12 cele mai grave greșeli cardio de urmat - Pierdere În Greutate

Pierdere în greutate folosind peloton, Am folosit pelotonul și postul intermitent pentru pierderea în greutate

Plimbări pentru sfaturi privind pierderea în greutate

Lovirea unui anumit număr de pași pentru zi și provocările de mers corporativ au ajutat la îmbunătățirea activității fizice zilnice. De fapt, Departamentul Sănătății și Serviciilor Umane din SUA sfătuiește ca adulții să se deplaseze mai mult și să stea mai puțin pe tot parcursul zilei și solicită ca o activitate fizică să fie mai bună decât niciuna.

Locuiesc în Florida și sunt proprietarul și fondatorul Lakeland Staging, precum și soție și mamă a doi băieți. În prezent studiez pentru a deveni un antrenor de sănătate certificat. Fiind o prioritate să folosesc Peloton și să mă antrenez cel puțin 30 de minute pe zi și încercăm o versiune a postului intermitent care funcționează pentru mine, Am slăbit peste 70 de lire sterline. Am început să am probleme personale cu greutatea în timpul celei de-a doua sarcini.

Dacă încercați să vă gestionați greutatea, mersul poate fi un instrument util de gestionare a greutății. Iată tot ce trebuie să știți despre mersul pentru pierderea în greutate, inclusiv sfaturile și trucurile noastre pentru maximizarea pasului. Beneficii de mers pe jos Cercetările continuă să arate că exercițiile fizice obișnuite sunt benefice pentru pierdere în greutate folosind peloton dvs. Cercetările sugerează că mersul pe jos poate reduce riscul bolilor cardiovasculare și, de asemenea, îmbunătățește longevitatea.

pierdere în greutate țara galilor

Promovarea sănătății mintale : Grija de tine, de minte și de corp, este atât de importantă când vine vorba de bunăstare și sănătate holistică. Mersul în mod regulat poate îmbunătăți cunoștința unei persoane și, de asemenea, poate ajuta la scăderea simptomelor depresiei și anxietății.

12 cele mai grave greșeli cardio pentru scăderea în greutate

Combaterea obezității : obezitatea ne pune în pericol mai multe boli cronice, inclusiv boli de inimă, diabet și chiar anumite tipuri de cancer. Cercetările arată că mersul pe jos este scăzut la persoanele obeze și scade și odată cu creșterea în greutate.

Rămâneți activ este imperativ să vă ajutați să combateți obezitatea și să vă gestionați cel mai bun mod de a pierde talia de grăsime. Mersul pe jos, făcând vasele, curățând casa și doar o mișcare generală pe parcursul zilei, toate contribuie la ACUM.

Dacă vă plimbați pentru pierderea în greutate, NEAT poate fi un instrument excelent pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele.

De-a lungul timpului, NEAT se poate acumula și este ceea ce îmi atribuie că m-a ajutat să pierd ultimele cinci kilograme ale călătoriei mele de 30 de kilograme.

pierderea axilară a grăsimilor

Mersul la plimbare de câteva ori pe săptămână vă poate duce la arderea în sus de de calorii. Când toate sunt spuse și făcute pentru săptămână, acest lucru se poate adăuga la un deficit caloric substanțial, cu doar un efort minim. Plimbări pentru sfaturi privind pierderea în greutate Verificați vremea: Ultimul lucru pe care îl doriți este să fiți prins într-o furtună în mijlocul plimbării dvs.

Îmi place să arunc o privire la raportul meteo dimineața pierdere în greutate folosind peloton a vedea când va fi cel mai bun moment pentru plimbarea mea. Dacă în mod normal mă plimb bodyblade regiuni în greutate jurul orei 5 pm, dar raportul meteo așteaptă ploaie, atunci pot să-mi reproșez plimbarea pentru ora prânzului.

Și poartă întotdeauna un telefon încărcat cu tine doar în cazul în care vremea durează și ai nevoie de cineva care să te ridice. Hidratare: dacă plecați la o plimbare lungă, veți dori să vă asigurați că sunteți hidratat. Încercați să rămâneți hidratat în timpul zilei și beți două căni de apă cu cel puțin de minute înainte de plimbare, astfel încât să nu vă fie în afara sistemului și nu va trebui să folosiți baia.

Când vă întoarceți din plimbare, asigurați-vă că coborâți un pahar cu apă pentru a rehidrata corpul.

baruri kashi pentru pierderea în greutate

Evitați orice băutură sodă sau băuturi electrolite; dacă mergi la o intensitate moderată, apa va face bine să rehidrateze corpul. Obțineți uneltele potrivite: îndepărtați vechile flip-flops și optați pentru o pereche bună de adidași. Acest lucru va ajuta la postura în timpul mersului dvs.

Peloton's $2495 Bike+: What to Know Before Buying

În plus, dacă aveți adidașii potriviți, vă poate ajuta să vă îmbunătățiți pasul și să faceți mersul pe distanță mai lungă mai confortabil. Concentrați-vă asupra formei: mersul în sine nu are prea multă pricepere și este foarte natural, însă anumite posturi și indicii de formă vă pot ajuta să vă îmbunătățiți mersul.

Concentrați-vă să vă mențineți bărbia sus și umerii pătrați. Nucleul tău ar trebui activat și spatele ar trebui să fie frumos și drept. Cel mai important, gluturile tale ar trebui să fie angajate cu fiecare pas și să încerci să te gândești să-ți iei fundul spre interior.

Vei dori să te aterizezi pe călcâie și să te îndrepți înainte pentru a-ți îndepărta degetele de la picioare cu fiecare pas.

Ridicați ritmul: mersul pe intervale este o modalitate excelentă de a vă ajuta să ardeți mai multe calorii și să vă păstrați mersul interesant. Încălzește-te cu o plimbare, apoi îndreaptă-te către un ritm rapid pe parcursul mersului tău și împinge-te la un ritm de mers la putere la fiecare cinci minute pentru a-ți crește ritmul cardiac.

Pierdere În Greutate Îl înțelegem - faci tot ce poți pentru a-l transpira în fiecare zi.

Vedeți cât timp puteți menține un ritm de mers pe jos și apoi încercați să îl măriți cu câteva secunde de fiecare dată când ieșiți la plimbare. Puterea de mers pentru pierderea în greutate poate face o diferență mare în sănătatea generală.

Greșeală: a face prea mult cardio de stat constant

Stabiliți-vă un obiectiv: Cât de departe puteți merge în 30 de minute sau în 1 oră? Pentru a vă optimiza ritmul de mers, încercați să vizați 1,5 mile pe 30 minute și 3 mile pe oră, ceea ce reprezintă un ritm rapid de aproximativ 20 de minute pe mile. Dacă nu te poți angaja să mergi o oră întreagă sau 30 de minute, fă tot ce poți, orice este mai bun decât nimic și poate contribui extraordinar la pașii tăi zilnici.

pierdere în greutate dr mercola

Mergeți pe o înclinare: Dacă sunteți în interior, o banda de alergare vă va permite să vă manipulați înclinarea și care poate îmbunătăți arsurile calorice ale plimbării dvs. Dacă sunteți afară, încercați să optați pentru o zonă deluroasă care să vă optimizeze plimbarea. Cercetările sugerează că creșterea înclinării poate spori intensitatea antrenamentului, reducând totodată impactul asupra picioarelor și articulațiilor.

Plimbați-vă cu un prieten: Un amic de cotă pierdere în greutate folosind peloton încredere vă poate ajuta să rămâneți pe drum și să faceți ca această plimbare zilnică să nu fie negociabilă.

Pierderea de grăsime nordictrack

Încercați să găsiți un prieten, un membru al familiei sau un coleg care va merge la o plimbare cu voi de câteva ori pe săptămână pentru a vă menține motivat și a schimba lucrurile. Nicola KatieGetty Images Calculatorul caloriilor de mers Curioasă să vezi câte calorii ai ars în plimbare?

Purtarea telefonului cu tine și conectarea la una dintre aplicațiile de mai jos vă poate da o idee, dar anumite calculatoare calorii de mers sunt disponibile pe web pentru a oferi o estimare. Arsura calorie va varia foarte mult în funcție de mai mulți factori, inclusiv greutatea, distanța parcursă, înclinarea și terenul. Plimbări pentru aplicații și resurse pentru pierderea în greutate Dacă mergeți la o plimbare de unul singur, veți dori să vă asigurați că vă mențineți distrați și să aveți ceva de așteptat.

Pierderea de grăsime nordictrack Vezi 25kadr de antrenare pentru pierderea în greutate Vezi 25kadr de antrenare pentru pierderea în greutate Mare febră, scădere în greutate, și dificultăți respiratorii extreme. Antecedentele de a tuși sânge, pierderea în greutate și radiografiile sunt sugestive pentru. Sunt mașinile eliptice mai eficiente pentru pierderea în greutate decât benzile de alergare?

Iată câteva dintre aplicațiile noastre preferate de mers și cărțile audio pentru a profita la maxim de timpul dvs. Uman: vă urmărește pașii și mișcarea, concentrându-vă pe minute active mai degrabă decât pierdere în greutate folosind peloton pași și vă ajută să setați provocări pe parcurs.

amestecarea suplimentelor de pierdere în greutate

Peloton Digital: oferă mai multe cursuri ghidate de mers pe jos, precum și rute scenice virtuale. Pacer: acest pedometru încorporat în smartphone-ul dvs. Audible: vă face plimbările educative ascultând un audiobook care vă poate ajuta să treceți timpul și să vă mențineți logodni.

Spotify: oferă o mare varietate de opțiuni de muzică, liste de redare și podcast-uri de care să vă bucurați în timp ce sunteți în plimbare.