7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală Cum să pierzi masa de grăsime corporală

Macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie

Acasă Sfaturi Cum să pierzi grăsimea corporală femei Cum să pierzi grăsimea corporală femei Nu exită altă cale, pierderea grăimii corporale ete o muncă grea și e complică și mai mult prin numeroaele opțiuni dietetice care concurează pentru atenția ta. Vetea bună ete că exită o știință implă Conţinut: sfaturi Nu există altă cale, pierderea grăsimii corporale este o muncă grea și se complică și mai mult prin numeroasele opțiuni dietetice care concurează pentru atenția ta.

Vestea bună este că există o știință simplă în spatele fiecărui plan de dietă de succes: pentru a pierde grăsimea corporală, trebuie să mănânci mai puține calorii decât arzi. Determinând însă câte calorii și sursa de calorii din ce alimente lasă multe femei confuze, inhibate sau chiar înșelate.

Citiți articolul de mai jos pentru a afla cum să pierdeți grăsimea corporală este o abordare sensibilă, flexibilă, bazată pe știință, a pierderii grăsimii corporale, care a fost dovedită.

Indicele masei corporale Indicele masei corporale sau IMC este un număr calculat din înălțimea și greutatea dvs.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Această metodă este adesea utilizată de medicul dumneavoastră pentru a determina dacă vă aflați la greutatea ideală.

De exemplu, dacă aveți 1,70 m înălțime și cântăriți Determinați-vă IMC-ul ideal. Un IMC sub 18,5 este considerat subponderal.

Un IMC de 18,9 este considerat greutate normală. Asumați-vă un angajament. Gândindu-te de ce vrei să slăbești.

Cum să pierzi masa de grăsime corporală. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift

Pentru a fi sănătos, vrei să te lauzi? Gândindu-vă la care este scopul dvs. Puneți scrierea obiectivului acolo unde o veți vedea des, cum ar fi pe ușa frigiderului, oglinda de la baie sau biroul dvs.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie celiacul provoacă creșterea sau pierderea în greutate

Deși agenții de publicitate vă spun adesea acest lucru, nu puteți viza anumite părți ale corpului pentru a pierde în greutate cu excepția îndepărtării chirurgicale a grăsimii.

Și singura modalitate de a face acest lucru este consumând mai puține calorii decât arzi. Calculul caloriilor țintă sănătoase Calculați rata metabolică bazală BMR.

Rata metabolică bazală sau BMR indică câte calorii arde corpul dumneavoastră într-o zi pentru a îndeplini funcții metabolice, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc. Calculul BMR este important pentru determinarea necesităților de bază de calorii.

  • Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  • Referințe X este un "wiki"; asta înseamnă că multe dintre articolele noastre sunt rezultatul colaborării mai multor autori.
  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi 2.
  • Despre nutritie Cum faci diferenta intre grasimile bune si cele rele?

Dacă aveți tendința de a fi inactiv, multiplicați BMR cu 1,2. Dacă sunteți suficient de activ, multiplicați BMR cu 1,4. Dacă sunteți foarte activ, multiplicați BMR cu 1,5. Rezultatul acestei multiplicări va estima numărul de calorii pe macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie le arzi într-o zi. Exemplu: Dacă, la fel ca femeia de mai sus, aveți un BMR de ,5 și sunteți activ în activitățile dvs.

Dacă faceți acest lucru, veți descoperi că ardeți aproximativ calorii pe zi. Calculați-vă obiectivul caloric. Exemplu: Dacă, la fel ca femeia de mai sus, arzi aproximativ calorii pe zi, atunci ai mânca o masă cu x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi.

Cu cât deficitul dvs. Cunoașterea nevoilor dvs. Cu cât sunteți mai activ, mai ales dacă faceți exerciții fizice intense, cu atât ar trebui să mâncați mai multe proteine. Proteinele sunt necesare de către organism pentru a-ți repara mușchii pe măsură ce îmbătrânești și după ce faci mișcare. Prin urmare, dacă doriți ca corpul dvs. Deci, pentru a converti proteinele în grame în calorii, puteți înmulți cu 4 pentru a găsi caloriile din proteine.

Calculați de câtă grăsime aveți nevoie într-o zi. Când urmează o dietă, mulți oameni nu vor mânca grăsimi sau abia mănâncă în timpul dietei.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie revizuirea arzătorului de grăsime

Grăsimea este importantă pentru construirea țesutului corporal sănătos și este necesară pentru producerea hormonilor potriviți. Dacă nu mâncați suficiente grăsimi, puteți împiedica pierderea în greutate și vă va lăsa foarte flămând.

Pentru a calcula câte calorii din grăsime ar trebui să mănânci într-o zi, înmulțește 0,20 și 0,35 cu obiectivul tău caloric. Exemplu: Dacă intenționați să urmați o dietă la de calorii, înmulțiți x 0,20 și obțineți de calorii și x 0,35 pentru a obține de calorii. Din acest moment știți dacă intenționați o dietă la de calorii pe zi, ar trebui să obțineți de calorii din grăsimi din totalul caloriilor în timpul dietei. Pentru a calcula câte grame de grăsime ar trebui să consumi, trebuie să știi că fiecare gram de grăsime conține 9 calorii.

Deci, pentru a converti caloriile în grame, puteți face acest lucru împărțind la 9.

Planul nutrițional al femeilor pentru a se tonifica și a pierde grăsimea

Exemplu: Din exemplul de mai sus, acum știți că, dacă intenționați o dietă la de calorii pe zi, ar trebui să obțineți de calorii din grăsimi. Deci, dacă intenționați să urmați o dietă la de calorii pe zi, ar trebui să mâncați de grame de grăsime pe zi. Calculați câte calorii aveți nevoie într-o zi. Glucidele sunt folosite doar ca energie. Deci, corpul tău nu are nevoie de o anumită cantitate de carbohidrați. Așadar, nevoile de carbohidrați ale corpului dvs. Exemplu: Dacă cântăriți 61,24 kg, o femeie activă de 30 de ani care planifică o tracy anderson pierde în greutate goop de de calorii pe zi.

Prin urmare, caloriile rămase din vor fi satisfăcute din carbohidrați.

Cum să pierzi grăsimea corporală (pentru femei)

Pentru a converti caloriile din carbohidrați în grame, trebuie să știți că există 4 calorii din fiecare gram de carbohidrați. Deci, pentru a converti caloriile din carbohidrați în grame, puteți împărți la 4. Metoda 2 din 6: Înțelegerea dietei actuale Înregistrați-vă dieta curentă.

Prima săptămână este folosită pentru a vă analiza obiceiurile curente de dietă.

Pentru macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie face acest lucru, începeți să păstrați un jurnal alimentar. Țineți evidența a ceea ce mâncați și beți săptămâna, asigurându-vă că includeți gustări și dimensiuni de porții. Când vă înregistrați consumul de alimente și băuturi, asigurați-vă că vă înregistrați și starea de spirit. Vrei să știi un model.

Mănânci când ești trist, plictisit sau stresat? Dacă descoperiți că mâncați emoțional, nu uitați când începeți dieta. Nu vrei să te întorci în vechile obiceiuri emoționale.

Determinați consumul mediu actual de calorii. După o săptămână de înregistrare a ceea ce mănânci, analizează consumul săptămânal de alimente.

Folosiți site-uri web gratuite de nutriție online pentru a determina câte calorii consumați. Includeți caloriile pe care le consumați în decurs de o săptămână. Apoi împărțiți acest număr la 7 pentru a găsi aportul zilnic mediu de calorii. Determinați cantitatea medie actuală de macronutrienți. Utilizați site-uri web gratuite de nutriție online pentru a determina nivelurile de macronutrienți din dieta dumneavoastră.

Determinați aportul mediu zilnic introducând aportul de macronutrienți într-o săptămână și împărțind acest număr la 7. Astfel puteți găsi aportul zilnic de grăsimi, carbohidrați și proteine.

Cum să pierzi grăsimea corporală (femei)

Este important să vă cunoașteți aportul de macronutrienți, deoarece doriți să vă mențineți aportul de calorii pentru a rămâne sănătos în timp ce urmați o dietă. Planificați-vă dieta. Acum, că aveți gama de calorii și macronutrienți țintă și ați analizat vechile obiceiuri alimentare, înțelegeți de ce aveți nevoie pentru a vă reduce sau schimba obiceiurile pentru a vă atinge noua țintă.

S-ar putea să dureze ceva timp, căutând idei de meniu și numărând caloriile și macronutrienții. Găsiți o dietă care să se potrivească gustului și stilului dvs. Metoda 3 din 6: Alți factori Incorporează alimente bune în dieta ta.

Poate doriți să luați în considerare includerea sau înlocuirea alimentelor bune în dieta dvs. Surse de grăsimi precum migdale, arahide, semințe de in, semințe de chia, pește, gălbenușuri și ulei de măsline. Sursele bune de carbohidrați includ carbohidrați neprelucrați, cum ar fi cartofii dulci, orezul brun, fructele, fulgi de ovăz, tărâțe, grâu integral, ovăz bulgar, nuci și legume.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie cel mai bun ceai pentru brandul de pierdere în greutate

Oprirea alimentelor procesate. Alimente procesate precum pâine, produse de patiserie, paste, fast-food și alimente congelate. Există 3 motive pentru a evita alimentele procesate și anume: În primul rând, alimentele procesate sunt deseori bogate în calorii și sărace în nutrienți.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

În al doilea rând, carbohidrații rafinați au, de obicei, un indice glicemic ridicat, ceea ce poate duce la o creștere a insulinei care poate duce la creșterea în greutate - ceea ce nu doriți atunci când încercați să scăpați de grăsimea corporală. În al treilea rând, alimentele procesate de obicei nu au multă fibră, ceea ce vă poate face să vă simțiți foamea mai repede.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie suplemen fat burner terbaik

Dietele ajută persoanele în care locuiți. Este mai ușor să mănânci curat dacă nu ești înconjurat de ispite și influențe proaste. Încercați să determinați familia și colegii de cameră să vă urmeze dieta. Curățați-vă bucătăria.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie pierderea în greutate nos icd 10

Pentru binele tău și aruncă mâncarea rapidă în casă. Este mai ușor să te ții de dieta ta, dacă tentațiile fast-food-ului sunt greu de depășit. A merge la cumparaturi. Mănâncă mese mai mici, mai frecvente.

Împărtășiți-vă caloriile pe zi. Luați în considerare consumul a mese mici în loc de trei. Și asigurați-vă că luați micul dejun când vă treziți. Bea apă. Consumul de apă cu și între mese vă va ajuta să vă simțiți mai plini când mergeți la dietă. Ia notițe despre tot.

Singura modalitate de a face ca această dietă să funcționeze este să o urmați.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie pierderea în greutate arată mai tânără

Singura modalitate prin care puteți arăta că ați urmat această dietă este dacă înregistrați toate alimentele și băuturile pe care le consumați, inclusiv înregistrarea cu precizie a dimensiunilor porțiilor.

Metoda 4 din 6: Exercițiu Tren de forță. Când macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie un deficit caloric, corpul dvs. Vrei să arzi mușchi, dar nu vrei să mușchi.