Calculator macro | Cum să vă calculați macro-urile pentru o dietă flexibilă și IIFYM

Raportul iifym pentru pierderea de grăsimi

Ce macro-uri sunt potrivite pentru pierderea în greutate?

  • Ce Macro-uri Sunt Potrivite Pentru Pierderea în Greutate?
  • Pagina principala IIFYM: Asta se află în spatele conceptului nutrițional IIFYM promite că puteți mânca orice, atâta timp cât macronutrienții sunt în proporțiile corecte și echilibrul caloric este corect.

Astăzi, macro-urile prescurtate scurt pentru macronutrienți sunt stropite pe profilurile Instagram și pe copertile cărților. Aceasta pune întrebarea: ce sunt macro-urile și ar trebui să raportul iifym pentru pierderea de grăsimi numeri în dieta ta?

Cu toate acestea, nu poți supraviețui doar pe un singur macronutrient.

În acest articol vei descoperi:

Acesta este un lucru bun, deoarece majoritatea alimentelor au o combinație dintre cele trei. Proteinele reparează și regenerează țesuturile și celulele, iar grăsimile sunt esențiale pentru funcționarea sănătoasă a creierului.

Cu toate acestea, nu răspunde la întrebarea cât de mult din fiecare macronutrient este necesar pe zi și cât este nevoie dacă doriți să slăbești. Răspunsurile nu sunt atât de simple, pe cât de mulți le-ar dori. Luați în considerare creșterea nebuniei cu conținut scăzut de grăsimi în anii Mulți oameni au început să restricționeze gândirea macronutrientă pentru a contribui la creșterea în greutate, grăsime.

Ce înseamnă IIFYM?

Rapid înainte până astăzi, iar grăsimile au revenit în sensul că mulți urmează exact dieta opusă și limitează sever un diferit macronutrient, carbohidrații. Această balansare înainte și înapoi a stârnit o întrebare legitimă: pentru pierderea în greutate, care este mai bună, cu pierde adolescentul de grăsime conținut scăzut de grăsimi sau cu un nivel scăzut de carbohidrați?

bufetul pierde în greutate

Dezbaterea continuă, iar recomandările diferă între profesioniștii din sănătate și sănătate. Carbohidrați Carbohidrații furnizează 4 calorii pe gram și se găsesc în alimente și cereale amidonice, precum pâine și orez, fructe, lactate și zahăr. Ele sunt o sursă importantă de energie și combustibil în organism. Deși grăsimea are o reputație proastă și este mai mare în calorii, este important să includeți grăsimi sănătoase în dieta dvs.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Citește mai mult: Cele mai bune alimente pentru cină pentru pierderea în greutate Rețeta fotografiată: Fettuccine cremă cu varză și ciuperci de la Bruxelles Care macro este cea mai importantă pentru pierderea în greutate?

Mulți care folosesc macronutrienți ca mijloc de pierdere în greutate se vor întreba dacă este mai bine să urmeze un plan cu conținut scăzut de carbohidrați sau cu conținut scăzut de grăsimi pentru pierderea în greutate. Cercetări recente arată că este posibil să nu conteze ce plan urmați.

În schimb, revine la elementele de bază ale restricției de calorii. Cu toate acestea, asta nu înseamnă că macronutrienții, în special în contextul calității dietei, nu joacă un rol în obiectivul de a slăbi.

Pierderea în greutate: creșterea în greutate în ciuda exercițiilor fizice?

Cu alte cuvinte, nu este vorba doar de calorii. Distribuția macronutrienților contează atât pentru pierderea în greutate, cât și pentru sănătatea totală, precum și pentru tipurile fiecărui aliment pe care îl consumi.

greutatea pierde o lună

La urma urmei, carbohidrații includ totul, de la bomboane la cereale integrale, iar acele alimente furnizează substanțe nutritive mult diferite.

Același lucru este valabil și pentru tipul de grăsime.

Descoperiți-vă nevoile de calorii

Cercetările au arătat că nu este cantitatea totală de grăsime reunită care trebuie să fie limitată, ci, în schimb, este vorba despre anumite tipuri de grăsime. Având în vedere acest lucru, alegerea unui nivel scăzut de grăsimi sau a unui nivel scăzut de carbohidrați se reduce la alegerea unui model de alimentație pe care îl puteți susține și care vă va oferi nutrienți adecvați în timp ce vă va ajuta să vă atingeți obiectivele.

pierde greutatea barre3

Citește mai mult: Cum arată o servire sănătoasă a carbohidraților? Contorizarea macro-urilor poate ajuta la pierderea în greutate?

IIFYM (Dacă acesta se potrivește cu macro-urile dvs.) Ghid pentru începători

Stephan recomandă începerea urmăririi aportului timp de cel puțin șapte zile pentru a determina nevoile dvs. De acolo, Stephan ajustează macronutrienții în funcție de preferințe și nivel de activitate. Dar acest tip de abordare poate să nu fie durabil pentru unii și ar putea chiar să declanșeze comportamente alimentare nesănătoase. Ce să faci în raportul iifym pentru pierderea de grăsimi Mănâncați alimente reale, neprocesate, care, de cele mai multe ori, nu au deloc etichete și nu trebuie să vă înnebuniți peste numere", explică Brown.

Regim de pierdere de grăsime corporală - vortecs.ro

Stephan explică faptul că IIFYM, în centrul său, înseamnă că niciun fel de alimente nu este în afara limitelor, atâta timp cât sunt controlate caloriile zilnice totale, iar macronutrienții sunt distribuiți corespunzător pentru scopul utilizatorului final.

Cu toate acestea, el avertizează că acest lucru nu înseamnă că tipurile de alimente care se încadrează în numărul de macronutrienți și calitatea acestora trebuie ignorate.

pierderea în greutate pentru suferinzi de gută

Nu voi spune niciodată clientului meu că nu pot avea alimentele preferate, dar stabilesc zilnic obiective pentru proteine, obiective pentru fibre și apă. Îi pare îngrijorătoare, deoarece numărarea macronutrienților are potențialul de a pune accentul pe calitatea alimentelor.

pierderea în greutate sinonime

Asta ca să nu mai vorbim de volum și satiție, care este furnizat de la [ de exemplu] o masă întreagă cu legume, pește, ulei de măsline și quinoa ", spune Brown. La fel ca în cazul oricărei diete care se concentrează pe nutrienți în mod izolat și consideră alimentele ca fiind doar numere și nu raportul iifym pentru pierderea de grăsimi calitatea lor, există riscul de a construi o dietă în jurul alimentelor care ar putea să se potrivească numărului macro, dar care să nu ofere beneficii pentru sănătate.

Stephan este de acord: "Cum poți obține 35 de grame de fibre pe zi consumând înghețată toată ziua? Nu poți. Fără alimente ar trebui să fie în afara limitelor, dar, ca orice altceva, este vorba despre echilibru.

Ce este IIFYM?

Explica ea, dacă se numără macro-uri, se încadrează rar în această abordare. Cercetările arată că este un tipar de alimentație în timp, care face diferența în sănătatea pe termen lung. Dacă nu pot spune da, probabilitatea de succes pe termen lung este foarte minimă, spune Stephan. Urmăriți: Cum să preparați mâncăruri sănătoase care schimbă carbohidrați pentru legume Nu ratați: Cum să învingi un platou de pierdere în greutate Plan de mâncare pentru dieta de 7 zile pentru a pierde în greutate: 1.

a rupt arzătorul de grăsime