Cele mai bune moduri de a pierde piept și stomac grăsime - Sănătate -

Cum să pierdeți grăsimea de piept. CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA TORACICĂ PENTRU BĂRBAȚI - SĂNĂTATE -

Conținutul

    Minimizați grăsimea viscerală Deși nu există nicio scurtătură pentru a pierde grăsime doar din zonele cu probleme, un plan total de scădere în greutate vă va ajuta să vă cum să pierdeți grăsimea de piept întregul corp - inclusiv pieptul și stomacul. Acest lucru cum să pierdeți grăsimea de piept modificări ale stilului de viață care, atunci când devin permanente, vă vor ajuta să mențineți o greutate sănătoasă pentru viață.

    cum să pierdeți grăsimea de piept

    Dieta și activitatea fizică sunt cei mai importanți factori pentru pierderea de grăsime, astfel încât reducerea caloriilor și exercițiile fizice crescute sunt ambele necesități. Reduceți caloriile Slăbești mâncând mai puține calorii decât mănânci în fiecare zi.

    cum să pierdeți grăsimea de piept

    Centrul Medical al Universității din Minnesota raportează că femeile pierd de obicei două kilograme pe săptămână la o dietă de 1. Asigurați o alimentație maximă cu calorii minime alegând alimente întregi, bogate în nutrienți, precum verdeață cu frunze și alte legume, fructe într-un sortiment de culori, lactate cu conținut scăzut de grăsimi, fasole și cereale integrale, cum ar fi orezul brun.

    cum să pierdeți grăsimea de piept

    Efectuați exerciții cardiovasculare Caloriile cardio nu numai că sunt mai rapide decât orice altă activitate, dar aceste exerciții vă vor ajuta să pierdeți grăsimea viscerală, care se află adânc în secțiunea dvs. Fugiți, mergeți rapid, mergeți cu bicicleta sau folosiți aparate cardio de 30 până la 60 de minute pe zi, în majoritatea zilelor săptămânii, pentru a pierde grăsimea.

    cum să pierdeți grăsimea de piept

    Tonificați-vă mușchii Măsurarea în formă necesită mai mult decât pierderea de grăsime - trebuie să construiți mușchi pentru o formă tonifiată și un corp puternic și capabil. Pentru piept, efectuați flotări acasă sau apăsări pe piept la sala de sport. De asemenea, alegeți exerciții ponderate sau cu greutate corporală pentru a vă tonifica picioarele, șoldurile, spatele și brațele.

    cum să pierdeți grăsimea de piept

    Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă două până la trei sesiuni de tonifiere pe săptămână, implicând două până la patru seturi de câte opt până la 12 repetări pentru fiecare exercițiu.

    Mușchii tăi ar trebui să se simtă obosiți de ultima rep.

    cum să pierdeți grăsimea de piept

    Minimizați grăsimea viscerală Grăsimea viscerală se comportă diferit față de grăsimea subcutanată și se poate micșora cu unele modificări suplimentare ale stilului de viață. Școala de Medicină Harvard recomandă reducerea grăsimilor viscerale prin consumul adecvat de calciu și evitarea grăsimilor trans - adesea numite uleiuri vegetale hidrogenate - și a alimentelor cu glucoză din lista ingredientelor.

    De asemenea, recomandă să dormiți aproximativ opt ore pe noapte, reducând stresul și renunțând la țigări dacă fumați.