Cum să arzi grăsimile în 48 de ore

Câte burpee pentru pierderea de grăsimi, 44 de moduri de a pierde centimetri remarcabili de grăsime abdominală

Deși este renumit ca un exercițiu brutal de greutate corporală care arde grăsimile la fel de repede ca și mușchiul și este folosit în mod regulat ca pedeapsă pentru a sări peste obstacolele din cursele de obstacole, niciuna nu se potrivește cu felul în care te simți după ce ai făcut un burpee. Nu lăsa să te descurajeze.

Pierderea completă a grăsimii corporale în 10 zile (cardio) - 15 minute de antrenament acasă

Faceți un al doilea burpe și apoi o treime. Continuați și după 30 de secunde vă veți întreba cum este posibil ca atât de mulți mușchi să sufere și să vă ardeți plămânii în același timp. Nu există nici un mod distractiv de a face burpees. Indiferent dacă le luați încet și ați lovit un anumit număr de replici, sau încercați să vă înghesuieți în cât mai multe posibile într-o perioadă de timp stabilită, vă îndepărtează mai repede decât oricare alt exercițiu acolo.

În primul rând, aș vrea să vă spun: Trebuie să vă schimbați mai întâi atitudinea față de exercițiu. În loc să vă simțiți plictisitor, încercați să faceți distracție. Oricum, de ce să nu încercați acest set de antrenamente pentru 5 până la 7 seturi și să faceți doar o odihnă de 1 minut după ce fiecare set este corect și complet făcut.

Asta e vești proaste. Vestea bună este că tot efortul merită absolut.

Cum se face antrenamentul de 7 minute

Burpee funcționează brațele, spatele, pieptul, miezul, glutele și picioarele - îl numiți, funcționează. Și burpees, de asemenea, spike rata de inima ta la fel de mult ca sprint pentru un autobuz face - un motiv este un favorit ferm în rândul de înaltă câte burpee pentru pierderea de grăsimi interval de antrenament HIITmulțimea.

cum putem să ne pierdem grăsimile șoldurilor

Și toate aceste beneficii vin fără folosirea vreunui echipament, astfel încât să puteți face burpea oricând și câte burpee pentru pierderea de grăsimi. Citiți mai departe pentru a descoperi cele mai bune modalități de a include acest exercițiu eficient în formarea dvs. Beneficiile Burpees A face burpees este un antrenament în întregul corp în fiecare sens. Ele își construiesc forța și rezistența, vă ridică ritmul cardiac și ard fascicule de calorii, încercând, de asemenea, echilibrul și coordonarea.

filmele de groază și pierderea în greutate

Varietatea mișcărilor implicate și a mușchilor lucrați înseamnă că beneficiile brutalelor vor fi evidente în viața de zi cu zi, deoarece fiecare provocare fizică devine ușor de cucerit. Și pot fi făcute oriunde chiar și acasă, dacă înțelegeți vecinii de jos.

Cum să arzi grăsimile în 48 de ore

Nu aveți nevoie de nici un kit, doar o cantitate de inimă și de pietre la putere prin fiecare rep. Cum sa faci un burpee Clasicul burpee este o mișcare în patru puncte.

Dintr-o poziție în picioare, aruncați-vă într-o ghemuită, cu mâinile pe teren chiar în fața picioarelor.

scadere in greutate dupa nastere

Apoi puneți-vă picioarele în spatele dvs. În acest stadiu, cu atât mai aventurosul poate arunca o presiune în amestec, ceea ce ridică cu adevărat dificultatea.

Avantajele antrenamentului Burpee

În burpea de bază, rămâi în scânduri înălțate și sari picioarele înapoi spre mâini. Apoi, rotiți manevra, plimbându-vă în aer cu brațele direct deasupra dvs. Apoi faceți totul din nou.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Burpee este un antrenament pe tot corpul care promovează sănătatea cardiovasculară. Vă oferă o forță extraordinară. Ca începător, puteți începe cu burpeele normale, crescând intensitatea și variațiile pe măsură ce vă familiarizați cu fundamentele. În acest articol, vom discuta despre beneficii, variații, modificări ale burpeelor. Avantajele antrenamentului Burpee Următoarele sunt avantajele antrenamentului burpee: Îți îmbunătățește abilitatea fizică.

Vedeți în legătură cu Doamna Burpees te face să te îngrijești? Noi intrebam tipul care a facut Mobiliza: "Burpea poate pune o mulțime de stres prin glezne, genunchi și încheieturi", spune Baldwin. Asigurați-vă că sunteți confortabil cu fiecare fază a exercițiului înainte de a combina cele câte burpee pentru pierderea de grăsimi.

  • Încerci să pierzi grăsimea de pe burtă? Nu comite aceste greșeli comune - Sănătate -
  • Câte Burpees trebuie să fac pe zi pentru a pierde foarte multă grasime?
  • Pinterest Când faci un burpee pentru prima dată, s-ar putea să te întrebi ce înseamnă agitația și agitația.

Când îți sari picioarele înăuntru și afară, ține-ți umerii deasupra mâinilor - nu-i lăsa să se miște înapoi sau înainte. Adânc înclinat: "Pentru glezna adâncă asigurați-vă că șoldurile dumneavoastră stau în spate și încercați să vă păstrați piept cât mai în poziție verticală posibil. Explodați-vă și asigurați-vă că vă amortizați aterizarea prin îndoirea genunchilor în timp ce faceți contactul cu podeaua. Bratele tale pot juca o parte și aici, pe măsură ce treci de la o alunecare la o alunecare în ghemuire, miști brațele înainte și deasupra capului pentru înălțimea maximă.

Cum de a face un burpee și beneficiile burpees pentru pierderea de grăsime

Greseli comune de evitat Scăderea pașilor Pe măsură ce începeți să vă antrenați, este un impuls comun să doriți să ignori anumite pași pentru a face mai ușoară bobul. Nu te bate pe tine, toți am fost acolo, dar nu uita ce ți-au spus profesorii tăi de școală - te înșeli doar pe tine însuți.

pierderea în greutate săptămâni pierdute

Aplicarea corectă a nivelului de intensitate la burtă în orice moment vă asigură că beneficiați de toate beneficiile sănătoase ale inimii și de stimulare a mușchilor. Dacă începeți să vă faceți faliment, vă odihniți scurt și apoi repetați.

Cum să faci o Burpee

Contractați-vă nucleul Stadiul scobit al burpei este esențial pentru a vă asigura că abdominalele au o stimulare suficientă.

Asigurați-vă că umerii sunt paralele cu încheieturile, păstrați-vă nucleul contractat și angajat și spatele drept, aliniat neutru cu glutele.

Mulți fac greșeala de a-și arcui spatele, negând efectele pozitive pe care le-a avut asupra abdomenului, în timp ce riscând răni. Repetați zile Ca și în cazul practică a oricărui alt exercițiu, a face mai multe repetări de dragul că nu corespunde direct unui antrenament de succes.

Concentrați-vă pe tehnicile câte burpee pentru pierderea de grăsimi, așa cum este explicat mai sus, iar acest lucru vă va ajuta să progresați mai ușor.

cum să pierdeți în greutate prin a dormi

Patru antrenamente Burpee Burpees poate fi încorporat în circuitul de formare, folosit pentru a se încălzi înainte de alte exerciții sau de a face din nou și din nou pentru a acționa ca întregul antrenament. Primele 15 nu ar trebui să dureze mult peste un minut, dar restul va dura mult mai mult. Orice timp sub zece minute pentru cei este destul de impresionant.

Scara burpeană Scara bruta este un alt mod de a construi un antrenament in jurul acestui rege al tuturor exercitiilor. Începeți cu zece burpe, faceți o odihnă rapidă, apoi faceți nouă, opt și așa mai departe.

  • Cum se face un burpee și beneficiile Burpees pentru pierderea de grăsime
  • 44 de modalități de a pierde 4 inci de grăsime corporală - Pierdere În Greutate
  • Clinica generală Cum să arzi grăsimile în 48 de ore Antrenamentul de 7 minute este excelent pentru arderea grăsimilor și pierderea burții, fiind o opțiune excelentă pentru pierderea în greutate sănătoasă, deoarece este un tip de activitate de intensitate ridicată, care îmbunătățește încă funcționarea cardiacă.
  • Cum să arzi grăsimile în 48 de ore

Dacă vă simțiți curajoși, faceți burpe, presă și ședere pe fiecare treaptă. Este un sentiment ciudat de a vedea sit-up-uri ca o pauza de bun venit.

Modul în care Burpeele sunt eficiente pentru a-și dezvolta puterea: beneficii și cum să procedăm

Max pleacă Acest antrenament dinamic va crește toleranța față de acidul lactic inundând în mod inevitabil picioarele dvs. În primul rând, aflați setul dvs.

2 săptămâni de transformare a corpului

Reduceți ușor acest număr și efectuați trei seturi cu o odihnă de 30 de secunde între. De exemplu, dacă setul dvs.