii, ci și pentru sănătatea oaselor și a articulațiilor, a ochilor, a sistemului muscular și a celui pulmonar.

Există două modalități prin care colagen in cura de slabire ridica nivelul colagenului din organism: poți crește prezența acestei substanțe fie prin adăugarea în alimentație a unor surse naturale de colagen, fie prin produse care conțin nutrienți cunoscuți pentru puterea lor de a stimula organismul să producă această proteină.

maya khan pierdere în greutate

Mai simplu spus, consumul de alimente ce conțin colagen — precum carnea de pui, pește, ouă și produse lactate — poate ajuta organismul să funcționeze mai bine și să își păstreze tinerețea, iar alimente ce au în compoziția lor zinc, cupru, vitamina A și C joacă un rol major în producția colagenului.

De aceea, este indicat să consumi citrice și legume, precum sfecla, ardei roșii, morcovi și cartofi dulci.

Reading Time: 6 minutes Share this article Dermatologul Victor Clătici spune că a slăbi este esenţial pentru cei supraponderali, dar atenţie, procesul slăbirii aduce cu sine efecte negative asupra pielii. Conceptul conform căruia dacă slăbeşti pielea îşi revine, sau se retrage, este fals. De ce? Găsiţi explicaţii în interviul de mai jos. Da, se poate slăbi nu numai sănătos, dar şi frumos.

Așadar, să descoperim care sunt produsele din cele două categorii. Alimente bogate în colagen În carnea de vită și pui vei găsi colagen din abundență.

Gelatina, colagen

Astfel, specialiștii recomandă consumul de antricot de vită și aripi de pui, acestea două fiind părțile cu cea mai mare concentrație de colagen. De asemenea, la fel ca și alte animale, peștii și crustaceele au ligamente din colagen, ceea ce le face o sursă naturală din care organismul nostru poate extrage această proteină atât de importantă.

Potrivit specialiștilor, colagenul din pește este mult mai recomandat decât cel care se regăsește în cărnurile cu multe proteine, precum sunt cele de vită și porc. Mai multe studii au arătat că acesta este absorbit mult mai rapid și eficient în comparație cu cel din surse bovine sau porcine. Ouăle sunt și ele o sursă naturală de colagen.

AM ÎNCERCAT DIETA CU OUĂ PENTRU 3 ZILE

Cojile și albușurile acestora conțin 18 aminoacizi și pe toți cei nouă aminoacizi esențiali histidina, izoleucina, lizina, leucina, metionina, fenilalanina, treonina, triptofan și valina. Mai mult, tipul de colagen prezent în albuș oferă anumiți sulfați, aminoacizi și acid hialuronic, compuși extrem de importanți în producerea colagenului de către organism.

Lili Sandu: Colagenul în dieta zilnică – superalimentul care promite beneficii uimitoare

Studiile au arătat că aceste substanțe ajută la vindecarea rănilor, creșterea masei musculare, dar și reducerea rigidității și a durerii. Alimente ce cresc producția de colagen Majoritatea alimentelor ce ajută la producția de colagen in cura de slabire au câteva vitamine în comun, cele mai importante trei substanțe nutritive fiind vitamina C, zinc și cupru.

pierdere în greutate januvia

Citricele sunt fructe extrem de bogate în vitamina C, aceasta fiind esențială în sintetizarea colagenului. Astfel, consumul zilnic de grapefruit, portocale, clementine sau mandarine este recomandat pentru a păstra pielea elastică și frumoasă. De asemenea, căpșunile și guavele au vitamina C în concentrație foarte mare.

Legumele cu frunze verzi sunt și ele foarte importante având în vedere că alimente precum varza și spanacul sunt bogate în vitamina C, zinc și cupru.

Dr. Florin Ioan Bălănică: cum evităm afectarea colagenului în procesul de slăbire INTERVIU

De asemenea, atunci când îți prepari o salată, nu uita să adaugi și ardei roșu, o bogată sursă de vitamina C. Totodată, reține că stridiile sunt bogate în zinc. Acesta are rolul de a stimula producția de colagen, pielea ta arătând mult mai bine și având mai puține imperfecțiuni, precum sunt coșurile și acneea. În plus, pentru a te bucura de beneficiile colagenului și de o piele sănătoasă și frumoasă, încearcă să stai cât mai departe posibil de zahăr și de carbohidrații rafinați care pot inhiba capacitatea de producție a proteinei.