Arderea grăsimilor de intensitate mai mică, Antrenează-te pentru definire (III)

Zona de ardere a grăsimilor vs hiit

cum să pierdeți în greutate de la brațele superioare

Sună atrăgător, bine - cine nu vrea să ardă mai mult grăsime? Din păcate, termenul "zona de ardere a grăsimilor" este înșelătoare și spune doar o parte din povestea de pierdere în greutate.

Intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime,

Ce este zona de ardere a grăsimilor?? Când vine vorba de exerciții fizice, în special de exerciții cardio, există diferite zone ale ritmului cardiac care se echivă cu niveluri diferite de intensitate.

poate sări peste ajutor să pierzi în greutate

Related Content Aceste niveluri determină de intensitate pământul proiectează arzătorul de grăsime pentru pierderea de zona de ardere a grăsimilor vs hiit ce sisteme de energie utilizează corpul dumneavoastră în timpul exercițiilor și care afectează în mod direct cât de multe calorii ardeți.

Este de obicei considerat cardio lumină sau un nivel de încălzire.

pierderea de grăsime cu rănirea piciorului

La acest nivel, veți lucra, dar totuși veți putea vorbi. De obicei, aceasta vă pune bine în zona dvs. Efortul maxim este de 90 la suta la la suta din MHR, lucru pe care chiar si sportivii cei mai bine pregatiti nu-l pot mentine mai mult de cateva minute. Antrenamentul HIIT este cheia!

pierde rapid paleo

Adevărul despre zona ta de ardere a grăsimilor Din aceste numere, puteți vedea că zona de ardere a grăsimilor este cea mai mică intensitate. De ce se numește zona de ardere a grăsimilor? Unii oameni au tradus acest lucru pentru a însemna că ardeți mai mult grăsime atunci când lucrați la o intensitate mai mică, dar asta este un pic o concepție greșită.

full-body exercises at🏠تمرين الجسم كامل في المنزل home No equipmen

Realitatea: În timp ce antrenamentele cu intensitate mai mică sunt excelente pentru începători și pentru rezistența clădirii, trebuie să lucrați mai mult în timpul antrenamentelor dacă doriți într-adevăr să ardeți grăsime și să pierdeți în greutate. Asta pentru că ridicarea ritmului va face mai multe calorii totale - și în cele din urmă mai multe grăsimi - în mai puțin timp.

Arderea grăsimilor de intensitate mai mică, Antrenează-te pentru definire (III)

Și este numărul de calorii pe care le ardeți în general, ceea ce duce la cea mai mare greutate și grăsime pierderea.

Fresh articles Pentru a vă oferi un exemplu, diagrama de mai jos detaliază atât caloriile totale, cât și caloriile de grăsime consumate de o femeie de de lire sterline în timpul exercițiului cardio.

  • Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?
  • Ce să mănânci când arde burta grăsime
  • intensitate mare vs intensitate scăzută Intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile.
  • Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio - Sănătate -

Cazul pentru exerciții de mică intensitate Acum, acest lucru nu înseamnă că exercițiul de intensitate redusă nu are locul lui, mai ales dacă începi și nu poți să susții un ritm mai rapid. Dacă mergeți mai încet, este posibil să puteți exercita mult mai mult, astfel încât veți zona de ardere a grăsimilor vs hiit să ardeți mai multe calorii și grăsimi în acest fel.

spune i soției mele să piardă în greutate

Chiar și pentru exerciții mai avansate, antrenamentele de anduranță ar trebui să fie un program de fitness complet, împreună cu antrenamente mai scurte, cu intensitate mai mare sau antrenamente în intervalul de timp.

Un tip de antrenament în care vă alternați perioadele de exercițiu de intensitate ridicată cu perioade de recuperare cu intensitate redusă, intervale se dovedesc intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime crește capacitatea de fitness și ard mai multe calorii decât ați face atunci când faceți același lucru pe tot parcursul antrenamentului.

Structurarea antrenamentelor cardio Dacă doriți să pierdeți în greutate, un program general de cardio ar include antrenamente la o varietate de intensități în zona țintă a ritmului cardiac.

Dacă faceți cinci antrenamente cardio pe săptămână, este posibil să aveți un antrenament de mare intensitate, un antrenament cu intensitate mai mică și trei undeva în mijloc.

Antrenamente

Un program de pierdere de grăsime de mare putere pentru recuperarea rapidă a starii Program HIIT timp de 8 săptămâni pentru a arde grăsimea în mod eficient - GymBeam Blog Genetica pierderii de grăsime Pierderea în greutate are răbdare Hârtie pentru pierderea în greutate Exemplu de program de antrenament cardio pentru începători Un program cardio începător vă permite să construiți încet rezistența, în timp ce vă scoateți puțin din zona dvs.

În acest fel nu trebuie să petreceți un antrenament mizerabil, totuși vă veți provoca în continuare, ceea ce va arde mai multe calorii.

app pentru a pierde grăsimea buricului

Mai jos este un exemplu de program care vă va ajuta să începeți.