Semne de alarma: pierdere in greutate (scadere in greutate) involuntara | vortecs.ro

Somnul poate ajuta la scăderea în greutate

Navigare principală

Somnul vă ajută să slăbiți: stiința a dovedit-o deja! Cum, adică dacă vreau să scap de kilogramele în plus, tot ce trebuie să fac este să mă simt bine?

somnul poate ajuta la scăderea în greutate

Da, așa este, opt ore de somn pe zi sunt suficiente pentru a pierde în greutate. Somnul stimulează metabolismul nostru și crește producția de leptină, hormonul care ne dă senzația de sațietate și ne ajută să ne echilibrăm greutatea corporală. Un metabolism echilibrat este esențial pentru a scăpa de acele kilograme în plus. Atunci când corpul nu primește suficient somn - cel puțin șase ore pe zi - echilibrul hormonal este puternic afectat, ceea ce duce la creșterea poftei de mâncare, scăderea numărului de calorii arse și în final la un metabolism din ce în ce mai lent.

Potrivit unui studiu efectuat de Arn Eliasson în numele Proiectului Integrativ de Sănătate Cardiacă al Centrului Medical Walter Army din Washington, asistenții medicali care trebuie să efectueze schimburi de noapte sunt predispuși la o rată mai mare de tulburări cardiace.

  1. Somnul vă ajută să slăbiți: stiința a dovedit-o deja!
  2. Sus - Dormiti suficiente ore.
  3. Jacuzzi fat burn
  4. Sus In revistele de frumusete sau alte materiale de profil exista chiar ideea unei Diete bazate pe somn, conform careia putem scadea in greutate in timp ce dormim; aceasta teorie nu este intrutotul adevarata, insa are si o baza reala: lipsa somnului favorizeaza cresterea in greutate.

De fapt, atunci când nu putem să dormim în orele normale de somn, indicele nostru de masă corporală tinde să crească. În schimb, colegii acelor asistenți care aveau un program de lucru mai stabil nu aveau aceeași problemă.

Melatonina vă ajută să pierdeți în greutate!

somnul poate ajuta la scăderea în greutate

Melatonina, cunoscută și sub numele de hormonul pentru reglarea somnului, este adesea folosită pentru a ajuta oamenii să piardă în greutate. Acest fapt a fost descoperit și în urma unui studiu efectuat de o echipă de cercetători de la Universitatea din Granada, conform căruia s-a dovedit că acest hormon stimulează producția de "grăsime maro", care este responsabilă pentru arderea caloriilor și pentru scăderea excesului de greutate.

somnul poate ajuta la scăderea în greutate

Melatonina poate fi, de asemenea, luată sub formă de supliment alimentar, pe baza regimului de dozare recomandat de medicul dumneavoastră sau de farmacist, cu toate că medicii recomandă luarea acesteia din alimente care conțin în mod natural acest hormon, cum ar fi roșiile, țelina sau cireșele.

Ce să mănâncați și ce alimente să evitați Servirea cinei devreme nu numai că ne ajută să dormim mai bine, dar, de asemenea, ne ajută să scăpăm de kilogramele în plus.

Planificarea meselor zilnice la ore regulate vă ajută să vă îmbunătățiți reglarea funcțiilor organismului. De fapt, introducerea unei perioade între stivuitori de suplimente de ardere a grăsimilor de opt ore distanță, stimulează secreția somatotropinei. Organizarea dietei de zi cu zi, chiar dacă uneori incomodă și neplăcută, vă ajută să scădeți în greutate în somnul poate ajuta la scăderea în greutate somnului, fără a fi nevoie să urmați o dietă strictă.

Ce alimente ar trebui să mâncăm pentru un aport sănătos de nutrienți?

somnul poate ajuta la scăderea în greutate

Specialiștii recomandă un aperitiv care constă în carbohidrați complecși, cum ar fi pastele, orezul sau secara condimentate cu ulei de măsline extra virgin. Felul principal nu ar trebui să conțină prea multă proteină, iar pentru finalul mesei, niște fructe proaspete.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune. Cand sa te ingrijorezi si sa mergi la doctor Greutatea este influentata de aportul caloric, nivelul de activitate fizica, starea generala de sanatate, varsta, absorbtia substantelor nutritive, precum si de factori economici si sociali.

Medicii recomandă să evitați consumul de alimente prăjite, dulciuri sau, în general, toate alimentele care pot provoca o digestie lentă. Dar atenție, pentru că, dacă mâncatul în exces este un obicei rău, la fel este și să mănâncați prea puțin sau chiar să săriți una din mesele principale.

Account Options

De fapt, numărul de calorii consumate la cină nu trebuie să fie mai mic decât doza zilnică recomandată, pentru a preveni scăderea nivelului de glucoză din sânge.

Corpul nostru are nevoie de energie chiar și atunci când dormim și, dacă nu este suficientă, ne avertizează prin trezirea noastră în mijlocul nopții și perturbarea orelor normale de somn.

somnul poate ajuta la scăderea în greutate

Cu toate acestea, pentru a stimula scăderea în greutate pe timp de noapte, este necesar să fiți activi în timpul zilei, practicând sport somnul poate ajuta la scăderea în greutate încercând să mâncați mese sănătoase. Asta nu înseamnă neapărat că trebuie să petreceți trei ore în sala de sport în fiecare zi sau să serviți doar o salată la prânz sau cină. Să faceți mișcare suficient de mult pe tot parcursul zilei, adoptarea unui stil sănătos și menținerea unei alimentații echilibrate reprezintă o soluție la fel de valabilă.

somnul poate ajuta la scăderea în greutate