Pierderea în greutate sărbătoare.

Tu ce crezi? Îți place această perioadă a anului, dar te teme de creșterea în greutate a vacanței? Nu esti singur.

poți să pierzi greutatea pe talie

Teama de creșterea în greutate reziduală amortizează starea de spirit pentru mulți oameni conștienți de sănătate de-a lungul sezonului. Și este cu un motiv întemeiat! În medie, consumăm 4. Dar există modalități de a fi vesel în timpul sărbătorilor, fără a pierde din vedere obiectivele dvs. Citiți mai departe pentru a afla cum să evitați 12 greșeli comune ale sărbătorilor de sărbători.

PIERDEȚI ÎN GREUTATE ÎNTR-UN TIMP SCURT DUPĂ SĂRBĂTORI - SFATURI PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE

Abuz de Atitudinea Partidului Fericirea fericirii este minunată, dar poate perturba controlul porțiunilor. Această atitudine gratuită pentru toate face ușor să adăugați mii de calorii în farfurie. În timp ce splurgingul ocazional nu este de obicei dăunător, Giblin sugerează evitarea tendinței de a transforma o sărbătoare într-o petrecere de o lună.

De exemplu, pierderea în greutate sărbătoare felie de plăcintă cu pecan poate adăuga de calorii. Și să te bucuri de simple splurges de vacanță ca aceasta zilnic ar putea duce la o greutate de câștig în greutate în doar o săptămână. Folosiți plăci mari Dimensiunile standard ale farfuriei au crescut treptat în ultimii o mie de ani, potrivit unui raport al jurnalului internațional of Obesity.

Dacă folosești farfurii de cină jumbo, e posibil să mănânci porții jumbo de mâncare bogată.

  1. Dieta de; sărbătoare și post; funcționează pentru pierderea în greutate
  2. Dieta rapidă și de sărbătoare funcționează pentru pierderea în greutate
  3. Pagina principala Pierderea în greutate: 16 ore de post și 8 ore de sărbătoare?

Opțiunile alimentare din ziua de azi îngreunează și consumul de cantități sănătoase. În schimb, schimbați în farfurii mai mici, care sunt de obicei rezervate aperitive și salate. Ascultă acum : Ce trebuie să știe fiecare femeie despre autoapărare - de la pierderea în greutate sărbătoare expert care a fost acolo 3. Așezați-vă sau stați Prea aproape de mâncare Dacă ai experimentat vreodată dureri de foame la mirosul prăjiturilor prăjite proaspăt, știi cât de puternică poate fi ispita senzorială.

pierdere în greutate viena austria

Și un studiu realizat în pe de studenți, publicat în Jurnalul Internațional de Umanități și Științe Sociale, a arătat că așezarea lângă deserturi crește mărimea și cantitatea de alegeri pentru dulciuri.

Cu alte cuvinte, un pic de distanță merge mult.

Semne și simptome asociate

Și dacă sărbătoarea ta este încărcată cu legume și alte preparate sănătoase, s-ar putea să poți scăpa de un aport caloric moderat. Și un studiu realizat în pe de studenți, publicat în Jurnalul Internațional al Umanității și Științelor Sociale, a arătat că așezarea lângă deserturi crește mărimea și cantitatea de alegeri pentru dulciuri.

Nu se umple cu fibre Pe lângă promovarea funcției de digestie, fibra stimulează controlul apetitului prin creșterea satirii și promovarea controlului zahărului din sânge. Multe feluri de mâncare tradiționale de vacanță, cum ar fi rulourile pentru cina, prăjiturile, bomboanele și plăcintele, conțin puține fibre, ceea ce le face deosebit de ușor de consumat.

1. Abuz de Atitudinea Partidului

Pentru a schimba ecuația de fibre în favoarea dvs. Verzele fierte, umplutura din bob integral, fasolea și lintea sunt, de asemenea, pierderea în greutate sărbătoare în fibre. Porniți un ochi orb pe unt O persoană obișnuită ar putea consuma echivalentul de grăsime de trei bețe de unt la o sărbătoare de sărbători, spune Consiliul de control al caloriilor. Adăugarea unei linguri de unt la piureul tău de cartofi și o alta în rola ta de cină - ambele care probabil conțin deja unt - adaugă peste de calorii și aproape la sută din limita ta zilnică de grăsimi saturate.

Pierdere în greutate | ROmedic

Untul contribuie, de asemenea, cu o cantitate semnificativă de grăsimi și calorii la pâine, cruste, plăcinte, prăjituri, legume fierte și sosuri cremoase. Însă, puteți avea în continuare tratamente cu unt care vă plac, fără să treceți peste bord, potrivit lui Minh-Hai Alex, dietetician înregistrat în Seattle.

Un exemplu primordial? Același lucru este valabil și pentru yamurile și fructele ambalate cu zahăr sau sirop de porumb.

Rezultate anormale ale acestor teste vor ghida algoritmul investigațiilor ulterioare. Dacă acest bilanț inițial este normal, nu este recomandată realizarea unor investigații extensive CT, IRM.

Pe lângă adăugarea de calorii, îndulcitorii adăugați îți pot scuti glicemia, spune Sohaili, ceea ce duce la creșterea apetitului. Când este posibil, alegeți fructe și legume proaspete sau congelate fără adaos de zahăr peste soiurile din conserve. O cană de merișoare proaspete conține doar 46 de calorii. În comparație, o jumătate de cană de sos de merișoare jeleu conține de calorii. Acoperiți-vă mâncarea în sosuri și grăsimi În funcție de ingrediente, grăsimea de curcan oferă 30 până la de calorii pe porție.

Acest lucru nu poate părea ridicat, dar poate dubla aproape conținutul de calorii al unei porții unice de curcan cu carne albă. Sosurile de brânză pot conține până la de calorii pe un sfert de cană, luând conținutul de calorii al tarifului sănătos, cum ar fi bețișoarele veggie proaspete și felii de mere, de la ușor la delicat.

PIERDERE DE GREUTATE Post de 16 ore și jurnal de sărbătoare sănătos de 8 ore

Este mai bine să scufundați alimentele în sosuri decât să turnați sosurile peste blat. Și pentru a reduce bogăția de pâine, refrigerați-o și apoi degresați grăsimea solidificată de pe vârf. Adăugați întotdeauna completări Toppingurile dulci pot adăuga calorii abundente și practic fără nutrienți în mâncărurile de sărbători. Două linguri de cremă de marshmallow adaugă încă 40 de calorii la gemuri.

Rezoluția Anului Nou Dorim sărbătorile de Crăciun, pierdeți în greutate, zonă, marca png | PNGEgg

Sohaili recomandă sărirea cremelor și a cremelor bătute. Alimentele reale, integrale, au un gust la fel de bun fără toate toppingurile excesive.

modalitate științifică de a arde grăsime

Dacă trebuie să aveți un topping dulce, cremos, folosiți cantități modeste. Mănâncă lumină și sărbătoare pe desert Deserturile de sărbătoare pot potrivi cu ușurință sau pot depăși conținutul caloric al unei mese întregi.

sfaturi pentru a pierde în greutate atunci când este însărcinată

O felie de plăcintă cu pecan, de exemplu, furnizează peste pierderea în greutate sărbătoare calorii. O lingură de înghețată și o păpușă de topping bici pot aduce acea felie de plăcintă până la aproximativ de calorii.

Cauzele piederii involuntare în greutate

Placinta cu mere contine mai mult de de calorii pe felie, iar placinta cu dovleac are aproximativ calorii. Decuparea dimensiunilor desertului în jumătăți de felii sau luarea de mușcături în mărime de câteva opțiuni poate ajuta la menținerea aportului caloric mai rezonabil. Excesează băutura Băuturile de sărbătoare pot fi înșelător de bogate.

kites pierdere în greutate în guntur

Pe lângă faptul că oferă mai puțină satirie și cantități similare de calorii ca alimentele, băuturile zaharoase, inclusiv eggnogul, cocktailurile și sucurile, pot compensa nivelul de zahăr din sânge și controlul apetitului.

Potrivit antrenorului de nutriție și terapeutului Jenny Giblin, alcoolul poate face o supraalimentare aproape dată, deoarece vă inhibă capacitatea de a rămâne conștient în ceea ce privește aportul alimentar. O băutură albă rusă poate adăuga de calorii și eggnog, de calorii. Stresarea Prea mult Stresul este unul dintre cei mai mari contribuitori la supraalimentare și creșterea în greutate în timpul sărbătorilor și pe tot parcursul sezonului.

2. Folosiți plăci mari

Pierderea în greutate sărbătoare face ca organismul să producă cortizolul hormonal, ceea ce duce la creșterea apetitului și creșterea în greutate. De asemenea, este posibil să râdeți alimente bogate în calorii, deoarece acestea aduc confort emoțional și declanșează eliberarea de substanțe chimice bune, cum ar fi serotonina, în creierul vostru.

Potrivit lui Minh-Hai Tran, RD, în loc să vă concentrați asupra caloriilor, ar trebui să vă ameliorați îngrijirea de sine. Conform lui Minh-Hai Tran, RD, în loc să vă concentrați asupra caloriilor, ar trebui să vă ameliorați îngrijirea de sine. Cum evitați creșterea în greutate a vacanței?

pierderea în greutate flushing facial

Aveți vreo strategie sau întrebări sănătoase de împărtășit? Împărtășește-ți gândurile în secțiunea de comentarii de mai jos!