Zona dvs. de ardere a grăsimilor și pierderea în greutate

Pierderea în greutate mhr

Aruncați gunoiul Pierderea grăsimii superioare a burții poate provoca chiar și cel mai harnic sportiv, dar este mai ușor să pierzi decât crezi.

pierderea în greutate mhr

O combinație de dietă și exerciții fizice pentru a pierde în greutate peste tot este singura modalitate de a vă tăia punctele de mijloc nu există. Și în timp ce vanitatea conduce mulți cartofi pe canapea pentru a pune telecomanda televizorului și a se îndrepta spre sala de sport, scăderea de grăsimea viscerală mortală ascunsă sub acea anvelopă de rezervă ar trebui să aibă prioritate.

Înglobează organele interne, creând inflamații care contribuie la bolile de inimă, diabetul de tip 2 și cancerul de colon.

Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune.

Mai întâi trebuie să slăbești înainte de a putea vedea mușchii ab dedesubt. Mergeți cu bicicleta, faceți jogging, faceți o plimbare rapidă sau mergeți la o baie.

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.

Cheia pentru a pierde în greutate peste tot, inclusiv regiunea superioară a abdomenului, este să vă antrenați regulat în zona pierderea în greutate mhr a inimii, cunoscută și sub numele de zona de ardere a grăsimilor. Măsurați-vă max Determinarea ritmului cardiac maxim - MHR - este una dintre cele mai bune modalități de a personaliza antrenamentele pentru a obține cele mai bune rezultate.

pierderea în greutate mhr

Pierderea în greutate mhr țintă ale ritmului cardiac sunt exprimate ca procente care sunt calculate din ritmul cardiac maxim pentru vârsta dvs. Găsiți-vă MHR estimat scăzând vârsta de la dacă sunteți bărbat; scade-ți vârsta de la dacă ești femeie. De exemplu, un bărbat în vârstă de 45 de ani are un MHR estimat la de bătăi pe minut, sau bpm.

pierderea în greutate mhr

Pentru bărbatul în vârstă de 45 de pierderea în greutate mhr, asta înseamnă că trebuie să-și mențină ritmul cardiac în bpm și bpm pentru pierderea totală în greutate, inclusiv grăsimea superioară a burții. Odată ce vă aflați în zona de ardere a grăsimilor, rămâneți acolo cel puțin 12 minute pentru a arde grăsimile într-un ritm mai rapid. Da mai tare Un metabolism rapid arde grăsimile mai repede decât unul lent.

pierderea în greutate mhr

Îmbunătățiți rezultatele pierderii în greutate a burții superioare cu un program de antrenament de rezistență care creează mușchiul slab. Mușchii slabi ard calorii chiar și atunci când vă odihniți, ceea ce vă ajută să vă mențineți creșterea în greutate prin eforturile dvs.

Potrivit Universității de Stat din Pennsylvania, un program de bază de formare a rezistenței pentru a ajuta la arderea grăsimilor efectuat o dată la două zile ar trebui să includă prese de bancă, pliante, prese militare și genuflexiuni în care adăugați greutate treptat.

pierderea în greutate mhr

Aruncați gunoiul Zaharurile rafinate și carbohidrații se împachetează pe kilograme unde nu vrei să meargă. Glucidele complexe, precum fructele proaspete, legumele și cerealele integrale satisfac foamea și mențin echilibrul hormonului de stres cortizol.

Creșteri bruște ale zahărului din sânge cauzate de alimente glicemice ridicate, inclusiv alimente Franken procesate încărcate cu zahăr și ingrediente artificiale, eliberează cortizol și se împachetează pe kilograme.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Deci, pe lângă exercițiile aerobice regulate și antrenamentele de rezistență, asigurați-vă că exercitați o bună judecată cu mâncarea.