Ce carbohidrați să mănânce pentru a pierde grăsime burta

Pierde grăsime de la arme și înapoi. Cum de a arde de grăsime din spate (cu imagini)

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Pierderea grăsimii brațelor este mai ușoară decât crezi.

pierde grăsime de la arme și înapoi

Nu este nevoie să ridicați gantere sau orice alt echipament. Folosiți-vă greutatea corporală pentru a vă forma și tonifica brațele. Iată 15 exerciții eficiente pentru brațe fără greutăți pe care le puteți face pentru a pierde rapid grăsimea brațului.

15 exerciții eficiente pentru brațele tonifiate fără greutăți

Deruleaza in jos! Cercuri de braț încălzire Shutterstock Pași pentru a face cercuri de braț Stai drept cu brațele lângă părți.

Ridicați brațele lateral până la nivelul umărului, cu palmele îndreptate înapoi. Începeți să vă înconjurați brațele în direcția înainte fără a vă îndoi sau flecta coatele. Completează 10 repetări și apoi înconjoară-ți brațele în direcția opusă pentru 10 repetări. Faceți 3 seturi de 10 repetări. Flotări de perete Flotările de perete sunt tonere excelente pentru brațe.

Secretul siluetei perfecte se asunde în țesutul adipos maro

Lucrează pe umeri, laturi, biceps și triceps. Pași pentru a face flotări de perete Stați în fața unui perete, la aproximativ 2 metri distanță. Ridicați brațele și așezați palmele pe perete, puțin mai late decât lățimea umerilor.

Vârfurile degetelor ar trebui să fie îndreptate în sus. Ținând picioarele staționare, îndoiți coatele și apropiați pieptul și bărbia pierde grăsime de la arme și înapoi perete. Aceasta este poziția ta de plecare. Respirați adânc, expirați și împingeți peretele până când coatele sunt ușor îndoite și pieptul și bărbia sunt departe de perete.

Inspirați și reveniți la poziția inițială. Flotări Youtube Acest exercițiu este ușor provocator, deoarece va trebui să vă echilibrați corpul pe palmele și degetele de la picioare. Puterea dvs. Pași de făcut flotări Întindeți-vă pe covor, cu fața spre podea. Așezați palmele plate pe podea, lângă piept, brațele lărgite la umeri, coatele îndoite și îndreptate spre picioare și vârfurile degetelor îndreptate înainte.

Ține-ți picioarele unite, flectează degetele de la picioare, ține bărbia pe podea și privește înainte. Numărați 3, 2, 1 și ridicați-vă prin îndreptarea coatelor. Uită-te în jos la covor.

pierde grăsime de la arme și înapoi

Păstrați nucleul angajat și capul în linie dreaptă cu tocurile. Practic, veți fi pe o scândură de braț. Expirați, flectați coatele și coborâți pieptul și bărbia înapoi în poziția inițială.

sfaturi Avertismente

Faceți 3 seturi de repetări. Variații Puteți face flotări ale genunchiului, flotări ale brațului larg sau flotări cu diamante pentru a vă întări brațele, pieptul și umerii. Tricep Dips Shutterstock Acestea vizează tricepsul sau mușchii prezenți în partea din spate a brațelor. Tonifierea acestor mușchi va preveni brațele flască. Pași pentru a face scufundări triceps Stai pe o bancă sau pe o canapea.

Țineți genunchii îndoiți, picioarele apropiate unele de altele, picioarele plate pe saltea, brațele în spatele vostru, coatele ușor flexate și degetele îndreptate spre corpul vostru.

pierde grăsime de la arme și înapoi

Echilibrați corpul pe brațe, ridicați șoldurile de pe bancă sau canapea și faceți doi pași înainte. Coborâți încet șoldurile. Chiar când șoldurile sunt pe punctul de a atinge podeaua, ridicați-le extinzând brațele.

8 greseli (pe care le faci) ce iti saboteaza slabirea | Femeia Fit, arde înapoi sutien grăsime

Aceasta completează o singură repetare. Îndoiți coatele și coborâți șoldurile. Inchworm Youtube Acesta este un exercițiu excelent de făcut după ce ați făcut câteva pierde grăsime de la arme și înapoi de braț, în special scufundări în podea.

Vă va ajuta să vă întindeți întregul corp.

pierde grăsime de la arme și înapoi

Pași de făcut Inchworm Stai drept și ține-ți picioarele apropiate. Îndoiți-vă și așezați-vă mâinile lângă picioare.

Începeți-vă ziua mai devreme

Ține-ți picioarele drepte. Începeți să mergeți înainte cu mâinile. Opriți-vă când vă aflați într-o scândură de braț sau în poziție de împingere. Începeți să faceți pași mici înainte cu picioarele. Oprește-te când picioarele tale sunt m3 rezultatele pierderii în greutate mâinile tale.

Faceți 3 seturi.