Account Options

Raportul de macronutrient sănătos pentru pierderea în greutate

Raportul de grăsime corporală la pierderea în greutate

Creșterea proteinei și pierderea în greutate Raportul carbohidrat-proteină-grăsime pe care îl consumi zilnic îți poate influența greutatea.

În timp ce majoritatea oamenilor încearcă să mențină o dietă echilibrată, pierderea în greutate este susținută prin modificarea consumului acestor macronutrienți. Este important să vă verificați proteinele, grăsimile și carbohidrații pentru a pierde în greutate. Există trei macronutrienți principali care alcătuiesc o dietă standard: carbohidrați, grăsimi și proteine. În unele dintre aceste macronutrienți sunt substanțe nutritive mai specifice.

Carbohidrații constau din zaharuri, alcooli de zahăr, amidonuri, fibre solubile și fibre insolubile. DV pentru fibre dietetice, care este alcătuit atât din fibre solubile cât și insolubile, este de 25 de grame.

Calorii conținut

Grăsimea constă din mai multe tipuri de grăsimi, cum ar fi grăsimile monoinsaturate, grăsimile polinesaturate, grăsimile saturate și grăsimile trans. Nu există o valoare zilnică DV pentru grăsimile monoinsaturate și grăsimile polinesaturate, dar acestea sunt grăsimile sănătoase care ar trebui să constituie majoritatea dietei.

Grăsimile nesănătoase sunt grăsimi saturate și grăsimi trans. DV pentru grăsimi saturate este mai mic de 20 de grame pe zi și nu există DV pentru grăsimi trans - deoarece este recomandat să consumi puțin sau deloc.

Aportul zilnic recomandat de proteine, grăsimi și carbohidrați adaugă de fapt 1. Acest lucru se datorează faptului că de calorii provin din proteine, calorii provin din grăsimi și 1. Cu toate acestea, nu trebuie să urmați o dietă standard pentru a mânca 2.

raportul de macronutrient sănătos pentru pierderea în greutate mâncați mese mari pentru a pierde în greutate

Puteți crea, de asemenea, un raport carbohidrat-proteină-grăsime de macronutrienți care să se potrivească nevoilor dvs. Calorii și Ratiuri de carbohidrați-proteine Pentru a înțelege cum să distribuiți cel mai bine aportul de macronutrienți, trebuie să înțelegeți câte calorii să consumați în fiecare zi. Deși majoritatea oamenilor mențin o dietă de aproximativ 2. Suma exactă de care aveți nevoie variază în funcție de vârsta, sexul și câtă activitate fizică desfășurați.

Dacă vă luptați să determinați raportul exact de macronutrienți de care aveți nevoie zilnic, multe aplicații vă pot ajuta și oferi recomandări.

Pentru pierderea calculatorul

În mod alternativ, dacă aveți o idee despre raportul carbohidrat-proteină-grăsime de care aveți raportul de macronutrient sănătos pentru pierderea în greutate, dar doriți să evaluați diferite raporturi, puteți introduce macro-uri potențiale pentru pierderea în greutate folosind calculatoarele online și puteți vedea care raport se potrivește cel mai bine nevoilor dvs. Creșterea pierderilor de grăsime și greutate Deși poate părea contraintuitiv creșterea consumului de grăsime pentru a pierde în greutate, dietele bogate în grăsimi, cunoscute și sub denumirea de diete cu conținut scăzut de carbohidrați, au adesea succes în a ajuta oamenii să slăbească.

  1. Jeera pentru revizuirile privind pierderea în greutate
  2. Deficitul caloric. Cum sa setezi cea mai buna dieta de slabit (pentru tine)
  3. Raportul dintre proteine, grăsimi și carbohidrați pentru pierderea în greutate - cum se calculează în funcție de formule.
  4. Deficitul caloric este cheia oricarei diete de slabire.
  5. Kyanite pierdere în greutate

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și dietele ketogene nu elimină carbohidrații în întregime, ci le reduc semnificativ. Conform unui studiu din decembrie în Jurnalul Colegiului Medicilor de Familie din Canada și a unui studiu din septembrie în Jurnalul Indian de Cercetări Medicale, aportul de carbohidrați din dietele ketogene este de obicei între 20 și 50 de grame pe zi.

În acest articol vei descoperi:

Carbohidrații numărați sunt carbohidrați neti, care sunt carbohidrați minus conținutul de fibre sau de zahăr alcool. Dacă ați consumat o raportul de macronutrient sănătos pentru pierderea în greutate standard, acest lucru înseamnă că aportul de carbohidrați va fi de aproximativ 10 până la 20 la sută din ceea ce a fost.

raportul de macronutrient sănătos pentru pierderea în greutate 20 lb pierdere în greutate o lună

Pentru a reduce carbohidrații cu o cantitate atât de dramatică și pentru a nu muri de foame, trebuie să crești consumul de alți macronutrienți. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și ketogeni cresc conținutul de grăsimi. Dacă nu sunteți un fan al unei reduceri substanțiale de carbohidrați, puteți încerca, de asemenea, diete cu conținut scăzut de carbohidrați, care sunt ceva mai flexibili, precum Atkinso dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, care permite oamenilor să consume de grame de carbohidrați net pe zi.

Mai mulți carbohidrați pentru pierderea în greutate Deși carbohidrații au o reputație proastă pentru a contribui la creșterea în greutate, este posibil să consumi o dietă bogată în carbohidrați și, de asemenea, să slăbești.

Aceste diete sunt, în esență, opusul dietei ketogene, deoarece sunt bogate în carbohidrați și sărace în grăsimi.

raportul de macronutrient sănătos pentru pierderea în greutate dieta intuitiva mihaela bilic

Acestea tind să prezinte alimente bogate în fibre, sărace în grăsimi saturate, sărace în carbohidrați rafinați și calorii reduse. De asemenea, au și alte beneficii, cum ar fi nivelul redus de trigliceride, îmbunătățirea tensiunii arteriale și creșterea hormonilor de sațietate.