REVIZUIREA DIETEI CU BULION OSOS: FUNCȚIONEAZĂ PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE? - FITNESS -

Pierderea în greutate a bulionului osos. 10 MOTIVE SĂNĂTOASE PENTRU A AVEA BULION DE OASE - DESPRE SĂNĂTATE -

Scorul de dietă al sănătății: 3 din 5 Dieta cu bulion osos amestecă o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați și paleo cu post intermitent.

pierderea în greutate a bulionului osos cum celebritățile pierd rapid în greutate

Cu toate acestea, aceste rezultate se bazează pe cercetări nepublicate. Acest articol revizuiește dieta cu bulion osos, cum să o urmezi și dacă te poate ajuta să slăbești. Defalcarea scorului de rating Pierdere rapidă în greutate: 3,5 Pierdere în greutate pe termen lung: 2,5 Ușor de urmărit: 2. Ce este dieta cu bulion osos? Dieta cu bulion osos de 21 de zile a fost creată de Kellyann Petrucci, medic naturopatic care a publicat o carte despre dietă. Puteți extinde planul dacă aveți greutate suplimentară de pierdut.

Cinci zile pe săptămână, consumi mese cu conținut scăzut de carbohidrați, în stil paleo - în principal carne, pește, păsări de curte, ouă, legume non-amidonice și grăsimi sănătoase - și bulion osos.

Nutriția bulionului de oase

Evitați toate produsele lactate, cereale, leguminoase, zaharuri adăugate și alcool. Bulionul osos se face prin fierberea oaselor animalelor până la 24 de ore pentru a elibera minerale, colagen și aminoacizi. Două zile pe săptămână, faceți mini-posturi, care sunt posturi modificate și nu posturi complete, deoarece încă puteți bea bulion osos. Cum functioneaza Pentru a urma dieta cu bulion osos, alegeți două zile neconcepționale pe săptămână pentru a face un mini-fast.

Celelalte cinci zile sunt zile fără post.

Bulion de zarzăre

În ambele zile fără post și mini-post, ar trebui să mănânci ultima masă sau gustare până la 19 p. Mini-Fast Days Aveți două opțiuni în zilele mini-rapide: Opțiunea 1. Bea șase porțiuni de 1 cană ml sau 8 uncii de bulion osos.

  • Simptomul de pierdere în greutate facială
  • Big tummy pierde în greutate
  • Pagina principala Bulion de oase pentru slăbit Când vine vorba de a pierde câteva kilograme în plus, o mulțime de oameni tind să caute noua metodă cea mai bună, iar cel mai bun lucru de urmat poate fi bulion de oase pentru slăbit.

Opțiunea 2 Bea cinci porții de bulion de oase, apoi încheie ziua cu o gustare care conține proteine, legume fără amidon și grăsimi sănătoase.

În orice caz, veți consuma doar de calorii în zilele mini-rapide. Zilele fără post În zilele fără post, alegeți din listele de alimente permise care se încadrează în categorii de proteine, legume, fructe și grăsimi. Regimul este următorul: Mic dejun: o porție proteină, o porție de grăsime, o porție de fructe Masa de pranz: o porție proteină, două porții legume, o porție grăsime Cină: o porție proteină, două porții legume, o porție grăsime gustări: o porție de o cană de bulion osos de două ori pe zi Carburile - inclusiv legumele cu fructe și amidon - sunt foarte limitate pentru a încuraja arderea grăsimilor.

Petrucci nu specifică o gamă de calorii pentru zilele fără post și descurajează numărarea caloriilor. Puteți decide dacă doriți să continuați mini-posturile în faza de întreținere. Alimente de mâncat Dieta cu bulion osos include liste detaliate ale alimentelor permise.

Îmbunătățiți somnul Bulionul osos este exact cum sună, bulion făcut din oase de animale și țesut conjunctiv fierbinte. Este obținut în mod obișnuit din bovine, pui sau oase de pește. Bulionul de oase a fost introdus în anii când strămoșii noștri au vânat și adunat mâncarea.

Alimente permise Bulionul osos este un element de bază al dietei și este de preferință de casă. În zilele fără post, alegeți dintr-o serie de alimente întregi și minim procesate - de preferință organice. Exemple de alimente permise includ: proteine: carne de vită, pui, pește, ouă - de preferință păstrate, cu rază liberă sau prinse sălbatice, după caz Legume: în principal legume non-amidonice, cum ar fi sparanghel, broccoli, verdeață, roșii și dovlecei de vară Fructe: mere, fructe de pădure, pepeni, citrice, kiwi - dar doar o porție pe zi Grăsimi sănătoase: avocado, ulei de nucă de cocos, nuci, ulei de măsline și ghee unt clarificat condimente: sare Himalaya celtică sau rozalte condimente, oțet, salsa Făina: făină de migdale, făină de nucă de cocos băuturi: cafea, ceai, apă Pierderea în greutate a bulionului osos Broth Guidelines Dieta vă încurajează să vă faceți propriul bulion de oase - de preferință folosind oase de la animale organice, crescute cu pășune.

Recomandă utilizarea oaselor la articulații, articulații, picioare și gât, deoarece sunt bogate în cartilaj. Această sursă de colagen este baza pentru susținerea dietei de a șterge ridurile. În mod alternativ, autorul cărții vinde online bulion osos deshidratat și bulion osos congelat pentru aproximativ 2,80 USD, respectiv 7,16 USD pe porție.

Bulion de pui și pierderea în greutate

Puteți găsi, de asemenea, bulion osos acceptabil în magazine alimentare sau restaurante din orașele mai mari. Alimente de evitat Dieta de 21 de zile vă recomandă să evitați anumite alimente pretinse pentru a reduce inflamația, pentru a sprijini sănătatea intestinelor și pentru a crește arderea grăsimilor. Alimentele pe care trebuie să le elimini includ: boabe: grâu, secară, orz și alte semințe care conțin gluten, precum și boabe fără gluten, precum porumb, orez, quinoa și ovăz Grasimi rafinate: grăsimi vegetale obișnuite, cum ar fi uleiul de canola și margarina Fruct prelucrat: fructe uscate, suc de fructe și fructe îndulcite Zahăr: toate formele de zaharuri rafinate, cum ar fi zahărul de masă, miere și sirop de arțar Înlocuitori de zahăr: îndulcitori artificiali - cum ar fi aspartamul, sucraloza și acesulfamul K - precum și înlocuitorii naturali ai zahărului, inclusiv stevia Cartofi: toți cartofii, cu excepția cartofilor dulci leguminoasele: fasole, produse de soia, arahide și unt de arahide Lactate: lapte, iaurt, brânză, înghețată și pierderea în greutate a bulionului osos cu excepția ghee băuturi: sodă regulată și dietetică și băuturi alcoolice Deși pierderea în greutate a bulionului osos listă este extinsă, o urmărești strict în timp ce încerci activ să slăbești.

Funcționează pentru pierderea în greutate? În prezent, nu există studii publicate în reviste științifice pentru dieta Bone Broth. Kellyann Petrucci, autoarea cărților despre dietă, a înființat trei studii nepublicate de 21 de zile, conduse de diferiți profesioniști din domeniul sănătății.

pierderea în greutate a bulionului osos constipația împiedică pierderea în greutate

Mai mult, nu se știe dacă participanții au menținut greutatea. Niciun alt studiu nu a analizat dacă bulionul osos contribuie la promovarea pierderii în greutate.

pierderea în greutate a bulionului osos pierderea rapidă a grăsimilor

Acest lucru lasă lacune în dovezile necesare pentru a determina dacă dieta cu bulion osos este la fel de eficientă sau superioară celorlalte diete de slăbit, după cum susține Petrucci.

Cu toate acestea, dieta se bazează pe alte abordări care au fost studiate: Sărac în carbohidrați. Recenziile științifice de calitate scăzută ale dietelor cu conținut scăzut de carbohidrați sugerează că produc 1, kilograme 0,7—4 kg mai mult în pierdere în greutate decât dietele standard cu calorii reduse. Cu toate acestea, recenziile de înaltă calitate raportează puțin sau nicio diferență între diete 1.

Bulionul de; oase pentru slăbit Astăzi

Dietă Paleo. Alte studii raportează nicio diferență între paleo și dietele standard cu calorii reduse 2, 3. Postul intermitent. Într-o trecere în revistă a cinci studii, două au arătat o pierdere mai mare în greutate la persoanele supraponderale care folosesc post intermitent, comparativ cu restricția continuă de calorii, în timp ce trei au arătat pierderi în greutate similare cu fiecare metodă 4.

Astfel, o combinație dintre aceste trei abordări dietetice - cum ar fi în dieta cu bulion osos - vă poate ajuta să pierdeți în greutate. Cu toate acestea, dietele standard cu calorii reduse pot funcționa la fel de bine.

Scorul de dietă al sănătății: 3 din 5

Cu toate acestea, studiile publicate sugerează că componentele majore ale dietei - incluzând paleo, carbohidrații scăzute și postul intermitent - pot ajuta la pierderea în greutate. Valabilitatea altor beneficii revendicate Dieta cu bulion osos susține că îmbunătățește controlul zahărului din sânge, ridurile pielii, sănătatea intestinelor, inflamația și durerile articulare. Cu toate acestea, aceste beneficii nu au fost documentate în studiile revizuite de la egal la egal.

Judecarea validității lor necesită examinarea cercetărilor asupra elementelor individuale ale dietei.

Mulți oameni o beau pentru a pierde în greutate, pentru a sprijini sănătatea articulațiilor, pentru a spori imunitatea, pentru a-și îmbunătăți pielea și multe altele. Este foarte ieftin de făcut și poate fi un plus sănătos atât pentru dieta ta, cât și pentru dieta familiei tale. În acest articol, vom arunca o privire detaliată asupra beneficiilor pentru sănătate a bulionului de oase, a modului de realizare a acestuia și a modului de utilizare a acestuia pentru a ne bucura cel mai bine de beneficiile sale pentru sănătate. Am inclus chiar și o rețetă delicioasă de bulion de casă. Ce este supa de os?

Glicemie îmbunătățită În sine, pierderea în greutate tinde să îmbunătățească glicemia. Restricția carbohidraților, așa cum este necesar în Dieta cu bulion osos, poate adăuga acest efect. O recenzie recentă a dietelor cu calorii reduse pentru persoanele cu diabet zaharat tip 2 a concluzionat că dietele cu conținut scăzut de glucide sunt mai eficiente pierderea în greutate a bulionului osos dietele cu conținut scăzut de grăsimi pentru îmbunătățirea controlului zahărului din sânge - în special a zahărului din sânge în urma meselor 5.

În plus, studiile sugerează că dietele cu conținut redus de calorii, cu conținut scăzut de carbohidrați sunt mai eficiente decât dietele cu conținut redus de calorii, cu conținut scăzut de grăsimi pentru reducerea cerințelor de medicamente pentru sfaturi în urdu pentru greutatea pierderii de tip 2 6, 7. Cu toate acestea, nu există un acord pe scară largă potrivit căruia dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt cea mai bună opțiune pentru gestionarea diabetului, în special pe termen lung 5.

Pielea mai tânără Petrucci susține că consumul de bulion osos poate ajuta la diminuarea ridurilor, datorită conținutului său de colagen. Un număr tot mai mare de studii sugerează că suplimentele de colagen pot reduce vizibil ridurile pielii în comparație cu un placebo 8, 9.

Deși o parte din colagenul pe care îl consumi este rupt în aminoacizi individuali, unii intră în sângele tău sub formă de lanțuri scurte de aminoacizi și îți pot semnala corpul pentru a construi colagen 10, Totuși, niciun studiu publicat nu a testat dacă consumul de bulion osos poate reduce ridurile pielii, iar conținutul de colagen al bulionului osos variază Sănătate îmbunătățită a Gutului Dieta cu bulion osos susține că colagenul pierderea în greutate a bulionului osos bulionul osos vă poate ajuta la vindecarea intestinului, dar bulionul osos nu a fost testat în acest scop.

Cu toate acestea, unele dovezi arată că produsele de digestie de colagen - inclusiv aminoacizii glicină și glutamină - pot promova sănătatea intestinelor prin întărirea mucoasei tractului digestiv 13, 14, Cu toate acestea, sunt necesare studii privind dieta pentru a investiga această afirmație.

Inflamatie redusa Obezitatea este legată de o eliberare crescută de compuși inflamatori. Prin urmare, o dietă de scădere în greutate, cum ar fi dieta cu bulion osos, poate ajuta la reducerea inflamației În plus, consumul de alimente mai sănătoase - cum ar fi legumele bogate în antioxidanți și peștele bogat în omega-3, recomandate în dieta cu bulion osos - pot contribui, de asemenea, la reducerea inflamației Unele studii sugerează că postul poate avea același efect, pierderea în greutate a bulionului osos este nevoie de mai multe cercetări 18, Dureri articulare mai puțin Durerea pierderea în greutate a bulionului osos poate rezulta din încordarea suplimentară pe articulații și inflamație din cauza obezității.

Prin urmare, pierderea în greutate - așa cum intenționează Dieta cu bulion osos - poate reduce durerile articulare Câteva studii umane sugerează că suplimentele de colagen pot ajuta la scăderea durerilor articulare și la încetinirea progresiei artritei 21, Colagenul este o componentă majoră a cartilajului, care pierderea în greutate a bulionului osos genunchii și alte articulații.

Cu toate acestea, nu s-au făcut studii cu colagenul de bulion osos, așa că nu este sigur dacă aportul zilnic contribuie la reducerea durerilor articulare.

Ce este supa de os?

Studii conexe sugerează că dieta poate contribui la aceste beneficii, dar este necesară o cercetare suplimentară. Dezavantaje potențiale Dieta cu bulion osos poate fi dificil de urmat, dar obțineți o anumită flexibilitate după ce vă îndepliniți obiectivul de pierdere în greutate. Cu toate acestea, din moment ce dieta restricționează grupuri alimentare complete, s-ar putea să aveți un risc mai mare de deficiență de nutrienți, cum ar fi calciul și fibrele.

Dincolo de aceste îngrijorări, postul intermitent și natura scăzută de carbohidrați a dietei pot duce la efecte secundare, cum ar fi oboseala și greața - pierderea în greutate a bulionului osos acestea se pot îmbunătăți după adaptarea corpului la dietă 18,

  1. POT SĂ SLĂBESC CONSUMÂND DOAR BULION DE PUI? - DIETE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  2. Bulionul de pui este de fapt sănătos?