Cât de repede puteți pierde în greutate la șolduri și picioare la domiciliu?

Pierde greutatea în timp ce stați jos

Fă-l distractiv când poți Pierderea în pierde greutatea în timp ce stați jos este mai ușor de spus decât de făcut și nu există o pastilă magică care să dea jos kilogramele. În schimb, trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Aceasta implică o dietă sănătoasă, precum și o combinație de antrenament cardio și de forță.

Cele mai bune exerciții pentru a pierde în greutate și a rămâne activ

Sunteți gata să vărsați kilograme încăpățânate? Iată câteva dintre cele mai bune exerciții de antrenament cardio și de forță pentru pierderea în greutate, împreună cu sfaturi pentru a fi activ pe tot parcursul zilei.

Acestea sunt unele dintre cele mai eficiente forme de mișcare pentru pierderea în greutate, deoarece cu cât bătăile inimii sunt mai mari, cu atât vei arde mai multe grăsimi, explică Multazim Shaikh, un antrenor de fitness și nutriționist la FamFits. Pentru a pierde în greutate sau pentru a menține pierderea în greutate, veți avea nevoie de până la de minute de activitate fizică moderată pe săptămână, potrivit Clinicii Mayo.

Aceasta înseamnă în medie aproximativ 60 de minute, cinci zile pe săptămână. Dacă sunteți ocupat, împărțiți cardio-ul în trei antrenamente mai mici pe zi.

pierde greutatea în timp ce stați jos

Un exemplu: faceți exerciții cu 20 de minute dimineața înainte de muncă, mergeți 20 de minute în pauza de prânz și faceți mișcare timp de 20 de minute după cină. Antrenamentele cardio excelente pentru a vă ajuta să slăbiți includ: 1. Cardio de intensitate redusă Nu trebuie să faceți mișcare la o intensitate mare pentru a slăbi. Dacă sunteți începător sau aveți limitări fizice, cardio-ul de mică pierde greutatea în timp ce stați jos vă poate ajuta, de asemenea, să ardeți calorii și să scăpați de kilograme.

Aceste antrenamente includ jogging, ciclism, mers pe jos, înot și aerobic. Începeți încet și creșteți treptat intensitatea pe măsură ce vă adaptați la noua rutină.

Cât de repede puteți pierde în greutate la șolduri și picioare la domiciliu?

Urmăriți 60 de minute de cardio de intensitate scăzută cinci zile pe săptămână. Pe măsură ce devii mai în formă fizică, poartă greutăți de mână în timp ce faci jogging, mers pe jos sau faci aerobic. Sari coarda Saltul de coardă nu numai că îmbunătățește coordonarea și funcția cognitivă, dar intensitatea acestui antrenament ridică ritmul cardiac, ajutându-vă să ardeți aproximativ 1.

Încălziți-vă cu salturi. Odihnește-te timp de 15 până la 30 de secunde și repetă. Completează 3 seturi.

pierde greutatea în timp ce stați jos

Vă puteți schimba și rutina. Săriți un set pe un singur picior, un set cu ambele picioare și un set în timp ce alergați în poziție.

  • Bean de cafea pentru rezultatele pierderilor în greutate
  • Politica De Confidențialitate 10 moduri de a pierde în greutate în timp ce vă uitați la televizor Obțineți sfaturile noastre pentru a slăbi de pe canapea, indiferent dacă urmăriți Game of Thrones, The Walking Dead sau Grey's Anatomy.
  • Slabit proteine

Burpees Burpeele combină genuflexiuni, sărituri și flotări. Este un antrenament eficient, deoarece arzi grăsimi din corpul tău general și antrenezi mai multe grupuri musculare, cum ar fi pieptul, picioarele și nucleul, spune Shaikh.

Fă 10 repetări în 30 de secunde și apoi odihnește-te 30 de secunde. Repetați timp de 5 minute.

pierde greutatea în timp ce stați jos

Instruire pe pierde greutatea în timp ce stați jos de înaltă intensitate HIIT Acest antrenament cardio a crescut în popularitate datorită capacității sale de a maximiza arderea caloriilor și pierderea de grăsimi.

Implică explozii intense de exerciții pentru a vă crește ritmul cardiac, urmate de 15 secunde de odihnă. HIIT este minunat dacă nu ai mult timp. Puteți face mișcare pentru o perioadă mai scurtă de timp, totuși finalizați un antrenament mai intens și mai intens. Drept urmare, veți continua să ardeți calorii ore în șir după antrenament, notează Shaikh.

Iată un exemplu de rutină HIIT: Completează lovituri de fund pentru 45 de secunde și odihnește-te timp de 15 secunde. Apoi, efectuați salturi pentru 45 de secunde, urmate de 15 secunde de odihnă.

În jos pentru a pierde în greutate

Completează burpeele timp de 45 de secunde și odihnește-te timp de 15 secunde. Repetați timp de 10 până la 20 de minute. Puteți încorpora, de asemenea, alte mișcări, cum ar fi alpiniștii și squats-urile. Sau, puteți încerca să finalizați un antrenament HIIT pe o bandă de alergat: Încălziți timp de 5 minute.

Apoi sprintează la o viteză de intensitate mare timp de 1 minut. Mergeți 30 de secunde, apoi sprintați din nou la o viteză de intensitate ridicată timp de 1 minut.

Completați seturi.

Modalități de a pierde grăsimea din spate

Aceste sesiuni de antrenament vă pot declanșa metabolismul. Și pentru că creează o masă musculară slabă, veți arde mai multe calorii în timpul exercițiului și în repaus, potrivit Stephanie Blozy, expert în științe de exerciții fizice și proprietarul Fleet Feet din West Hartford, Connecticut.

pierde greutatea în timp ce stați jos

Exercițiile excelente de antrenament în greutate și forță pentru a vă ajuta să slăbiți includ: 1. Completați un pierderea în greutate retreat devon cu două mâini pentru 20 de secunde.

  1. Rata de pierdere în greutate este sănătoasă
  2. Nu este necesar să cheltuiți timp și banivizitați sala de sport.
  3. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide
  4. Cât de repede și eficient puteti pierde în greutate de la coapse și abdomen?

Odihnește-te 8 secunde. Repetați 8 seturi. Blozy recomandă să vă ridicați mai repede pentru a vă crește ritmul cardiac și mai mult și pentru a avea un antrenament mai intens cardio. Dacă sunteți începător, începeți cu 3 seturi de 10 repetări.