Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Hiit arde mai multă grăsime

Admin Atunci când ne dorim să ardem mai multă grăsime și să scăpăm de câteva kilograme nedorite apelăm la antrenamentul de tip cardio și mai exact la alergarea pe bandă sau afară.

Trebuie să știi însă că acesta nu este singurul exercițiu de tip cardio pe care îl poți face pentru a-ți sculpta corpul cât mai rapid și mai eficient. Indiferent dacă scopul tău este acela de a scăpa de câteva kilograme acumulate sau de a te menține în formă, antrenamentele cardio reprezintă o componenta esențială a rutinei tale eficiente de exerciții.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Așadar întrebarea se pune ce tip de antrenament crezi că ți se potrivește: cardio clasic sau cel cu intervale de intensitate mare HIIT? Ce este antrenamentul de tip HIIT?

  • Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?
  • В своей жизни я могу вспомнить только один случай, когда ревела подобным образом, - она старалась хоть чуточку улыбнуться.
  • Только прошу всех вас, - промолвила Эпонина, - не рассказывать никому о том, что я выздоровела, пока мы с Максом не переговорим.
  • Baze burner reviews
  • С широкой улыбкой - во всю бородатую физиономию - он метнулся к своей ненаглядной.
  • Metode de slabire rapide si eficiente

High-intensity interval training adică HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în hiit arde mai multă grăsime secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică. Prin ce se diferențiază aceste antrenamente de cât de repede pot să pierd în greutate în siguranță cardio clasice, pe care le cunoaștem cu toții?

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT

Antrenamentul HIIT combină de obicei două tipuri de exerciții — antrenamentul anaerobic și de rezistență. Aparatele de măsurat sub forma unui ceas de fitness vă vor ajuta să vă determinați ritmul cardiac în timpul antrenamentului. Unul dintre principalele avantaje ale exercițiilor HIIT se referă la faptul că acestea îți oferă posibilitatea de a arde calorii nu doar în timpul exercițiilor, ci și după finalizarea acestora.

cum să pierdeți în greutate după 58

Consumul de oxigen de după antrenament influențează considerabil numărul de calorii eliminate în ziua respectivă. Cu cât depui mai mult efort în timpul antrenamentului HIIT, cu atât organismul tău va avea nevoie de mai mult timp, pentru a reveni la starea inițială.

Astfel, în tot acest timp, destinat refacerii corpului, vei elimina calorii. Mai trebuie să știi că pentru acest tip de exerciții economisești și timp pentru că sunt mai intense decât cele de tip cardio clasic, necesitând mai mult efort, însă mai puțin timp pentru efectuare.

Ce este antrenamentul cardio clasic?

Care arde mai bine grăsimile: antrenamentul clasic cardio sau HIIT? - HardBody

Este o formă de exerciții cu intensitate scăzută până la intensitate mare, în funcție de tipul de exercițiu. Deoarece organismul are nevoie de suficient oxigen pentru a efectua aceste antrenamenteste considerat un antrenament aerobic.

grăsimea pierde în repede

În schimb HIIT include exerciții anaerobice. Majoritatea oamenilor când aud cuvântul cardio, se gândesc la alergare, dar există o varietate de opțiuni, precum ciclism, schi, înot sau chiar exerciții cu intensitate mai mică, cum este sportul cu caiac.

Nu tot cardio-ul e la fel. Nu orice fel de cardio te ajută să scapi de grăsime și nu orice fel de cardio îți va devora masa musculară.

Fie că înoți, mergi pe bicicletă, joci fotbal, faci exercitii pentru masa musculară, sprintezi sau te antrenezi în circuite — sistemul tău cardiovascular lucrează intens, chiar dacă celelalte efecte ale antrenamentului pot fi diferite.

  • În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.
  • Antrenamentul HIIT este cheia!
  • Spre deosebire de aerobic si cardioantrenamentul in intervale de intensitate ridicata HIIT iti permite sa arzi o gramada de calorii si grasimi corporale ore in sir dupa ce termini exercitiile.
  • Pierdere mare de grăsime de burtă
  • Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor Arzător de grăsimi x-treme 7 zile aaeecom Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of
  • Elephant slimming tea

Care este diferența dintre exercițiile aerobice și anaerobice? Exercițiile aerobice — exerciții intense, care stimulează circulația oxigenului în sânge și sunt asociate cu ritmul de respirație crescut. Exemple sunt alergarea, înotul sau ciclismul.

Constau dintr-o scurtă și intensă activitate fizică, cum ar fi sprintul, unde consumul de oxigen depășește aportul său. Ulterior, corpul este condus de energia stocată în mușchi hiit arde mai multă grăsime proces numit glicoliză. Cea mai ușoară metodă de a-ți imagina diferența dintre cele două este de a te gândi la un sprint și la un maraton.

Ardere grasime de intensitate mica

Sprintul este un efort foarte intens care nu poate fi menținut pentru durate îndelungate de timp. Similar, toate eforturile anaerobe, printre care și ridicatul greutăților, sunt eforturi majore ce durează de la câteva secunde până pe la maxim 2 minute.

cum pierd greutatea la 57

Cum poți are mai multe grăsimi? E clar că acest mit e foarte atrăgător.

trenul oral arde grăsimea

De ce să lucrezi din greu când o poți lua ușor și arde mai multe grăsimi? Totuși, dacă crești intensitatea și mai mult până în momentul în care treci de aerob, și revi doar cât ai nevoie pentru a-ți trage sufletul cum se spune în popor și pentru a te reface înainte de a crește iar intensitiatea, rezultatele se vor schimba seminificativ.

snap de slabit

De ce? Chiar dacă numărul de calorii arse din grăsimi în timpul antrenamentului nu va fi extrem de mare, vei continua să arzi grăsimi ore în șir după terminarea acestuia.

Arderea grăsimilor de intensitate mai mică, Antrenează-te pentru definire (III)

Și aceasta este mai exact diferența dintre antrenamentul de cardio clasic si cel de tip HIIT. Când te antrenezi foarte intens pentru intervale scurte de timp, generezi energie în mod anaerob adică fără oxigen ajungând într-un deficit, pe care corpul tău va trebui să-l plătească înapoi după terminarea antrenamentului. Pe lângă asta, el va avea nevoie de un surplus de oxigen pentru a reface toate sistemele la starea inițială.

După 12 săptămâni, un grup a participat la antrenamente HIIT regulate de 20 de minute, iar celălalt grup doar la antrenamente cardio clasice de 30 de minute, la primul grup s-a constatat o scădere semnificativă a greutății hiit arde mai multă grăsime a grăsimii viscerale din cavitatea abdominală. Astfel, aceste constatări sugerează că antrenamentele HIIT pot ajuta oamenii să ardă mai multe calorii într-un timp mai scurt. Antrenamentul HIIT poate fi mai eficient decât alte tipuri de exerciții fizice în reducerea grăsimii abdominale.

Care arde mai bine grăsimile: antrenamentul clasic cardio sau HIIT?

Prin antrenamentul anaerob ridicat de greutăți, spint-uri, HIIT, etcnu numai că îți menți sau chiar dezvolți masa musculară, dar îți ridici metabolismul și arzi mai multe calorii, ore în șir după terminarea acestuia — chiar și când hiit arde mai multă grăsime uiți la televizor sau dormi. În schimb dacă te rezumi la un antrenament cardio clasic vei consuma calorii doar pe perioada efortului fizic.

De aceea, cea mai bună variantă pentru a-ți modela corpul așa cum îți dorești, este săte bazezi pe antrenamente de tip anaerob pentru cardio.