Mersul pe jos - beneficii pentru inimă, siluetă și articulații

Slabeste mersul pe jos

Conținutul

    pierderea în greutate t3 sau t4

    Află mai jos de ce este mersul pe jos un exerciţiu benefic pentru sănătate! Mersul pe jos îţi menţine inima tânără Dacă mergi zilnic pe jos 30 de minute, într-un ritm susţinut, slabeste mersul pe jos ta va avea numai de câştigat.

    câte kilojoules ard să piardă în greutate

    Cum îţi dai seama că ai un ritm alert? Simplu: în timp ce mergi poţi vorbi, dar nu poţi cânta, deoarece capacitatea pulmonară nu are suficientă forţă pentru a-ţi susţine acest efort — dar este îmbunătăţită pe măsură ce continui să faci mişcare în mod regulat.

    Mergi pe jos si slabesti! Oamenii apeleaza la mersul pe jos din mai multe motive: din placere, pentru a scapa de tensiuni, pentru a gasi un moment de intimitate cu propria persoana, sau pentru a se deplasa dintr-un loc intr-altul. Adesea considerat in trecut ca fiind o activitate mult prea usoara pentru a fi luata in serios, mersul pe jos a castigat in prezent mai mult respect ca modalitate de imbunatatire a conditiei fizice. Studiile au aratat ca, atunci cand este practicat in mod regulat si in ritm vioi, poate imbunatati capacitatea organismului de a consuma oxigen in timpul efortului depus, poate mari ritmul cardiac, reduce tensiunea arteriala si spori randamentul inimii si al plaminilor. Ajuta de asemenea si la arderea caloriilor in exces.

    În cazul în care îţi este dificil să mergi pe jos o jumătate de oră, poţi împărţi aceste sesiuni în 5, 10 sau 15 minute, în funcţie de cum te simţi confortabil. Şi nu este neapărat nevoie să mergi în ritm alert de la bun început, arată studiile.

    Putem merge singuri sau in grup, in oras, la tara, pretutindeni. Mersul pe jos este la fel de eficace ca si joggingul alergareain plus, este lipsit de riscurile la care este supus frecvent alergatorul neantrenat suficient repercusiuni asupra coloanei vertebrale, ale talpii piciorului sau tendinite, entorse.

    Poţi merge minute lejer, fără să te forţezi, apoi să continui de minute într-un ritm mai alert, iar la final, timp de minute, să reduci din nou ritmul. Important este să fii în siguranţă, dar în acelaşi timp să îţi pui corpul în mişcare. Dacă te simţi în putere şi trucuri de slăbire a corpului îţi permite, poţi merge în plan înclinat, poţi urca scări sau poţi combina şedinţe uşoare de jogging cu mers pe jos.

    luptele de pierdere în greutate

    Nu degeaba se spune că mersul pe jos este cel mai complex şi accesibil exerciţiu: nu te costă nimic, îl poţi slabeste mersul pe jos oriunde, nu ai nevoie de echipament special, îţi antrenează întreaga musculatură şi nu prezintă nici un fel de contraindicaţie. Mergi pe jos și slăbeşti Combinat cu o dietă echilibrată, mersul pe jos te poate ajuta să slăbeşti câteva kilograme sau să îţi menţii greutatea corporală. Însă este foarte important să ceri sfatul unui nutriţionist sau al unui slabeste mersul pe jos nutriţionist sportiv, care te poate ajuta cu sfaturi alimentare şi de mişcare, în aşa fel încât caloriile consumate să fie eficient metabolizate prin exerciţii, inclusiv prin mersul pe jos.

    • Povesti de slabit
    • Dar, totul depinde de cât de mult mergi pe jos în fiecare zi pentru a şti dacă are vreun efect în procesul de slăbit.

    Benefic pentru musculatură şi articulaţii Chiar dacă nu ai forţa să faci exerciţii grele sau să mergi într-un ritm alert, dacă mergi pe jos în ritmul tău, aşa cum te simţi bine, te ajută să-ţi îmbunătăţeşti flexibilitatea şi rezistenţa musculară. Studiile au demonstrat că mersul pe jos în mod regulat este foarte benefic dacă te confrunţi cu artrită sau alte afecţiuni ale articulaţiilor de la nivelul genunchilor, gleznelor, şoldurilor.

    Potrivit unei cercetări realizate de savanţi de la Universitatea Bedfordshire, o şedinţă de 20 de minute de mers pe jos ajută la reglarea glicemiei în cazul persoanelor obeze şi creşte semnificativ nivelul de energie, favorizând totodată buna-dispoziţie.

    Nu-ţi face griji dacă nu poţi atinge obiectivul de Important e să începi de undeva şi, pe parcurs, pe măsură ce kilogramele se vor topi şi corpul va fi mai uşor, vei observa că rezistenţa la efort va fi mult îmbunătăţită, iar numărul paşilor cu siguranţă va creşte.