Sfaturi pentru a pierde grăsimea într-o săptămână

Cum de a pierde partea de grăsime a piciorului

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Femeile sunt predispuse să câștige exces de grăsime în regiunile șoldului și coapsei.

Exerciții vizate pentru genunchi Genunchii grași vă pot ține în pantaloni sau jambiere pe tot parcursul anului, deoarece nu doriți să vă dezgoliți picioarele în pantaloni scurți sau mini-fustă. Pentru a slăbi părțile laterale ale genunchilor, trebuie să începeți un program cuprinzător de slăbire.

8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Nu puteți selecta o singură zonă pentru pierderea în greutate, indiferent de cât de mult vă deranjează. Grăsimea din jurul genunchilor dvs. Felul în care se întâmplă pierderea de grăsime Corpul tău stochează grăsimea în celulele adipoase sub formă de trigliceride. Aceste celule grase se depun cum de a pierde partea de grăsime a piciorului buzunare pe tot corpul - în șolduri, coapse, abdomen și brațe, dar și în zona genunchiului.

Nu puteți utiliza direct trigliceridele stocate pentru combustibil. Când corpul tău simte că are nevoie de mai multă energie, cum ar fi atunci când mănânci mai puțin și te miști mai mult, transformă unele dintre aceste trigliceride în acizi grași și glicerol pentru energie. Unde pe corpul tău arzi grăsime este o chestiune de genetică, dar nu neapărat din locul în care lucrezi imediat.

cum de a pierde partea de grăsime a piciorului am slabit 10 kg in 2 saptamani

De exemplu, nu arzi grăsimea de pe burtă cu crunchii. Dacă ați stocat grăsime viscerală în jurul organelor interne care vă umflă burta, probabil că veți folosi acea grăsime mai întâi atunci când faceți mișcare și mâncați corect datorită calităților sale metabolice și inflamatorii.

Poți pierde grăsimea pe părțile genunchilor tăi? - Sănătate -

Grăsimea subcutanată, ca cea din jurul genunchilor, este mai greu de pierdut. Corpul tău se ține de el în caz de urgență.

cum de a pierde partea de grăsime a piciorului cum să pierzi grăsimea buric după naștere

De obicei, vă puteți aștepta ca grăsimea pe care ați acumulat-o cel mai recent să fie prima pe care o pierdeți. Deci, dacă genunchii s-au îngrășat pe măsură ce ați câștigat ultimele kilograme în plus, probabil că se vor slăbi devreme într-un program de slăbire.

Cu toate acestea, dacă ați avut întotdeauna picioare groase și grăsime pe părțile genunchilor, ar putea fi unul dintre ultimele locuri în care observați pierderi. Știința demonstrează că nu poți detecta reducerea ÎnAnnals of Internal Medicine a publicat un studiu care nu raportează nicio diferență între straturile de grăsime cum de a pierde partea de grăsime a piciorului de pe brațele dreapta și stânga ale jucătorilor de tenis, în ciuda faptului că jucătorii foloseau un braț mult mai des pentru antrenament și joc.

Multe studii de atunci au confirmat că instruirea la fața locului nu este posibilă, inclusiv una recentă publicată într-un număr din al Journal of Strength and Conditioning Research. Participanții și-au lucrat piciorul nedominant cu sute de repetări ale apăsării piciorului de trei ori pe săptămână timp de opt săptămâni.

În ciuda exercițiului, piciorul nu a prezentat nicio modificare semnificativă a masei grase sau a procentului de grăsime în comparație cu piciorul care nu a lucrat mult. Cu toate acestea, participanții au pierdut grăsime în partea superioară a corpului.

Felul în care se întâmplă pierderea de grăsime

Această cercetare confirmă faptul că nu puteți viza grăsimea de pe părțile genunchilor; se va reduce numai atunci când corpul tău pierde grăsime peste tot. Crearea unui deficit de calorii Pentru a vă pune corpul într-o stare care arde grăsimile stocate pentru combustibil, trebuie să creați un deficit caloric. Aceasta înseamnă că mănânci mai puține calorii decât folosești în timpul zilei.

Pe parcursul unei săptămâni, dacă acest deficit zilnic a fost cuprins între și 1.

Stabiliți mai întâi câte calorii aveți nevoie pentru a vă menține pierdere în greutate recenzii. Un calculator online sau un dietetician vă pot ajuta să faceți acest lucru luând în considerare dimensiunea, vârsta, nivelul de activitate și sexul dvs. Apoi, planificați să adăugați suficientă activitate fizică pentru a arde zilnic încă până la de calorii și reduceți caloriile zilnice cu până la de calorii.

Totuși, nu mâncați mai puțin de 1. Alegerea alimentelor de calitate pentru slăbit Mâncarea care este plină și solidă din punct de vedere nutrițional susține pierderea în greutate și sănătatea.

Produse permise

Sari peste mâncărurile prăjite și gustările procesate. Gătiți, coaceți sau coaceți carnea pentru preparate sănătoase, cu conținut scăzut de calorii, și condimentați cu ierburi proaspete, condimente simple, citrice, oțet și ulei de măsline în loc de sosuri și sosuri îmbuteliate. Mesele pentru micul dejun ar putea consta din fulgi de ovăz cu fructe de pădure și lapte degresat sau ouă amestecate cu legume și brânză cu conținut scăzut de grăsimi.

La prânz, mâncați o salată verde mare, acoperită cu friptură slabă sau ton ambalat cu apă, cu o parte de fructe, sau un sandviș de curcan cu salată, roșii și muștar și iaurt cu conținut scăzut de grăsimi. Sau serviți pui la grătar sau fript cu un cartof dulce mic și broccoli sau tofu prăjit cu ciuperci, morcovi și spanac cu orez brun ca mese rapide.

cum de a pierde partea de grăsime a piciorului 8 luni pierdeți în greutate

Când este posibil, pregătiți cina acasă, mai degrabă decât mâncați afară; porțiile de restaurant sunt de obicei umflate și pot conține cereale extra rafinate, grăsimi saturate și zahăr care vă subminează obiectivele de slăbire. Mutați mai mult pentru a arde calorii Exercițiul cardiovascular care mișcă cei mai mari mușchi pentru a vă crește ritmul cardiac ajută la arderea caloriilor pentru a contribui la deficitul dvs.

Faceți cel puțin de minute pe săptămână pentru a pierde în greutate semnificativă, recomandă Colegiul American de Medicină Sportivă. Construiți-vă intensitatea și durata în timp.

Dacă faceți prea mult, prea curând, puteți provoca arsuri și răniri - ceea ce cu siguranță nu vă va ajuta să pierdeți în greutate pentru a reduce grăsimea genunchiului.

Mersul rapid, joggingul, ciclismul, kickbox-ul și dansul aerobic contează ca activitate cardiovasculară, plus că ajută la tonifierea mușchilor coapsei și gambei care vă înconjoară genunchii.