Pierderea în greutate prin genetică

Pierderea de grăsime somatotip

Pagina principala Dieta și antrenament mesomorf: Cum să vă schimbați somatotipul Mesomorfii sunt persoane cu tors în formă de V cu greutate corporală scăzută și mușchi mari, dar densi.

pierderea de grăsime somatotip

Termenul de mezomorf provine din conceptul de somatotipuri, un sistem de clasificare fizică din anii În acest articol, vom explora valoarea somatotipurilor, dieta și antrenamentul adecvat pentru mezomorfe, plus cum să mănânci și să te ridici, astfel încât corpul tău să devină mai mesomorf - chiar dacă nu ești unul natural. Ce sunt somatotipurile tipuri de corp?

Pierderea în greutate prin genetică

În aniiun psiholog american pe nume William Herbert Sheldon a inventat pierderea de grăsime somatotip nouă teorie pentru clasificarea oamenilor în funcție de tipul lor de corp.

Pe atunci, psihologia constituțională a atins popularitate pe scară largă, iar unii cercetători chiar au crezut că ar putea prezice inteligența, moralitatea și succesul vieții unei persoane. Somatotip vs. Deoarece somatotipurile se bazează pe observare, nu sunt așezate în piatră și nici nu sunt în întregime genetice. Prin urmare, în timp pierderea de grăsime somatotip ați putea tinde spre un anumit somatotip, factori precum creșterea sau pierderea în greutate, îmbolnăvirea, îmbătrânirea sau transformarea intenționată a fizicului vă pot schimba clasificarea.

Continuați să citiți pentru a afla cele 3 somatotipuri primare, precum și care dintre ele vă descrie cel mai bine corpul! Ești Mesomorf, Ectomorf sau Endomorf? Somatotipul tău descrie în mare parte aspectul tău. Cu toate acestea, fiecare somatotip are, de asemenea, anumite trăsături asociate care se referă la calități precum metabolismul și fitnessul.

Pierderea de grăsime somatotip

Mesomorfe sunt musculare, cu umeri largi, talie relativ îngustă și fizici duri și slabi. Trăsăturile secundare ale mezomorfelor pot include niveluri ridicate de forță și putere, un timp ușor de câștigare a masei musculare și relativ puțină dificultate de a rămâne slab.

Ectomorfe sunt subțiri și slabe, de obicei nu au umeri largi și sunt deseori înalte. Trăsăturile secundare întâlnite în mod obișnuit în ectomorfe sunt niveluri scăzute de forță, dificultăți de pierderea de grăsime somatotip a mușchilor, un timp ușor de evitare a creșterii grăsimii și abilități de fitness aerobic peste medie. Endomorfii, al treilea somatotip, are formă de pară, moale, posedă niveluri relativ ridicate de grăsime corporală și poate fi mai scurt decât media.

Trăsăturile secundare ale endomorfilor pot include probleme cu creșterea nedorită a grăsimii, dificultatea de a vărsa grăsime și nivelurile de fitness medii sau sub medie. Somatotipuri hibride Somatotipurile majore nu descriu pe toată lumea perfect. Unele persoane posedă un amestec de trăsături fizice, pierderea de grăsime somatotip și de fitness care nu se încadrează într-o singură cutie.

De exemplu, este posibil să fiți musculos cu un plus de grăsime corporală an endo-mezomorf. Sau ați putea fi relativ subțire, cu umeri largi an ecto-mezomorf. Alternativ, o persoană care are o masă musculară scăzută, o greutate corporală medie sau sub medie și o formă de pară ar fi o ecto-endomorf.

Dieta ideală în funcție de tipul de corp - Doza de Sănătate Diferite tipuri de corpuri în combinație cu culturismul: este posibil? Este posibil să arzi grăsimea localizat? Diferitele tipuri de corp în combinație cu culturismul: cineva poate deveni un bun culturist?

Și, indiferent de aspectul dvs. De exemplu, ați putea fi un mezomorf musculos, maraton sau un ectomorf puternic exploziv. Somatotipuri și dietă Înainte de a face o scufundare profundă în dieta mezomorfă, iată ce trebuie să știți despre celelalte somatotipuri și modelele dietetice optime ale acestora. Deoarece fiecare somatotip are tendințe speciale, unele stiluri de alimentație se potrivesc anumitor somatotipuri mai bine decât altele.

Toată lumea este diferită, iar cel mai bun mod de a afla ce funcționează este prin experimentare, documentarea rezultatelor dvs. Ce este dieta mesomorfă? Prin urmare, Adevărat mezomorfele au un avantaj față de toți ceilalți în măsura în care par cum să ardeți grăsime de la arme. Și sunt oamenii care au un aspect remarcabil, dar poate că nu știu multe despre nutriție.

Cu toate acestea, capacitatea de a fi smuls cu un efort minim poate fi o sabie cu două tăișuri: a fi un mezomorf nu vă pierderea de grăsime somatotip că sunteți imuni la creșterea grăsimii sau la alte consecințe ale unei diete neînțelepte în viitor.

pierderea de grăsime somatotip

Sunteți una dintre persoanele rare cu un fizic natural mezomorf? Iată ce trebuie să aveți în vedere: Corpul dvs. Caloriile și macro-urile nu reprezintă o preocupare masivă pentru dvs. Concentrarea pe punctele tale forte naturale poate fi tentantă, dar vei obține rezultate de fitness mai bune abordând și punctele slabe. Pe măsură ce îmbătrânești, fii sincer cu compoziția corpului tău, deoarece toata lumea este din ce în ce mai predispus la pierderea mușchilor și la îngrășarea cu trecerea deceniilor.

Adăugarea postului intermitent la regimul dvs.

Pierderea de grăsime somatotip. Dieta ideală în funcție de tipul de corp - Doza de Sănătate

Dar, în realitate, marea majoritate a oamenilor nu sunt mezomorfe naturale. Vestea bună este însă că somatotipul și fenotipul dvs. În secțiunea următoare, veți începe să aflați cum puteți deveni mai slab, mai muscular și mesomorf. Aportul de calorii și frecvența meselor Mesomorfii sunt slabi și muscular. Dar cele mai multe non-mezomorfe ar putea fi mai slabe, mai musculare sau ambele.

Dacă nu sunteți deja slab, începeți prin a vărsa grăsime nedorită este mai eficient decât să câștigați dimensiuni. În acest fel, nu veți pierde masa musculară câștigată din greu pe măsură ce scădea în greutate. Oricum ar fi, numărarea caloriilor este o modalitate sigură de a obține rezultatele dorite.

Motiv pentru care slăbești

Și persoanele cu niveluri mai ridicate de activitate sau fizic ectomorf pot începe de la capătul superior al gamei, în timp ce persoanele mai puțin active sau cele cu corpuri endomorfe ar pierderea de grăsime somatotip să înceapă de la capătul inferior. Utilizați o aplicație de numărare a caloriilor sau mergeți la școală veche cu pix și hârtie până când vă obișnuiți cu consumul de calorii țintă în fiecare zi. Și ajustați-vă caloriile în sus sau în jos în fiecare săptămână dacă pierderea de grăsime somatotip obțineți rezultatele dorite.

În cele din urmă, frecvența mesei nu este o considerație esențială în același mod ca și aportul de calorii. Postul zilnic sau o masă pe zi OMAD pot avea beneficii pentru sănătate, dar pierderea de grăsime somatotip că nu este abordarea ideală pentru remodelarea corpului pe termen lung. Sau dacă doriți să includeți postul, puteți posta atunci mâncați mese în zilele fără ridicare, dar în zilele în care ridicați greutăți, mâncați mese și ocolire post.

În prezent, nu există nimic bun științific motiv pentru a crede că mese pe zi are un avantaj semnificativ față de o frecvență mai mică a meselor îmi pare rău, bro-science din anii Pentru mai multe informații despre cele mai bune practici de încărcare, nu ratați Bulkingul curat: 13 sfaturi de dietă și antrenament pentru a câștiga mușchi, fără grăsime.

pierderea de grăsime somatotip

Defalcare macro Caloriile dvs. Cu alte cuvinte, consumul de macrocomenzi greșite poate duce la îngrășarea sau pierderea mușchilor, niciuna dintre ele nu vă va face un mezomorf. Și, ca și în cazul sfaturilor anterioare privind aportul de calorii, veți dori hiit arde mai multă grăsime vă ajustați macro-urile în funcție de nevoile imediate - pe baza obiectivului pe termen scurt de a pierde grăsime sau de a adăuga masă musculară.

pierderea de grăsime somatotip

De exemplu, dacă mâncați de calorii pe zi, cel puțin de calorii pe zi ar trebui să provină din proteine, ceea ce echivalează cu g de proteine. Vă interesează știința din spatele aportului zilnic de proteine? Verificați Absorbția proteinelor: tot ce trebuie să știți. Aveți în prezent un plus de grăsime de topit înainte de a adăuga masă? Începeți prin utilizarea unei aplicații sau a unui jurnal alimentar timp de câteva săptămâni.

Tipe Tubuh Manusia (Ectomorph, Mesomorph dan Endomorph)

Apoi, veți avea cunoștințele necesare pentru a fi consecvenți pe cont propriu. Și dacă optați pentru dieta keto, testați-vă în mod regulat nivelurile de cetonă folosind benzi de testare keto sau o altă metodă.

În caz pierderea de grăsime somatotip, nu puteți ști cu siguranță că sunteți de fapt pierderea de grăsime somatotip.

Selecția alimentelor Selecția alimentelor contează foarte mult pentru sănătatea dvs. Cea mai bună alegere pentru sănătatea și sănătatea dvs. Și nu uitați pierderea de grăsime somatotip mâncați și multe fructe, legume și surse de fibre întregi. În schimb, unele ectomorfe aleg să mănânce mai multe alimente procesate pentru a-și face masa.

Deși o astfel de abordare are unele potențiale compromisuri pentru sănătate, nu este ineficientă. Pentru o discuție mai amănunțită despre selecția alimentelor și diferite abordări ale volumului, accesați Clean Bulk vs. Suplimente Suplimentele nu sunt ingredientul principal pentru a deveni mezomorf. Și mulți dintre ei nu respectă nici propria lor publicitate.

Cu toate acestea, unele suplimente sunteți susținută de cercetări solide.

Dieta ideală în funcție de tipul de corp - Doza de Sănătate ectomorph vs mesomorph vs endomorph Ce tipuri de corp au oamenii? Cum se alege un regim de antrenament și nutriție pentru persoanele cu diferite tipuri de corp? Diferite tipuri de corpuri în combinație cu culturismul: este posibil? Este posibil să arzi grăsimea localizat?

Continuați să citiți pentru a afla cum să rezolvați restul puzzle-ului. Programul de instruire Mesomorph Din păcate, nu există un program secret de formare în mesomorf care să funcționeze perfect pentru toată lumea. La fel ca în cazul dietei, există două căi de antrenament diferite pentru a deveni un mezomorf: Un cadou natural rar pentru a fi mare și rupt, caz în care majoritatea programelor de formare vor funcționa În caz contrar, muncind din greu, inteligent și consecvent și învățând din experiența dvs.

Este ca și cum ai cere cineva care a moștenit mulți bani pentru pierderea de grăsime somatotip de investiții - informațiile lor ar putea fi excelente sau ar putea fi dezastruoase. Din fericire, te-am acoperit cu sfaturi de instruire derivate din cercetare și experiență câștigată cu greu. Presupunând că ți-ai format dieta, ridicarea corectă a greutăților este principala variabilă în realizarea mușchilor groși și densi. Va trebui să luați în considerare trei lucruri: Când se utilizează repetări mari față de repetări mici citiți Repetări ridicate vs.

Repetări scăzute? Ce spune știința despre intervalele de rep.

pierderea de grăsime somatotip

Cele mai bune metode și exerciții pentru antrenarea fiecărui grup muscular consultați Ghidul pentru grupurile musculare finale și cum să le antrenați cel mai bine. Câte exerciții pe grup muscular? Ghidul definitiv pentru informații suplimentare utile despre volum și grupe musculare. Și puteți găsi câteva sfaturi utile de antrenament cu greutăți în Bulking curat: 13 sfaturi de dietă și antrenament pentru a câștiga mușchi, fără grăsime, de asemenea.

Dieta și antrenament mesomorf: Cum să vă schimbați somatotipul

Alegeți cardio-ul Tipul de cardio pe care îl efectuați este mult mai puțin important decât modul în care ridicați greutățile. Deși ar trebui să faceți un fel de cardio în fiecare săptămână, există decizie pentru preferințe personale.

pierderea de grăsime somatotip

Efectuați exerciții aerobice, antrenament la intervale de intensitate scăzută LIITantrenament la intervale de intensitate ridicată HIITcondiționare metabolică cum ar fi CrossFit sau un amestec. Și mersul pe jos este eficient și fantastic pentru sănătatea ta. Deci, aflați cât timp petreceți ridicând, apoi adăugați suficient cardio la alegere pentru a face diferența.

Și dacă aveți un loc de muncă manual sau sunteți activ din punct de vedere fizic în afara exercițiilor fizice din orice motiv, puteți conta și timpul respectiv pentru cele 5 ore săptămânale. Takeaway Amintiți-vă, somatotipul dvs. Ectomorf, endomorf și mezomorf sunt doar termeni convenabili pentru a descrie modul în care arată corpul tău chiar acum. Dar dacă nu ești un adevărat mezomorf natural, realizarea pierderea de grăsime somatotip corp râvnit, pierderea de grăsime somatotip, în formă de V, poate dura ani de muncă grea.

Mai întâi, va trebui să începeți prin a vă slăbi. În caz contrar, dacă purtați grăsime suplimentară, veți câștiga mai mult grăsime pe măsură ce creșteți.

Tipuri de corpuri Somatotip și mituri

Și al doilea pas este să puneți timpul în sala de greutate pe măsură ce mâncați un surplus caloric, devenind mai puternic în timp ce vă concentrați asupra slăbiciunilor dvs.

Suplimentele dovedite precum proteina din zer, creatina și uleiul MCT vă pot ajuta, dar nu există comenzi rapide. Abonați-vă pentru a pierderea de grăsime somatotip cele mai recente vânzări, reduceri de produse și sfaturi.