Boost Metabolism - Pierdere în Greutate - Pierdere în Greutate în Evul Mediu - Sănătate

Creșteți metabolismul pentru pierderea în greutate. Metode de accelerare a metabolismului

Faceți exerciții fizice în mod regulat, dar vă simțiți în continuare flască. Și hainele tale care se potriveau perfect odată par acum strânse. Dacă încuviințezi din cap de acord, este probabil să te afli în clubul de peste 35 de ani.

La fel ca majoritatea membrilor, probabil că aveți o formulă subțire ceva de genul plimbărilor obișnuite plus fără înghețată noaptea care nu mai pare să funcționeze.

Creșteți metabolismul pentru pierderea în greutate, Ph. Comparativ cu vârsta de 25 de ani, veți arde cu aproximativ de calorii mai puțin pe zi la 35 și mai puține la 45 de ani.

Nu faceți nimic și ați putea câștiga opt până la 12 kilograme pe an. Odată cu înaintarea în vârstă, masa musculară se diminuează, la fel și rata metabolică numărul de calorii arse de corp pe parcursul zilei, indiferent dacă dormi, stai sau sprintezi pentru a lua un autobuz.

SlimFit Keto Recenzii pentru pastile dietetice de 30 de zile

Înrăutățind lucrurile, multe femei își sabotează, fără să vrea, potențialul de ardere a caloriilor, cu diete accidentale, strategii de exerciții ineficiente și alte obiceiuri de stingere a metabolismului. Nu te mai supăra încă. Deși nu există gloanțe magice, puteți face multe pentru a crește numărul de calorii pe care corpul dvs. Aici, cele mai mari șase greșeli pe care le puteți face - și corecțiile metabolice dovedite de cercetare. Greșeală: bazându-vă doar pe scara dvs.

Cele de bază, care calculează doar kilogramele, nu vă pot spune ce procent din greutatea corporală este mușchiul slab, care arde calorii și cât de creșteți metabolismul pentru pierderea în greutate este grăsimea pufoasă și lentă. NiemanDr. Remedierea: obțineți un expert pentru a cântări Vizitați sala de gimnastică locală sau un centru de fitness afiliat la un spital și cereți o lectură a grăsimii corporale. Persoanele care au fost certificate de Colegiul Creșteți metabolismul pentru pierderea în greutate de Medicină Sportivă sau care sunt fiziologi de exerciții fizice ar trebui să se antreneze în analiza grăsimii corporale.

Pentru a vă urmări progresul, verificați din nou aproximativ la fiecare trei luni. De asemenea, îți poți observa nivelul de grăsime și acasă.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Greșeală: Crash Dieting Când reduceți prea multe calorii, vă trimiteți corpul în modul de înfometare. Consumați mai puțin de de calorii pe zi, de asemenea, vă determină corpul să ardă țesutul muscular dorit, precum și grăsimea, ceea ce vă încetinește și mai mult rata metabolică.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Phillips, dr. Laptele degresat poate ajuta și mai mult: Phillips și echipa sa au urmărit 56 de bărbați care pompau fier cinci zile pe săptămână timp de trei luni și au constatat că cei care au dat jos două căni de lapte fără grăsime la scurt timp după antrenament au construit mai mult mușchi - și au pierdut mai mult decât cei care au băut lapte de soia sau o băutură aromată cu carbohidrați.

Greșeală: Doar făcând cardio Dacă nu vă provocați niciodată mușchii cu mișcări de antrenament de forță, veți pierde până creșteți creșteți metabolismul pentru pierderea în greutate pentru pierderea în greutate cinci kilograme de mușchi în fiecare deceniu, relatează Wayne L.

Westcott, Ph. Exercițiile cardiovasculare cum ar fi mersul pe jos, mersul cu bicicleta, înotul sau transpirația printr-o clasă de aerobic sunt minunate pentru sănătatea ta, dar nu este suficient de obositor pentru a construi sau chiar pentru a păstra multă masă musculară. Procesul arde multe calorii. Ar trebui să țintești aproximativ 40 până la 60 de minute de antrenament de forță pe săptămână. Utilizați sala de greutăți la sala de sport locală sau faceți exerciții cu gantere sau benzi de rezistență acasă.

36 lbs pierdere în greutate

Dacă nu ați mai pompat niciodată fier, înscrieți-vă pentru câteva sesiuni cu un antrenor personal. În acest fel, veți învăța cum să profitați la maximum de fiecare mișcare - fără a risca răni. Și odată ce ați participat la el pentru o vreme, va trebui să creșteți greutatea sau rezistența pe care o utilizați. Cum să știți când este timpul pentru o schimbare? Dacă oricare dintre următoarele este adevărat: Nu transpirați la fel de mult la sfârșitul rutinei, nu vă simțiți atât de obosiți după ce vă antrenați sau vă îngrășați, deși nu mâncați mai mult sau nu faceți mai mult exercițiu.

9 alimente care îți vor accelera metabolismul și îți vor permite să slăbești mai repede

Remedierea: comutați-o Oferiți un ritm metabolic puternic adăugând creșteți metabolismul pentru pierderea în greutate rafale scurte de ritm rapid la mersul pe jos obișnuit, cu bicicleta, înotul sau alte rutine aerobice. Toate acestea ard o cantitate extraordinară de calorii - mult după ce ați finalizat sesiunea. Apoi, fă-o din nou. Începeți mic, cu unul, două sau trei intervale în mers.

Pe măsură ce crești mai puternic, adaugă mai multe intervale și fă-le mai lungi și mai intense. Sau încearcă să reducă caloriile la începutul zilei, astfel încât să nu mănânce suficient în A. Remedierea: mâncați mai multă mâncare dimineața Când cercetătorii de la Universitatea Texas din El Paso au analizat jurnalele alimentare de la de femei și bărbați, au descoperit o fereastră metabolică de oportunitate pentru controlul apetitului: un mic dejun consistent.

Voluntarii studiului care au mâncat o masă mai mare dimineața au continuat să mănânce cu până la de calorii mai puțin mai târziu în cursul zilei.

Cercetările efectuate de Universitatea de Stat din Michigan, care au urmărit 4.

Crește metabolismul pentru pierderea în greutate

Creșteți metabolismul pentru pierderea în greutate mai bun A. Greșeală: trăirea unei vieți cu stres ridicat și somn scăzut Când lucrurile devin extra-agitate, nivelul tău de cortizol, un hormon al stresului, crește.

Și asta poate declanșa pofte de mâncare cu conținut ridicat de grăsimi și conținut ridicat de carbohidrați, relatează cercetătorii Universității din California, San Francisco. Cea mai proastă parte: corpul tău trimite, de asemenea, acea grăsime suplimentară la talie.

slabeste cu oana radu dieta 1

Cu milioane de ani în urmă, acest truc metabolic ar fi putut ajuta femeile din peșteră să se alimenteze după ce s-au ferit de mastodonii jefuitori. Dar dacă aveți stres cronic din secolul XXI Job! Privarea de somn îți face ravagii și pe talie. Când oamenii de știință ai Facultății de Medicină Harvard au urmărit Ce dă?

Accelerăm metabolismul și pierdem în greutate

Privarea de somn crește hormonul stimulator al apetitului, grelina și scade hormonul satisfacției, leptina, spun cercetătorii de la Universitatea din Chicago.

Într-un studiu pe care l-au realizat, voluntarii obosiți au dorit mai multe bomboane, fursecuri, chipsuri și paste. Remedierea: dormi mai mult, stresează mai puțin Țintește cel puțin șapte ore de somn în majoritatea nopților. Femeile care au amânat atât de mult sau mai mult timp au avut un risc mai mic de probleme cu greutatea, au descoperit cercetătorii de la Harvard.

Și încercați meditația - ar putea să vă țină în blugi slabi. Alte cercetări privind beneficiile naturii pentru sănătate confirmă acest lucru: o imagine de ansamblu olandeză a confirmat că doar privirea la verdeață poate îmbunătăți bunăstarea.

schimbarea metabolismului pierderii în greutate

Acest conținut este creat și întreținut de o terță parte și este importat pe această pagină pentru a ajuta utilizatorii să își furnizeze adresele de e-mail. Este posibil să găsiți mai multe informații despre acest conținut și despre conținut similar la piano.