Keyword Monetization

Ce inseamna monetizarea cuvintelor?

La  nivel elementar, monetizarea cuvintelor cheie este procesul crearii unui website pentru obtinerea de profit obtinut din traficul organic pentru anumite cuvinte cheie.

 

Reteta mea pentru a realiza acest lucru este dupa cum urmeaza:

1. Identifica un cuvant care urmeaza sa devina tinta ta. Din moment ce cred ca a utiliza un cuvant cheie reprezinta un avantaj in rank-ul organic al motoarelor de cautare recomand achizitionarea unui domeniu targetat.

 

2. Creaza un site bine pus la punct care cuprinde topicul targetat. Asigura-te ca foloesti un CMS care este usor de intretinut si indragit de motoarele de cautare.

3. Creaza ceva origina, cu un continut informativ care foloseste la maxim cuvantul cheie al domeniului. Adauga periodic continut pe site. Asigura-te ca acestea este folositor vizitatorilor si usor de inteles.

4. Daca vrei neaparat poti incepe o campanie de linking pentru site-ul tau dar ai grija sa nu cazi in cealalta extrema, cea a SPAM-ului. Cauta spre exemplu cateva site-uri asemanatoare ca nisa si contribuie la comment-uri. Inca se mai gasesc site-uri care au setat atributul dofollow pentru comentarii.

5. Odata ajuns in topul cautarilor organice pentru cuvintele cheie targetate continua sa adaugi periodic continut site-ului tau deoarece obtinand trafic vei obtine direct proportional si castiguri din programele de afiliere si CPC.

Care este impactul cuvintelor din URL in cautarile organice

Strategia mea pentru monetizarea cuvintelor cheie este bazata in mare parte pe obtinerea unor domenii care inglobeaza cuvintele targetate. Desi acest lucru nu este in special cel mai important lucru ce trebuie facut, actioneaza ca un loc de pornire pentru strategia viitoare.

Majoritatea antreprenorilor online si-au dublat bugetul pentru achizitionarea domeniilor. Exista de asemenea mandria de a detine un domeniu "trofeu" de genul celor scurte ( de 3 litere si .com ) cat si a celor care sunt alcatuite dintr-un singur cuvant cheie.

Mai este si un alt motiv in afara de cel al algoritmului de rank al motoarelor de cautare care face un domeniu targetat sa aibe valoare. Daca un domeniu contine un cuvant cheie care este cautat, acesta va aparea cu bold  in rezultatul motoarelor de cautare facandu-l astfel mai vizibil pentru vizitatori si crescand pobilitatea ca acestia sa dea click pe acesta.

Continutul este (inca) rege pe Google

Nu doar un domeniu targetat este necesar pentru obtinerea de rezultate bune in cautarile organice. Acesta este singurul lucru care mai tine inca Google de la a nu deveni un site plin de SPAM. In mare parte un site trebuie sa contina informatii bine structurate, utile pentru vizitatori si acesta va fi rasplatit pe masura.

Pe scurt eu cred atat in optimizarea on-site cat si in cea off-site atat timp cat este facuta in asa fel incat sa nu dauneze site-ului. Optimizarea on-site este din ce in ce mai mult realizata folosind CMS-uri si tool-uri. Feriti-va de a incerca sa pacaliti Google utilizand pagini pline de meta-tag-uri. Obisnuiti-va sa creati un continut util, interesant si informativ.

Calcularea investitiei si a profitului

Atunci cand creati un site trebuie sa luati in considerare potentialul , precum si durata de viata a acestuia. Mediul online este in permanenta schimbare si de aceea majoritatea domeniilor se schimba. Daca vom inregistra un domeniu pentru produsul sau serviciul X trebuie sa calculam investitia si castigurile pe care le vom realiza pana cand acel domeniu nu va mai fi de actualitate. Luand ca exemplu jocurile PC trebuie sa ne gandim inainte de a face o investitie daca nu cumva peste 1 an acel joc nu va mai fi atat de popular, astfel minimizand traficul obtinut pentru acel cuvant cheie.