Bulking și tăiere - ce este, ce este diferența și ce trebuie să faceți mai întâi?

Pierde faza de tăiere a grăsimilor. Bulking și tăiere / Sfaturi pentru culturism | Totul despre sănătate și nutriție!

pierde faza de tăiere a grăsimilor

Monitorizați sănătatea comunității dvs. Prima fază este o fază voluminoasă în care consumă exces de calorii pentru a-și alimenta mușchii pentru antrenamentele intense de formare a mușchilor pe care le efectuează. Faza a doua este o fază de reducere a grăsimilor, timp în care mănâncă și se antrenează pentru a păstra mușchiul pe care l-au construit, dar arde excesul de grăsime pe care l-au acumulat în perioada de volum.

Acum, să înțelegem fiecare fază în mai multe detalii: Faza de încărcare Faza de tăiere Ce este Bulking??

Calculați caloriile Pentru a pierde grăsime la o dietă de culturism, va trebui mai întâi să calculați câte calorii consumați în fiecare zi. Numărați toate alimentele pe care le consumați zilnic, inclusiv băuturi precum lapte, suc de fructe și băuturi energizante pentru a determina câte calorii consumați. Este important ca această cifră să fie exactă.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

Dacă ați urmat o dietă de încărcare a culturismului până în acest moment, aportul de calorii poate pierde faza de tăiere a grăsimilor cuprins între 3.

Puteți utiliza o varietate de site-uri web online de calcul al caloriilor pentru a afla cum pot conține calorii anumite alimente.

Monitorizați sănătatea comunității dvs. aici

Pentru a pierde grăsime la o dietă de culturism, va trebui mai întâi să calculați câte calorii consumați în fiecare zi. Puteți utiliza o varietate de site-uri web de calculare a caloriilor online pentru a afla cum pot conține calorii anumite alimente.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

Reduceți caloriile Cum să te rupi ca Rambo Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să reduceți caloriile. Caloriile alimentează corpul și excesul de calorii se transformă în grăsimi.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

Prin reducerea aportului de calorii, corpul tău este forțat să utilizeze grăsimea corporală sau țesutul muscular ca combustibil pentru organism. John Stamatopoulos, antrenor de culturism și colaborator la bodybuilding.

Bulking și tăiere

Rațiunea din spatele acestei abordări este că, dacă tăiați caloriile prea drastic, arderea grăsimilor din corp va fi platou după câteva săptămâni și veți ține grăsimea ca rezervă. Stamatopoulos recomandă reducerea aportului zilnic de calorii cu la fiecare 10 zile.

8 Minute de Antrenament Pentru Arderea Grasimilor - Incepatori

Deci, dacă aportul zilnic de calorii este de 4. Dacă aportul de calorii este de doar 3. Pentru a păstra masa musculară, este important să efectuați antrenamente pentru construirea mușchilor în această perioadă.

Acest lucru vă va asigura că țesutul pierde faza de tăiere a grăsimilor este conservat și că numai grăsimea corporală este arsă. Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să reduceți caloriile.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

Șase mese pe zi Continuați să mâncați șase mese pe zi. Dietele de culturism constau în consumul a șase mese pe zi, astfel încât metabolismul să funcționeze optim pe tot parcursul zilei.

Dacă mâncați 2.

pierde faza de tăiere a grăsimilor