Pierderea în greutate se retrage vietnam

Pierderea în greutate de transfer de grăsimi, A fi promovat! WhatsApp

Conținutul

    Miercuri, 8 ianuarieLife Natural Mic dejun Foto: YouTube Un mic dejun bogat în grăsimi contribuie la pierderea în greutate mai mult decât unul bazat pe carbohidrați, spune un nou studiu.

    Grăsimea consumată dimineața stimulează descompunerea grăsimii corporale, dar carbohidrații nu ameliorează metabolismul grăsimilor sau pe cel energetic. Un breakfast bogat în grăsimi poate îmbunătăți profilul metabolic, în vreme ce o masă de dimineață bogată în carbohidrați și o cină bogată în grăsimi pot spori riscul de sindrom metabolic, arată un studiu publicat în International Journal of Obesity.

    Sindromul metabolic este o combinație de hipertensiune, obezitate și diabet. Autorii studiului au vrut să afle dacă ce mâncăm și când mâncăm pot influența greutatea corporală sau spori riscul de sindrom cardiometabolic.

    cum să pierzi greutatea buricului după menopauză

    Ei au hrănit la prima oră șoareci cu alimente pierderea în greutate de transfer de grăsimi și au constatat că nivelul glucozei, tensiunea arterială, colesterolul cu înaltă densitate HDL și circumferința taliei au rămas normale. Pe de altă parte, șoarecii hrăniți dimineața cu carbohidrați și seara cu alimente grase au câștigat în greutate și adipozitate, au dezvoltat intoleranță la glucoză și au avut niveluri ridicate de trigliceride.

    Rezultatele arată că regimurile pentru scăderea în greutate trebuie să ia în considerare și momentul hrănirii, nu doar calitatea și cantitatea alimentelor.

    dormi mai multă pierdere în greutate

    Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

    whitney pierdere în greutate tlc