Mersul pe jos slabeste: plan de 21 de zile!

Slabire mers pe jos. Pedometru şi slăbitul

Mergi pe jos si slabesti!

Oamenii apeleaza la mersul pe jos din mai multe motive: din placere, pentru a scapa de tensiuni, pentru a gasi un moment de intimitate cu propria persoana, sau pentru a se deplasa dintr-un loc intr-altul.

Adesea considerat in trecut ca fiind o activitate mult prea usoara pentru a fi luata in serios, mersul pe slabire mers pe jos a castigat in prezent mai mult respect ca modalitate de imbunatatire a conditiei fizice.

nu pot pierde femeia de grăsime de burtă

Studiile au aratat ca, atunci cand este practicat in mod regulat si in slabire mers pe jos vioi, poate imbunatati capacitatea organismului de a consuma oxigen in timpul efortului depus, poate mari ritmul cardiac, reduce tensiunea arteriala si spori randamentul inimii si al plaminilor. Ajuta de asemenea si la arderea caloriilor in exces. Din cauza ca obezitatea si tensiunea arteriala ridicata se numara printre factorii de risc pentru bolile de inima si infarcte, mersul pe jos este un antidot perfect impotriva acestora.

Mergi pe jos si slabesti!

Mersul pe jos arde aproape aceeasi cantitate de calorii ca si alergatul, ceea ce este o veste foarte buna pentru cei carora li se pare dificil sa practice jogging-ul pe distante lungi. In 15 minute de mers in ritm alert pe o distanta de un kilometru si jumatate se ard aproape acelasi numar de calorii ca si in cazul jogging-ului efectuat pe aceeasi distanta in 8 minute si jumatate.

pierderea în greutate în numerar

In cazul mersului pe jos, persoanele supraponderale vor arde mai multe calorii decat persoanele slabe. De exemplu, un studiu a aratat ca o persoana de 50 de kilograme arde jumatate din caloriile pe care le arde o persoana de de kilograme mergand pe jos aceeasi distanta.

Mersul pe jos: un exercitiu fizic complet

Efectele benefice pe plan psihic Ca si alte forme de exercitii, mersul pe jos pare sa aiba efecte benefice pe plan psihic. Incepatorii care practica mersul pe jos sunt de parere aproape in unanimitate ca dupa ce se plimba pe jos cateva ore se simt si dorm mult mai bine, iar starea lor mentala se imbunatateste considerabil.

Recomandări Exerciţii pentru gambe frumos conturate Mersul pe jos poate influenta favorabil obiceiurile unei persoane. Spre exemplu, fumatorii care incep sa practice mersul pe jos adesea fumeaza mai putin sau chiar renunta la fumat.

Super program de mers pe jos: 3 saptamani de slabire, pas cu pas

Si exista doua motive: in primul rand, pentru ca este destul de dificil sa te antrenezi riguros ca fumator si in al doilea rind, pentru ca o mai buna conditie fizica iti imprima dorinta de a-ti imbunatati si celelalte aspecte mai putin bune ale vietii. Nu aveti slabire mers pe jos de antrenament pentru a va plimba. Probabil ca pentru a deveni o persoana care practica mersul pe jos in mod constant, tot ce trebuie sa faceti este sa mergeti mai repede, mai mult si sa efectuati plimbari din ce in ce mai dese.

Pentru a gasi un loc de plimbare este necesar doar sa iesiti pe usa.

a slabit cineva cu apetit block

Aproape orice loc, cum ar fi un trotuar, o strada, drum, poteca, parc, camp sau magazin universal poate fi un loc ideal de plimbare. Varietatea de posibilitati de practicare a acestei activitati face ca mersul pe jos sa fie considerat una dintre cele mai practice si placute activitati fizice.

cheful englez pierde greutatea

Nu aveti nevoie de un partener sau o echipa pentru a va plimba, asa ca va slabire mers pe jos fixa propriul program. Vremea nu pune aceleasi piedici si probleme ca in cazul altor sporturi. De asemenea, mersul pe jos nu depinde de anotimp si poate fi practicat si la temperaturi extreme, care sunt improprii altor activitati.

Cât slăbeşti dacă mergi pe jos. Calcule cu arderea caloriilor

Nu trebuie sa platim taxe pentru a fi membrii unui anumit club sau pentru a merge intr-un loc special amenajat. Singurul echipament de care avem nevoie consta intr-o pereche de pantofi sau adidasi trainici si haine confortabile.

cercetări de biotică suplimente de pierdere în greutate

Vremea va va dicta si ce fel de imbracaminte sa alegeti. Ca regula generala, trebuie sa purtati haine lejere si mai usoare decat indica temperatura, pentru ca mersul pe jos incalzeste organismul si-l face sa transpire.

Pe vreme rece, este mai bine sa purtati citeva randuri de haine mai subtiri, decat una sau doua haine mai groase.

Cat trebuie sa mergi pe jos zilnic pentru a scapa de grasimea de pe burta

Hainele mai multe impiedica caldura sa se risipeasca si sunt usor de indepartat daca ne este prea cald. Cand se inregistreaza temperaturi foarte scazute este bine sa purtati o caciula de lana sau de schi pentru a mentine caldura in corp si a asigura protectie pentru cap.

Articol exclusiv online A.

cum să pierdeți greutatea în maxilarul dvs