Alimente pentru slabit - Ce ar fi bine sa mananci la regim? - Blog

Mancaruri care slabesc. 2. Nuci si migdale

1. Avocado

In cazul in care te antrenezi corect si ai o nutritie sanatoasa bogata in proteine si moderata sau relativ saraca in carbohidrati alimentele de mai jos te vor ajuta sa treci la urmatorul nivel — te vor ajuta sa arzi mai multa grasime, sa ramai cat mai definit si sa te bucuri de nivele ridicate de energie si buna dispozitie pe toata durata mancaruri care slabesc. Felul in care aceste alimente te ajuta sa obtii toate acestea are de-a face cu unul sau mai multe dintre urmatoarele: Reduc inflamatia Imbunatatesc sensitivitatea celulor corpului la insulina astfel incat carbohidratii consumati sa fie mai de graba stocati ca glicogen in muschi decat ca grasime corporala Cresc capacitatea corpului de a folosi grasimea pe post de energie, scazand nevoia de a se baza pe carbohidrati Imbunatatesc sistemele interne de detoxifiere promovand eliminarea toxinelor si a altor produse mancaruri care slabesc care ar putea incetinii metabolismul Sustin repararea tesuturilor si cresc rata metabolica Si multe altele… Stiu ca suna bine, dar ceea ce trebuie sa stii este ca aceste alimente de unele singure nu sunt miraculoase.

Daca nu ai o baza nutritionala ce tine cont de cantitatile totale si alti factori esentiali, sansele de a slabi de pe urma mancarii unui avocado sau unui somon la cuptor sunt foarte mici, chiar inexistente. Acestea find spuse, iata 10 dintre cele mai bune alimente pentru slabire si definire: 1.

Te-ai abonat cu succes!

Avocado Grasimile mononesaturate gasite in avocado sunt arse usor pe post de energie in timpul antrenamentelor si chiar incurajeaza arderea grasimilor corporale. In plus, se mancaruri care slabesc ca avocado contine un zahar interesant pe nume de mannoheptuloza, care de fapt reduce raspunsul insulinic — un aspect critic in incercarea de a slabii.

mancaruri care slabesc pierdere în greutate absolută orem utah

In functie de cantitatea de grasime existenta deja in nutritia ta de zi cu zi, adauga cate un avocado o data la cateva zile reducand cate o lingura de ulei sau de grame de grasime din ale surse. Nuci si migdale Nucile sunt bogate in antioxidanti, proteine, fibre si grasimi sanatoase.

Blogul Obio

Ele nu numai ca ridica metabolismul, dar cresc satietatea scazand pofta de mancare. Dintre toate tipurile de mancaruri care slabesc pe care le gasesti in magazine, nucile clasice pot fi cele mai sanatoase datorita antioxidantilor gasiti in pielita. De asemenea, migdalele se gasesc in topul listei datorita continutului ridicat de proteine, fibre si vitamina E. Chiar daca nu iti recomand sa-ti numeri caloriile, acestea tot conteaza.

mancaruri care slabesc slimming lenjerie de corp primark

Iar pentru ca nucile sunt dense in calorii, e destul de usor sa exagerezi si sa-ti stopezi slabirea. Apasa pe linkurile urmatoare pentru video-uri in care iti explic pe scurt tot ce trebuie sa stii despre ProteineCarbohidrati si Grasimi.

Legume crucifere Legumele crucifere precum conopida, broccoli si varza, promoveaza arderea grasimilor prin incetinirea absorbtiei carbohidratilor, moderarea insulinei, cresterea satietatii si reducerea inflamatiilor. In plus, prin o varietate de mecanisme, diferiti compusi in aceste legume ajuta la curatarea excesului de estrogen din corp.

mancaruri care slabesc descărcarea de gestiune și pierderea în greutate

Adauga cat mai multe portii de legume crucifere la orice masa a zilei fara a-ti face griji de a manca prea multe. Afine, zmeura, capsuni si alte fructe inchise la culoare Pe langa faptul ca sunt gustoase, aceste fructe pot fi foarte bune pentru slabire datorita continutului ridicat de fibre si antioxidanti, dar in special datorita efectului asupra insulinei.

Studiile arata ca in urma consumului impreuna cu mancaruri bogate in carbohidrati cu index glicemic mare, acestea tind sa domoleasca raspunsul insulinic, reducand astfel sansele de a depune grasime.

3. Somonul

Datorita continutului redus de fructoza nu trebuie sa-ti faci aceleasi griji ca in cazul fructelor in general, dar totusi nu manca prea multe pentru a nu depasii cantitatea zilnica mancaruri care slabesc carbohidrati. Peste de apa rece Somonul, sardinele, macroul, hamsiile si alti cativa pesti de apa rece sunt bogati in omega-3, fapt care duce la imbunatatirea sensitivitatii la insulina, reducerea inflamatiilor si multe alte beneficii asupra sanatatii si a compozitiei corporale.

Duminica, 07 Augustora In loc sa te infometezi sperand ca vei reusi sa ajungi la silueta mult dorita, cel mai bine este sa afli care sunt alimentele care iti ofera elementi nutritivi si iti ajuta metabolismul sa functioneze perfect, in acelasi timp. Incercand sa urmezi sfaturile celor de la Selfvei vedea ca in cateva luni vei slabi mancand fara retineri si te vei simti mult mai sanatos, caci corpul va fi in forma maxima. Migdalele Aceste gustari sunt ideale pentru a-ti mentine cantitatea de zahar din sange la cote optime.

Adauga pestele ca sursa de proteina cel putin o data pe saptamana si incearca sa iei o parte cat mai mare din grasimile alimentare de care ai nevoie din surse bogate in omega Oua Pe langa o sursa excelenta de proteine, ouale contin cantitati semnificative de cholina — un membru al complexului de vitamine B, care protejeaza ficatul de la acumularea de grasime. Din pacate multor oameni le este pe nedrept frica de oua datorita continutul lor de colesterol, care nu mancaruri care slabesc nici o legatura cu nivelul de colesterol din analizele de sange.

De fapt, colesterolul alimentar este foarte important pentru a produce testosteron si alti hormoni androgeni.

Regina Spektor - \

Un studiu recent arata ca 12 oua pe saptamana nu afecteaza deloc negativ colesterolul seric din sangeiar in prezenta exercitiilor fizice chiar imbunatateste raportul dintre colesterorul bun si cel rau. Astfel, nu evita degeaba acest aliment important si beneficiaza pe cat posibil de avantajele lui.

Alimente fermentate Alimentele fermentate precum varza murata, kefir sau kimchi imbunatatesc digestia, regleaza balanta bacteriilor din intestin, te ajuta sa absorbi nutrientii pe care ii mananci, imbunatatesc sensitivitatea la insulina si te ajuta sa arzi grasimile. Mancaruri care slabesc Chiar daca efectul de slabire a cafelei nu a fost studiat extraordinar de mult, exista dovezi clare ca aceasta iti ridica rata metabolica ajutandu-te sa arzi mai multe calorii.

Top 5 alimente care te ajută să slăbești

In plus, cofeina iti permite sa accesezi mai usor grasimea si sa o folosesti pentru energie, in loc de a te baza pe glicogen sau pe masa musculara.

Daca decizi sa bei cafea fara zahar sau crema sau sa iei un supliment cu cofeina inaintea antrenamentului, antreneaza-te intens si nu uita sa bei multa apa. Otet Otetul favorizeaza stocarea carbohidratilor ca glicogen in loc de grasime corporala, studiile aratand ca imbunatateste functiile pancreatice reducand raspunsul insulinic la glucide.

O metoda foarte simpla de a beneficia de puterea otetului este de a il adauga peste salata pe care ar trebui sa o mananci oricum la fiecare masa — in special la mesele in care mancaruri care slabesc mai multi carbohidrati.

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Proteine din zer Proteinele din zer sunt un aliment excelent pentru modificarea compozitiei corporale ajutandu-te sa arzi grasimea si sa-ti dezvolti masa musculara. Ele iti sustin repararea tesuturilor, iti cresc rata metabolica si imbunatatesc sistemul antioxidant.

Un supliment proteic din zer cu cat mai putini carbohidrati, grasimi si fara potentiatori de gust sau alte ingrediente suspecte poate fi un inlocuitor de masa sanatos si foarte convenabil — in special in perioadele in care nu ai de unde sa-ti iei sau nu ai timp pentru o masa solida.