Pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin

Activitate fizică pentru mezomorfe Experții nu mai cred că un tip de corp mezomorf sau pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin sau endomorf este absolut neschimbat. Mai degrabă, este suma alegerilor dvs.

Ce este un Mesomorf?

Dar acest tip de corp vă poate oferi, de asemenea, indicii valoroase despre modul în care corpul dumneavoastră poate răspunde la alegerile dvs. Ce este un Mesomorf? S-ar putea să-l clasificați în termeni de fructe o formă de măr dacă sunteți mai mare în jurul mijlocului; o formă de pară dacă sunteți mai mare la șolduri decât pieptul sau în ceea ce privește geometria - corpuri în formă de dreptunghi, pătrat și triunghi sunt toate destul de auto-explicative.

Sheldon a numit trei somatotipuri sau tipuri de corp: endomorf rotunjit și moalemezomorf pătrat și muscularectomorf subțire și cu oase fine.

Este de la persoane cu un astfel de tip de fizic, se obțin excelent culturisti. Se pare că natura însăși le-a creat tocmai pentru a da oamenilor frumusețea și puterea corpului uman.

Sheldon a susținut că nu numai că aceste tipuri de corp erau neschimbabile, ci chiar influențau direct personalitatea unei persoane. În timp ce câteva dintre aceste idei au rezistat de-a lungul timpului, experții recunosc acum că nimeni nu este predispus fără speranță să fie gras, muscular sau subțire.

În schimb, NASM explică faptul că suntem cu toții în continuu flux între cele trei somatotipuri ale lui Sheldon - s-ar putea să ne imaginăm pe toate pe un spectru pe care îl puteți aluneca în ambele direcții.

3 planuri simple de antrenament pentru femeile cu Endomorph pentru pierderea de grăsime

Cel mai important, aveți puterea de a face alegeri care vă mulează corpul în direcția dorită. În primul rând, rețineți că rareori este la fel de tăiat și uscat ca a spune că sunteți doar un singur tip de corp.

pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin date uscate pierdere în greutate

După cum explică American Council on Exercise ACEmajoritatea oamenilor prezintă o combinație de cel puțin două somatotipuri, un tip fiind mai dominant decât celălalt. Și având în vedere cantitatea de cercetări privind somatotipurile corporale în alte scopuri în special în ceea ce privește prevalența pierderea de grăsimi pentru mezomorf femininexistă șocant de puține cercetări clinice privind modul în care somatotipurile îți afectează alegerile dietetice și invers.

Cu toate acestea, caracteristicile tipice ale unui tip de corp mezomorf vă pot oferi câteva indicii despre ce fel de combustibil are nevoie corpul dumneavoastră pentru a rămâne sănătos.

Dieta feminină mezomorfă

Sună vreunul dintre acestea ca tine? Mesomorfii tind, de asemenea, să se îmbrace și să piardă cu ușurință grăsimea.

pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin cum pot să slăbesc

Merită subliniat faptul că, deși această combinație de caracteristici ale corpului poate fi parțial genetică, este și rezultatul unei serii de opțiuni de viață - deci, dacă nu te vezi reflectat în aceste descrieri, fiecare zi este o oportunitate de a începe să faci alegeri de stil de viață care te orientează mai aproape de obiectivele tale. Apoi concentrați-vă pe obținerea restului de calorii zilnice printr-un amestec de alimente bogate în nutrienți, minim procesate. Apoi, dacă doriți să câștigați mușchi sau să pierdeți grăsime corporală, vă puteți îmbunătăți încărcarea zilnică de calorii pentru a vă atinge obiectivele.

Care este cel mai bun exercițiu pentru tipul tău de corp? Există trei tipuri principale de corp: Tipul Endomorf. Endomorfii, care au tendința de a stoca grăsimea, fie în regiunea abdominală, fie în partea posterioară fund și a coapselor Tipul Ectomorf. Ectomorfii, care se luptă pentru a câștiga în greutate și a 1 săptămână curățați pierderea în greutate masa musculară și sunt în general slabi Tipul Mezomorf.

Din motive de perspectivă, într-un stand de poziție din iunie publicat în propriul său jurnal, Societatea Internațională de Nutriție Sportivă ISSN - care nu descompune analiza în ceea ce privește somatotipurile - recomandă un aport de 1,4 până la 2 grame de proteina pe kilogram de greutate corporală, pe zi, este adecvată pentru majoritatea oamenilor care doresc să construiască sau să mențină masa musculară.

Dar asta nu înseamnă că ar trebui să tăiați complet carbohidrații. Corpul tău are nevoie de o anumită cantitate de carbohidrați pentru combustibil, iar acest lucru devine și mai important dacă ești un atlet de anduranță. ISSN recomandă ca pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin de anduranță să primească de la 6 la 10 grame de carbohidrați pe kilogram de greutate corporală, pe zi.

Echilibrul macronutrienților pentru mezomorfe Chiar dacă v-ați identificat ca un mezomorf, nu puteți obține o anumită cantitate de încercări și erori pentru a găsi dieta perfectă pentru dvs.

La urma urmei, fiecare corp uman este supus unei nenumărate de factori care vă pot influența compoziția. Nu toți acești factori vor fi sub controlul dumneavoastră.

De exemplu, nu pierdere în greutate dr san antonio tx poți schimba genetica, iar majoritatea factorilor de mediu din jurul tău sunt, de asemenea, dincolo de controlul tău. Dar puteți găsi o mulțime de echilibru în viața voastră - și puteți lucra la sau menține un tip de corp mezomorf - cu alegerile nutritive pe care le faceți.

Ce tipuri de fizice sunt oamenii?

Dintre cercetările clinice limitate privind nutriția și somatotipul, un mic studiu pe de femei poloneze, publicat în numărul din decembrie al Revista antropologică, oferă un indiciu solid că echilibrul alimentar pierderea în greutate resort sri lanka fi, de fapt, un obiectiv important pentru mezomorfe. În acest studiu, cercetătorii au descoperit că endomorfii, nu mezomorfii, au arătat cel mai mare aport statistic atât de proteine, cât și de grăsimi.

Acesta este unul dintre motivele pentru care obținerea de sfaturi personalizate de la un dietetician înregistrat sau nutriționist sportiv poate fi atât de utilă. Dar dacă lucrați pe cont propriu, liniile directoare dietetice ale Departamentului de Sănătate și Servicii Umane HHS, vă oferă un loc excelent pentru a începe.

pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin cura de slabire cu grefe si lamaie

Obiceiuri sănătoase pentru toată lumea Fie că sunteți deja în posesia unui corp mezomorf sau că vă îndreptați spre unul, HHS oferă câteva recomandări cheie pentru a orienta pe toată lumea spre modele alimentare mai sănătoase. Acestea includ consumul unei varietăți de legume din toate subgrupurile - vizează un curcubeu de diferite culori, alături de legume și leguminoase cu amidon.

Cum de a alege modul de antrenament și nutriția persoanelor cu diferite tipuri de fizic?

Ar trebui să mâncați și multe fructe - de preferință fructe întregi spre deosebire de sucurile care vă fac să pierdeți aportul important de fibre - și cereale, dintre care cel puțin jumătate ar trebui să fie cereale integrale. De fapt, dacă doriți să faceți o soluție rapidă și eficientă la dieta dvs. De acolo, puteți modifica compoziția macronutrienților și alimentele specifice pentru a afla pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin vă servește cel mai bine corpului și obiectivele dvs.

Păstrarea unui jurnal zilnic cu aportul de alimente, activitățile fizice și modul în care vă simțiți fizic este una dintre cele mai utile modalități de a atinge acest obiectiv. Activitate fizică pentru mezomorfe Alegerile dvs. Dar alegerea activității fizice are, de asemenea, un impact mare asupra compoziției corpului.

Cardio-ul LISS pentru endomorfi trebuie efectuat de 2 sau 3 ori pe săptămână. Antrenament de intensitate ridicată Cardio-ul de antrenament cu interval de intensitate ridicată HIIT este un tip de exercițiu mai extenuant care necesită alternarea unor perioade de activitate intensă, urmate de perioade mai puțin intensive. De exemplu, sprintarea într-un ritm rapid timp de de secunde urmată de mersul pe jos timp de 1 minut este un exemplu perfect de cardio HIIT. Această rutină de exerciții fizice necesită în mod evident mai multă rezistență, dar poate ajuta la accelerarea pierderii de grăsime, mai ales pe partea inferioară a corpului.

Așa cum explică Consiliul American pentru Exerciții, antrenamentul de rezistență este o parte esențială a drumului către o construcție mai musculară.

Într-un studiu posibil util, publicat în numărul din mai al Plus unu, cercetătorii au evaluat 36 de bărbați sănătoși, activi fizic, pentru performanțe de antrenament de rezistență la ascensoare grele. Ei au descoperit că aproximativ o treime din performanța de rezistență este prezisă de somatotipul dvs. Dar, deoarece alegerile dvs. Este imposibil de spus.

pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin pierde in greutate dupa oprirea amitriptillinei

Singurul lucru sigur este că, cu cât construiți mai mult mușchi, cu atât sunt mai ușoare astfel de ascensoare - și orice număr de sarcini de viață, de la transportarea alimentelor pe scări până la ridicarea nepoților sau doar ieșirea dintr-un scaun - vor deveni. Șansele sunt, dacă sunteți mesomorf, este posibil să fiți deja activ fizic.

Dar dacă nu sunteți, Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor recomandă antrenarea tuturor grupurilor musculare majore cel puțin de două ori pe săptămână. Ar trebui să faceți acest antrenament în zile neconsecutive pentru a oferi mușchilor un timp de recuperare adecvat între antrenamente. Atâta timp cât fiecare grup muscular principal este abordat cel puțin de două ori pe săptămână și apoi primește cel puțin o zi de odihnă înainte de un alt antrenament de înaltă intensitate, puteți schimba lucrurile după conținutul inimii.

CDC recomandă, de asemenea, să obțineți cel puțin de minute de activitate aerobă de intensitate moderată sau 75 de minute de activitate aerobă de intensitate viguroasă în fiecare săptămână.

Acest lucru este strict pentru a menține o sănătate bună. Dacă doriți să pierdeți în greutate, poate fi necesar să faceți cel puțin de două ori mai mult, precum și să vă urmăriți echilibrul caloric global pentru a vă asigura că ardeți mai multe calorii decât luați.