Controlul porției pentru pierderea în greutate - Cum funcționează și modalități de a o face

Pierdere în greutate prăjituri de cană,

pierdere în greutate prăjituri de cană

După antrenament, aveți o ceașcă de apă de cocos pentru a vă umple rezervele de electroliți. Și nu mergeți la bucătărie și începeți să mâncați imediat după antrenament. Să vorbim acum despre câteva moduri de bază de a vă menține sub control aportul de alimente și, prin urmare, de a pierde în greutate în secțiunea următoare. Începeți prin a bea apă Știați că aveți tendința de a vă simți flămânzi când vă este de fapt sete?

Este adevarat. Deshidratarea determină creierul tău să creadă că ți-e foame și provoacă o mulțime de dezechilibre în corpul tău.

pierdere în greutate prăjituri de cană

Așadar, beți cel puțin 3 litri de apă pe zi. Sau litri dacă participați la antrenamente viguroase în fiecare zi. Pierdere în greutate prăjituri de cană două căni de apă cu 20 de minute înainte de orice masă. Apa vă va ajuta să evitați supraalimentarea, să vă reglați temperatura corpului, să preveniți deshidratarea și să eliminați toxinele. Reduceți carbohidrații rafinați Îți place să mănânci pierdere în greutate prăjituri de cană de ciocolată, prăjituri, înghețate etc.?

Account Options

Aceste alimente sunt principalele motive pentru creșterea în greutate și creșterea epidemiei cura de slabit obezitate. Trebuie să renunțați la carbohidrații rafinați, cum ar fi zahărul alb, pâinea, pastele, făina, fursecurile, etc. Includeți alimentele cu conținut scăzut de calorii în dieta dumneavoastră Legumele se află în fruntea listei alimentelor cu conținut scăzut de cal.

Acestea sunt sărace în calorii și bogate în nutriție - sunt încărcate cu vitamine, minerale și fibre dietetice. Vitaminele și mineralele vă ajută să vă creșteți imunitatea, metabolismul și alte funcții ale corpului. Și fibra dietetică vă menține sătul pentru o lungă durată, îmbunătățește mișcarea intestinului și crește numărul și varietatea de bacterii intestinale bune.

Fii atent cu fructele Fructele sunt delicioase și hrănitoare, dar sunt, de asemenea, încărcate cu zahăr sau fructoză din fructe. La fel ca nucile, puteți mânca cu ușurință fructele, ducând la o creștere a insulinei.

Controlul porției pentru pierderea în greutate - Cum funcționează și modalități de a o face

Fructele sunt sănătoase, dar pentru că conțin o cantitate bună de zahăr în ele, trebuie să aveți grijă să nu mâncați excesiv fructe cu indice glicemic ridicat IGcum ar fi struguri, mango, fructe de sac, etc. Doar alegeți mâncarea și porțiile potrivite.

pierdere în greutate prăjituri de cană

Și începe prin alegerea restaurantului sau a locului de întâlnire care servește mâncare sănătoasă. Ia un mic dejun complet, dar mic Nu trebuie să omiteți niciodată micul dejun. Aveți-l în decurs de o oră de la trezire. Și ai grijă la cât și la ce mănânci la micul dejun.

Schimbați cereale pentru micul dejun, clătite și vafe cu ovăz, grâu spart, mei, quinoa și ouă, avocado, nuci sau semințe, câteva fructe de pădure etc. Nu săriți mesele Omiterea meselor vă poate face să vă simțiți mai înfometați, ducând la supraalimentare în restul zilei. De asemenea, să te înfometezi încetinește metabolismul, ceea ce te face în cele din urmă să te îngrași și să arăți mai lent.

Cântărește-ți alimentele pentru a număra caloriile Da, acesta este cel mai bun mod de a afla câte calorii există într-o jumătate de brinjal sau o lingură de quinoa.

Related Content

Verificarea online a informațiilor despre calorii este o aproximare. Dacă te angajezi să slăbești eficient, trebuie să-ți cântărești mâncarea. Puteți cumpăra o balanță de cântărire online. Cu toate acestea, dacă nu ați ajuns încă la acest punct, faceți un punct să verificați caloriile într-o aplicație de fitness fiabilă. Bea dintr-un pahar înalt Cel mai bun mod de a vă controla porția este să beți sucuri de fructe, piureuri și sucuri de legume dintr-un pahar înalt.

Nu doar că veți consuma mai puțin în comparație cu paharele largici vă veți bucura mai mult de băutura sorbind încet.

Pagina principala Rețete de prăjituri cu cană dietetică Programul pune un mare accent pe psihologia comportamentală și face conceptele dificile mai digerabile. Video tutorial: Dragă femeie beszél vorbește foarte clar și într-un mod interesant! Dacă nu ai timp să mergi la sală, există întotdeauna o alternativă convenabilă și rapidă. Pierderea în greutate în 4 luni este un obiectiv mai realist. Puteți accelera pierderea în greutate de 10 kg în 2 săptămâni aplicând o regulă simplă.

Câștigă-ți mâncarea Desigur, da! Dar ceea ce vreau să spun prin aceasta este că trebuie să cheltuiți energie pentru a mai pune energie sub formă de alimente. Iar cele mai bune modalități de a utiliza grăsimea deja stocată este să vă antrenați, să luați scările în loc de lift, să mergeți la locurile din apropiere și să vă ridicați de la stația de lucru și să vă plimbați la fiecare oră.

pierdere în greutate prăjituri de cană

În acest fel, când vă așezați să mâncați, nu numai că vă veți simți bine când faceți ceea ce trebuie pentru sănătatea voastră, dar nu veți fi și vinovați de supraalimentare. Mănâncă încet Ia-ți timp și folosește o lingură mică ori de câte ori mănânci. Dacă folosiți o furculiță sau bețișoare, asigurați-vă pierdere în greutate prăjituri de cană ridicați de fiecare dată cantități mici de alimente.

Mestecați-vă mâncarea și savurați aromele.

pierdere în greutate prăjituri de cană

Mâncarea încet te împiedică să mănânci în exces și în curând te vei simți plin. Nu mai mânca din geantă Este în regulă să consumați niște gustări crocante în cantități limitate - cum ar fi popcorn, chipsuri de cartofi, chipsuri de cartofi dulci etc.

Dar când le aveți direct dintr-o cutie sau pungă, povestea este diferită - ajungeți să consumați multe calorii, depășind dimensiunea de servire recomandată și dimensiunea de porție necesară. Scoateți gustarea într-un castron sau într-o farfurie mică și savurați-o.

Apropo de plăcile mici, știați că există plăci special concepute pentru controlul porțiunilor? Aflați în secțiunea următoare.

Fresh articles

Discutați cu nutriționistul dvs. Portion Master Skinny Plate Managementul greutății Portion Control Portion: Este cea mai bună placă de control a porțiunilor pentru atingerea obiectivelor de slăbire. Porțiuni precise 2 plăci de control pentru porții sănătoase: Cel mai bun pentru oamenii care sunt mereu în mișcare.

Instrument pentru controlul porției măsură 1 masă: Bun pentru controlul porțiunilor în general. Alegeți placa MyPlate de 10 inci pentru adulți și adolescenți, alimentație sănătoasă și controlul porțiilor: Accesibil, durabil și bun pentru controlul porțiunilor.

În cele din urmă, iată câteva lucruri pe care trebuie să le aveți în vedere în timp ce vă controlați porțiile de alimente.

De ce este important controlul porțiunilor pentru pierderea în greutate?

Lucruri de amintit Lipiți-vă de plăcile de control ale porțiunii până când devine un obicei. Nu vă ridicați pentru a doua sau a treia porție. Nu mâncați resturile copiilor. Pentru a preveni risipa de alimente, depozitați resturile pentru a doua zi. Nu mâncați pierdere în greutate prăjituri de cană exces. Păstrați medicul informat despre noua dvs.

Controlul porțiunilor este egal cu controlul emoțiilor tale. Recunoaște-ți poftele, dar nu te lăsa predat. Când practicați acest lucru, veți vedea o diferență în capacitatea dvs.

Ce este hCG?

Vei experimenta mai puține izbucniri emoționale și vei începe să fii calm și productiv. Și vă pot garanta că veți l.

pierdere în greutate prăjituri de cană

Deci, dă tot ce poți și scoate-ți în evidență noul tău avatar. Începe acum! Articole recomandate: 10 sfaturi pentru a pierde 20 de kilograme în 3 săptămâni 25 de modalități simple de a pierde în greutate fără a face dietă Sfaturi simple pentru a pierde în greutate în doar 10 zile Cum să slăbești rapid acasă - 59 de metode dovedite de experți.